Xboxlife forum

NHL10

For sport fanatikere.

NHL10

Indlægaf vollejr » 27. sep 2009 02:10

synes lige der burde være en tråd til nhl 10.

hvis der skulle gemme sig nogle super gode spillere, der godt kunne tænke sig at spille for danmarks bedste hold (the three undedogs)
så send en besked til volle dk.så tager vi nogle prøve kampe og ser om du er god nok \:D/ . pt. ligger vi 200 i verden. hvis du er nybegynder så har det ingen interesse. :cry:
vollejr
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Jesper84 » 27. sep 2009 13:37

Måske er jeg lidt offtopic her, men jeg synes det er super fedt med en NHL tråd. Jeg undrede mig over hvorfor der ikke var én. Der er forhåbentlig en hel del der spiller NHL 10?

Jeg har først fået fat i det igår, og har ikke rigtig spillet NHL siden NHL 2005, så er lidt rusten, men det skal nok komme ;)
Jesper84
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf SchandorffDK » 2. okt 2009 22:38

Hejsa..er ret så erfaren NHL spiller, så jeg ivl meget gerne være med...

Gamertag: Allan Schandorf
Håber at høre fra jer..
SchandorffDK
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf f1apz » 9. jan 2010 12:40

Godt med en NHL tråd, har skrevet i en anden NHL-liga tråd.

Som skrevet tidligere siger min stats nok jeg er smuttet fra en del kampe, men vidste sku ikke der var noget stats på før jeg kom her. Hvis nogle skulle ha lyst til at spille er jeg klar, og jeg skal nok lade være med at smutte ;)

Jeg ved ikke helt hvad niveau jeg er på, men det kan vi jo teste :)

Håber nogle er fresh
f1apz
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf f1apz » 12. jan 2010 15:45

Når i spiller og vælger jeres hold, hvad vælger i så efter ? Vælger i dem i kan lide eller vælger i efter holdets spillestil ?

Jeg er ikke så meget inde i det, men vil gerne blive lidt klogere på taktik og sådan.

Laver i om i kæderne, hvad taktik spiller i efter osv. ?

Håber nogle kan hjælpe lidt *:)
f1apz
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Akandreasen » 12. jan 2010 16:18

nu har jeg ikke købt nhl10 da jeg klare mig fint med nhl09

men jeg spiller altid med Dallas Stars, da de altid har været "mit" hold.
man har vel altid sine favorit spillere som man gerne ser lidt mere på isen ? og nogen gange virker nogen spillere bare bedre end andre..
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf f1apz » 16. maj 2010 10:42

Har lige tænkt lidt over alle de online lister der bliver snakket om i fifa, man se hvor man ligger i DK osv. Kan man se det i NHL også ? Ja og når man søger en online kamp skriver den at det er inden for 2-5-8 osv. levels, hvor kan man se hvad level man er ? Ja og hvor god man er i forhold til dem man spiller mod, det er jo svært at vide om det er over eller under en selv når man feks. får en inden for 8 levels.

Håber nogle kan hjælpe mig :)
f1apz
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf thetof91 » 16. maj 2010 11:01

f1apz >> Ikke sikker men mener da hvis du går ind over din player hub kan da du inde vælge i hvert fald hvor du kan se hvor mange kamp du har spillet og sådan..

Men er ikke sikker da jeg ikke lige har xbox tændt lige nu.. :P
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf f1apz » 16. maj 2010 18:38

thetof91 skrev:f1apz >> Ikke sikker men mener da hvis du går ind over din player hub kan da du inde vælge i hvert fald hvor du kan se hvor mange kamp du har spillet og sådan..

Men er ikke sikker da jeg ikke lige har xbox tændt lige nu.. :P


Mange tak player hub er helt sikkert brugbart, men hvor kan jeg se hvad placering jeg har i DK og og hvordan det levelsystem er strikket sammen.

Ved du det ?
f1apz
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Beizor » 22. maj 2010 13:37

Er der nogen friske på et Danish Team?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Fejl

Indlægaf f1apz » 6. jun 2010 13:23

Hejsa alle :)

Jeg har på en eller anden måde fået lavet så jeg spille samme vej hele tiden, hvis jeg er hjemmehold spiller jer 3 periode op ad og hvis jeg er ude hold spiller jeg 3 perioder ned ad.

Nogle der ved hvordan jeg laver det om ?

f1apz
f1apz
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf thetof91 » 20. jun 2010 14:08

f1apz skrev:
thetof91 skrev:f1apz >> Ikke sikker men mener da hvis du går ind over din player hub kan da du inde vælge i hvert fald hvor du kan se hvor mange kamp du har spillet og sådan..

Men er ikke sikker da jeg ikke lige har xbox tændt lige nu.. :P


Mange tak player hub er helt sikkert brugbart, men hvor kan jeg se hvad placering jeg har i DK og og hvordan det levelsystem er strikket sammen.

Ved du det ?


I danmark kan du hvis ikke sætte den til at vise..

Og det med levelsystem er der ingen der ved præcis da EA ikke har givet noget svar på det rigtig.. Her snakker folk om det: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/350349.page

f1apz skrev:Hejsa alle :)

Jeg har på en eller anden måde fået lavet så jeg spille samme vej hele tiden, hvis jeg er hjemmehold spiller jer 3 periode op ad og hvis jeg er ude hold spiller jeg 3 perioder ned ad.

Nogle der ved hvordan jeg laver det om ?

f1apz


Det er bare at gå ind i my nhl og så settings og så visual settings, gætter på du har valgt den til home team up.. Jeg har den til prefer up fx så jeg altid spiller op ad :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron