Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 09:54

Excellon skrev:Har lige et par spørgsmål:

1) nogen der ved hvordan man slæber folk bag hesten med lassoen? når jeg fanger en person med lassoen "resetter" den lassoen næsten med det samme så jeg kan kaste igen istedet for at blive ved med at holde personen "fanget"..

- Når du kaster og fanger en gut skal du holde LT nede, men du skal passe lidt på vinklen, hvis vinklen i forhold til manden bliver for skæv, så resetter lassoen, har selv prøvet det et par gange.. Du kan dog ikke ride så hurtigt når du trækker folk langs jorden, men det er super sjovt! - Skulle fange et par kriminelle, og trak derfor den ene bag hesten tilbage til sheriffen. Han valgte dog at likviderer ham, men bonussen var større

2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


- Pas.. Synes ellers godt at man kan nå at sigte hurtigt inden hesten går ned i tempo, alternativt kan du måske gå i Dead Eye, skyde, og så hurtigt tilbage til normal med A i bund ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf showdogs » 22. maj 2010 09:55

Edder banke mig et fint spil.
jo, der er småfejl, men hvad gør det.
Så nu skal en på 52 også bruge natten på RDR.
Som gammel western fan er det jo lige så man får tårer i øjnene af selv at være der...(næsten)
showdogs
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 10:05

expose skrev:En ting jeg er i tvivl om: jeg har selv benyttet teknikken med at snyde til at komme i nogle fede dueller, men de to barer i nederste højre hjørne, hvad betyder de?


Baren stiger, hver gang du placerer et velplaceret skud på modstanderen - den med den højeste bar er simpelthen den der vinder duellen, :D. Du får også en bonus på din bar for at være den der først trækker sin pistol.

Lige en ekstra ting som du bør vide - som jeg ikke ved om du ved i forvejen: det er meget smart at sørge for at ens sigtekorn er hvidt, når man placerer sit/sine skud - hvis det er hvidt, så er det så lille som muligt = flere points til baren og dermed større chance for at vinde, :D.

Excellon skrev:2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


Jeg vender min pegefinger ned og trykker på A med den, når jeg skal gøre det - det virker helt fint for mig, og så kan man netop bibeholde sin fart.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Doc Polak » 22. maj 2010 10:26

Excellon skrev:Har lige et par spørgsmål:

1) nogen der ved hvordan man slæber folk bag hesten med lassoen? når jeg fanger en person med lassoen "resetter" den lassoen næsten med det samme så jeg kan kaste igen istedet for at blive ved med at holde personen "fanget"..

2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


1- Sidder på hest og og kaster lasso. Blir ved med at holde LT nede, så holder han fast i rebet hele tiden og jeg kan trække dem efter hesten. Men ved ikke hvordan man binder dem fast på hesten når man også går af. :)
Doc Polak
 


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 10:47

DK Jakob skrev:
Excellon skrev:Har lige et par spørgsmål:

1) nogen der ved hvordan man slæber folk bag hesten med lassoen? når jeg fanger en person med lassoen "resetter" den lassoen næsten med det samme så jeg kan kaste igen istedet for at blive ved med at holde personen "fanget"..

2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


1- Sidder på hest og og kaster lasso. Blir ved med at holde LT nede, så holder han fast i rebet hele tiden og jeg kan trække dem efter hesten. Men ved ikke hvordan man binder dem fast på hesten når man også går af. :)


Det tror jeg vist ikke kan lade sig gøre..
nogle som har prøvet at lasso´e en hest med rytter ? Ville have en mand af, men fik fat i hesten (var selv på fod) lidt efter begyndte jeg at surfe hen af jorden, inden jeg rullede rundt.. Ku godt tænke mig at vide, hvad der ville ske, hvis man selv var på en hest..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Doc Polak » 22. maj 2010 10:59

Major Oblivious skrev:
DK Jakob skrev:
Excellon skrev:Har lige et par spørgsmål:

1) nogen der ved hvordan man slæber folk bag hesten med lassoen? når jeg fanger en person med lassoen "resetter" den lassoen næsten med det samme så jeg kan kaste igen istedet for at blive ved med at holde personen "fanget"..

2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


1- Sidder på hest og og kaster lasso. Blir ved med at holde LT nede, så holder han fast i rebet hele tiden og jeg kan trække dem efter hesten. Men ved ikke hvordan man binder dem fast på hesten når man også går af. :)


Det tror jeg vist ikke kan lade sig gøre..
nogle som har prøvet at lasso´e en hest med rytter ? Ville have en mand af, men fik fat i hesten (var selv på fod) lidt efter begyndte jeg at surfe hen af jorden, inden jeg rullede rundt.. Ku godt tænke mig at vide, hvad der ville ske, hvis man selv var på en hest..


Hop op på en hest og prøv? ;)

EDIT: Har lige prøvet. Der river man manden af hesten og hvis man holder LT nede så bliver han trukket efter hesten. :)

Har folk slet ikke lagt mærke til alle de executions man kan lave på ting og folk i spillet?
Doc Polak
 


Indlægaf boblerne32 » 22. maj 2010 11:17

Hvordan får man en eftersøgt fyr med i live? Jeg har pacificeret en fyr med et par skud i benene, men nu sidder han bare på jorden og råber - og jeg kan ikke rigtig gøre noget (udover at pløkke ham naturligvis :))
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Morten Skou » 22. maj 2010 11:18

boblerne32 skrev:Hvordan får man en eftersøgt fyr med i live? Jeg har pacificeret en fyr med et par skud i benene, men nu sidder han bare på jorden og råber - og jeg kan ikke rigtig gøre noget (udover at pløkke ham naturligvis :))


Du skal bruge din lasso, og når du har fanget ham skal du tæt på og trykke på "Y" for at binde ham. Derefter smider du ham op på din hest og rider til det sted som er markeret på kortet for at aflevere ham.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf tue69 » 22. maj 2010 11:20

boblerne32 skrev:Hvordan får man en eftersøgt fyr med i live? Jeg har pacificeret en fyr med et par skud i benene, men nu sidder han bare på jorden og råber - og jeg kan ikke rigtig gøre noget (udover at pløkke ham naturligvis :))


Som Skou siger brug din lasso. Dog skal du lige have skaffet denne først ved at udføre et par missioner på den farm hvor du starter spillet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf boblerne32 » 22. maj 2010 11:21

Ahaa... Lasso, den må jeg lige anskaffe mig. Men han løber vist heller ingen steder :)

Tak!

Edit: Nej, han løb ingen steder, han døde...
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Kyian » 22. maj 2010 11:43

jeg kæmper lidt for at komme i en gun duel, når jeg slår dem i byen, så skyder de bare med det samme :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Burnie.dk » 22. maj 2010 11:49

DK Jakob skrev:
Major Oblivious skrev:
DK Jakob skrev:
Excellon skrev:Har lige et par spørgsmål:

1) nogen der ved hvordan man slæber folk bag hesten med lassoen? når jeg fanger en person med lassoen "resetter" den lassoen næsten med det samme så jeg kan kaste igen istedet for at blive ved med at holde personen "fanget"..

2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


1- Sidder på hest og og kaster lasso. Blir ved med at holde LT nede, så holder han fast i rebet hele tiden og jeg kan trække dem efter hesten. Men ved ikke hvordan man binder dem fast på hesten når man også går af. :)


Det tror jeg vist ikke kan lade sig gøre..
nogle som har prøvet at lasso´e en hest med rytter ? Ville have en mand af, men fik fat i hesten (var selv på fod) lidt efter begyndte jeg at surfe hen af jorden, inden jeg rullede rundt.. Ku godt tænke mig at vide, hvad der ville ske, hvis man selv var på en hest..


Hop op på en hest og prøv? ;)

EDIT: Har lige prøvet. Der river man manden af hesten og hvis man holder LT nede så bliver han trukket efter hesten. :)

Har folk slet ikke lagt mærke til alle de executions man kan lave på ting og folk i spillet?


Er det kun enkelte personer man kan gøre det på, eller er det gud og hver mand? I så fald hvordan gør man? Jeg kunne ikke lige hitte det ud.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf expose » 22. maj 2010 12:01

TerrificFalcon skrev:
expose skrev:En ting jeg er i tvivl om: jeg har selv benyttet teknikken med at snyde til at komme i nogle fede dueller, men de to barer i nederste højre hjørne, hvad betyder de?


Baren stiger, hver gang du placerer et velplaceret skud på modstanderen - den med den højeste bar er simpelthen den der vinder duellen, :D. Du får også en bonus på din bar for at være den der først trækker sin pistol.

Lige en ekstra ting som du bør vide - som jeg ikke ved om du ved i forvejen: det er meget smart at sørge for at ens sigtekorn er hvidt, når man placerer sit/sine skud - hvis det er hvidt, så er det så lille som muligt = flere points til baren og dermed større chance for at vinde, :D.

Excellon skrev:
Nice tak! Et andet spørgsmål. Kan det ikke lade sig gøre at, i en duel, trække sit våben og så skyde EN gang uden absolut at skylle skyde 6 gange :/ det virker lidt overkill
2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..


Jeg vender min pegefinger ned og trykker på A med den, når jeg skal gøre det - det virker helt fint for mig, og så kan man netop bibeholde sin fart.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 12:22

DK Jakob skrev:
Hop op på en hest og prøv? ;)

EDIT: Har lige prøvet. Der river man manden af hesten og hvis man holder LT nede så bliver han trukket efter hesten. :)

Har folk slet ikke lagt mærke til alle de executions man kan lave på ting og folk i spillet?


Er desværre ikke hjemme til at spille :cry:

Hvordan laver man disse executions ?
Læste om en som snittede halsen over på hans hogties (små sygt, bevares), og tænkte at jeg kun har lykkedes mig at fægte lidt vildt med kniven, så noget må jeg gå glip af
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 12:27

Executionsne laver du simpelt og enkelt ved at stå tæt på en fyr, og så trykke på aftrækkeren - har ikke selv prøvet at skære halsen over på en hogtied person, men jeg har lavet executions med riflen og pistolen ret tit.
Skyd dem eventuelt i hånden først - det gør det nemmere at komme tæt på.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron