Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Indlægaf elou » 9. jun 2010 12:25

Glæder mig allerede :)
elou
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Indlægaf Sp4 » 9. jun 2010 12:34

Jeg glæder mig også virkelig meget. Det har været et must-buy for mig lige siden world cup 98-udgaven.

Af mulige forbedringer, så synes jeg helt klart at de burde gøre noget ved de papfigurer de ynder at kalde publikum. Både visuelt, men også mht. lyden. De har ikke endnu formået at genskabe den eufori som man ser til virkelige kampe. Derudover ville det være lækkert med nogle mere dynamiske jubelscener, hvor det er tættere på selve manden og det ikke føles som om man styrer robot der kun kan løbe i fire retninger.

Til slut kunne det være dejligt hvis de gad at udbygge karriere-delen med endnu flere muligheder som manager. De har kørt med den samme karriere-del i en årrække og nu er det tid til at der kommer noget mere dybde i den.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Doc Polak » 9. jun 2010 12:41

Sp4 skrev:Jeg glæder mig også virkelig meget. Det har været et must-buy for mig lige siden world cup 98-udgaven.

Af mulige forbedringer, så synes jeg helt klart at de burde gøre noget ved de papfigurer de ynder at kalde publikum. Både visuelt, men også mht. lyden. De har ikke endnu formået at genskabe den eufori som man ser til virkelige kampe. Derudover ville det være lækkert med nogle mere dynamiske jubelscener, hvor det er tættere på selve manden og det ikke føles som om man styrer robot der kun kan løbe i fire retninger.

Til slut kunne det være dejligt hvis de gad at udbygge karriere-delen med endnu flere muligheder som manager. De har kørt med den samme karriere-del i en årrække og nu er det tid til at der kommer noget mere dybde i den.


De ting du nævner der, det er også nogle af de ting de godt må lave lidt om. Dog gør jubelscener mig ikke det vilde. Da det jo ikk er det fodbold går ud på. :D

Så håber jeg grafikken blir noget i stil med World Cup som er ude nu, der er rigtig godt bevægelse i spillerne.

De må også gerne fintrimme styringen og driblingerne (Færdighedstræk som det så smukt hedder på dansk i spillet).

Målmanden må godt få en hel hjerne istedet for den halve han render rundt med.

Online delen må de godt lave så man ikke ryger HELT ud til start. Men hvis modstanderen quitter at den så søger efter en ny spiller når kampen er slut. :D

Der er flere ting endnu. Men gider skut skrive det hele.
Det er et MUST HAVE fra min side af ligemeget hvad.
Doc Polak
 


Indlægaf CaptainKicker » 9. jun 2010 12:44

Hvis det bare minder om 2010 FWC, så er jeg tilfreds. Helt klart at gå i den rigtige retning, for FIFA serien.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf SoulDecapitate » 9. jun 2010 12:44

Worldcupen 10 kan ikke laves meget bedre , håber de holder sig i den retning. Specielt det fede rank system som worlcupen har. Med det fede gameplay worldcupen har ser jeg desværre ikke nogen fremtid for pes serien som jeg ellers var stor fan af engang før EA tog sig sammen
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf SteffaRRRn » 9. jun 2010 13:29

jeg har aldrig holdt meget af FIFA eller andre fodboldsspil, så nu må jeg altså lige spørge:

Hvordan kan det være, at i gider at bruge penge på FIFA hvert år? Jeg kan ikke finde nogen logisk forklaring på det...
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 9. jun 2010 13:31

^Jeg og min venner har en regel om at lob er forbudte at score på når vi har Fifa aften ;)

Gør det lidt sjovere :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf CaptainKicker » 9. jun 2010 13:33

SteffaRRRn skrev:jeg har aldrig holdt meget af FIFA eller andre fodboldsspil, så nu må jeg altså lige spørge:

Hvordan kan det være, at i gider at bruge penge på FIFA hvert år? Jeg kan ikke finde nogen logisk forklaring på det...


Først og fremmest, fordi at 300,- pr. år for et opdateret fodboldspil, med nye features, opdateret ligaer og klubber, samt fornyet gameplay er de 300 værd, i forhold til hvad du ellers kan spilde penge på.

Når du har spillet det samme fodboldspil i godt og vel et år, er det rart med noget fornyelse i form af et nyt.

For det tredje, fordi FIFA er awesome.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf SoulDecapitate » 9. jun 2010 13:34

Buktu skrev:^Jeg og min venner har en regel om at lob er forbudte at score på når vi har Fifa aften ;)

Gør det lidt sjovere :P
I world cuppen er det meget meget svært og score med lob, men det kan lade sig gøre , hvis siuatioen er rigtig som i virkeligheden. Kunne slet slet ikke tage fifa 10 seriøs mere efter jeg har prøvet worldcupen.
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Doc Polak » 9. jun 2010 13:38

CaptainKicker skrev:
SteffaRRRn skrev:jeg har aldrig holdt meget af FIFA eller andre fodboldsspil, så nu må jeg altså lige spørge:

Hvordan kan det være, at i gider at bruge penge på FIFA hvert år? Jeg kan ikke finde nogen logisk forklaring på det...


Først og fremmest, fordi at 300,- pr. år for et opdateret fodboldspil, med nye features, opdateret ligaer og klubber, samt fornyet gameplay er de 300 værd, i forhold til hvad du ellers kan spilde penge på.

Når du har spillet det samme fodboldspil i godt og vel et år, er det rart med noget fornyelse i form af et nyt.

For det tredje, fordi FIFA er awesome.


Og hvis man har fodbold som "hobby" så må man jo eje spillene til konsollen også. :D

Ligesom dem der køber ALLE guitar hero og rock band spil og har MUST HAVE på Call Of Duty (Hvilket ikke siger mig en hat) :D
Doc Polak
 


Indlægaf Gosser » 9. jun 2010 13:44

Ved ikke præcis hvad jeg ønsker på banen, men der er mange ting der skal forbedres, ift. FIFA10. Jeg forventer større evolution fra 10->11, end der var fra 9->10.

Kunne rigtig godt tænke mig:

- Nye menuer. Nu har de brugt de samme kedelige, i så mange år.
- Kommentatorer der siger noget, der faktisk giver mening.
- Bedre/flere muligheder i den taktiske del.
- Klart forbedret manager mode, herunder:
1. Transfersystemet skal forbedres.
2. Langt fra så mange bugs, som FIFA10.
3. Mere fokus på spillerudvikling.
4. Flere muligheder, evt. lidt som i Football Manager-serien.
5. Mere realisme. Fx at have reserve- og ungdomshold?
- Plus mange flere punkter, jeg ikke kan huske nu..

Men lur mig om ikke vi bare får et FIFA10 med nyt cover, de nye transfers/trøjer, opdaterede spillerstats og måske et nyt stadion/en bold, hvis de rigtig flotter sig. OG LUR MIG om ikke jeg køber det alligevel..
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Doc Polak » 9. jun 2010 13:53

Håber de laver det muligt at forny med mange flere spillere efter end manager sæson.
Har 9 spillere som bare hedder tal eller ingenting!!
Virkelig lamt.
Doc Polak
 


Indlægaf Gosser » 9. jun 2010 14:04

Ja, og så er det også kloner der kommer frem, bare med andet navn :-D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf hinke dk » 9. jun 2010 14:40

det eneste jeg virkelig savner er muligheden for at lave sin egen klub med trøjer og stadion man selv kan designe...

har engang købt et pes-spil udelukkende fordi man har mulighed for selv at lave sine trøjer og sådan..

så det ville være fedt at have det med i fifa igen.. de havde det i hvert fald i 98'er udgaven
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf P4TR1CK » 9. jun 2010 14:48

Jeg ser da altid frem til årets fodboldspil. Og muligheden du nævner der lyder da spændende, og det kunne da være fedt, at få succes med sin egen klub :)

EDIT; Håber da også der kommer danske kommentatorer til spillet kunne være fantastisk!
P4TR1CK
 


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron