Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf JcKiiNG » 22. maj 2010 00:30

TerrificFalcon skrev:Hestevogne... Glitchy...

Ja. Jeg er nået til en mission, hvor man skal race i hestevogne. Det er bare lidt sjovt, for det er umuligt at klare en, hehehe! 7 ud af 8 hestevogne, deriblandt den man selv skal køre, kan nemlig ikke flyttes. Den forreste hopper derimod rundt - og når jeg siger hopper, så mener jeg decideret at den flyver op til 50 meter op i luften. Det er simpelthen så åndsvagt, for man KAN ikke klare missionen, når man ikke kan rykke ens hestevogn...

den havde jeg heldigvis ingen problemer med :D
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 00:38

Burnie.dk skrev:Yo!

Jeg leder efter en måde, hvorpå man kan slå de gyldne våben fra. Jeg hader deres udseende. Jeg har kigget rundt omkring i spillet, men kunne ikke finde noget brugbart.
Jeg har også søgt rundt omkring på nettet, men kan kun finde folk, der forklarer at man må slette noget data på sin xbox, for at det kan lykkes.
Andre siger, at det kun er dine første våben der er gyldne, men jeg synes dog, at min 'nye' riffel også er gylden. Kan nogen afkræfte/bekræfte det, og sidder nogen inde med info om hvordan man slår det fra, vil det være kærkommen info :)

Skønt spil though! Jeg kan godt anbefale folk at grinde ulve. Det giver en fin indkomst.


Hvor finder du ulve henne af ?
Det er kun de første 2 våben som er guld - de andre 2-3 stykker jeg har erhvervet mig er ikke guld. Har også selv søgt efter en måde at slå guldvåbene fra, men bruger en pistol i stedet for revolver nu, sådan løste jeg dét problem.. Har dog selv søgt efter en mere permanent løsning uden held.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 00:59

Jeg fandt forresten en hurtig metode til at få både Fame og Honor, som man kan bruge, hvis man vil være en good guy. Det kræver faktisk kun at man har Elegant Outfit.

Step 1: Snyd i poker, og bliv fanget.
Step 2: Placer et enkelt skud i din modstanders pistol-arm i den efterfølgende duel
Step 3: +100 Fame og +200 Honor, :D!

Tager kun lige omkring et minut per gang, eller sådan noget, så det er en fin metode, hvis man synes om de bonusser man får for at få Hero rangen under Honor.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf JcKiiNG » 22. maj 2010 01:01

TerrificFalcon skrev:Jeg fandt forresten en hurtig metode til at få både Fame og Honor, som man kan bruge, hvis man vil være en good guy. Det kræver faktisk kun at man har Elegant Outfit.

Step 1: Snyd i poker, og bliv fanget.
Step 2: Placer et enkelt skud i din modstanders pistol-arm i den efterfølgende duel
Step 3: +100 Fame og +200 Honor, :D!

Tager kun lige omkring et minut per gang, eller sådan noget, så det er en fin metode, hvis man synes om de bonusser man får for at få Hero rangen under Honor.

hvilke bonusser er det?
og hvad er fordelen ved at være good guy? :D
min nabo på 15 sidder og smadre min Honor fuldstændig - 4.500 i wanted /:
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 01:05

Puha - når man er Hero, så kommer der ikke folk efter dig for forbrydelser, før efter at du har begået et mord (dvs. de ignorer det, indtil at der er en eller anden der dør af det), du får rabat i langt de fleste butikker, det koster færre penge at bestikke folk, og så en enkelt bonus til, som jeg ikke lige kan huske.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf JcKiiNG » 22. maj 2010 01:10

TerrificFalcon skrev:Puha - når man er Hero, så kommer der ikke folk efter dig for forbrydelser, før efter at du har begået et mord (dvs. de ignorer det, indtil at der er en eller anden der dør af det), du får rabat i langt de fleste butikker, det koster færre penge at bestikke folk, og så en enkelt bonus til, som jeg ikke lige kan huske.

tak :)
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Tobes » 22. maj 2010 04:56

Er der nogen, der har fundet ud af, hvordan man laver hold-ups (røverier)?


Når jeg sigter på eks. en butiksejer, så går der kun et øjeblik og så er han på vej væk. Så vidt jeg har forstået, efter en søgning, så får man egentlig først mulighed for det senere i spillet.

Og hvad er det for noget med pengeskabe i banker?
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf spif2001 » 22. maj 2010 07:24

Dammit - hende Bonnie er sgu hot! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 07:27

Tobes skrev:Er der nogen, der har fundet ud af, hvordan man laver hold-ups (røverier)?


Når jeg sigter på eks. en butiksejer, så går der kun et øjeblik og så er han på vej væk. Så vidt jeg har forstået, efter en søgning, så får man egentlig først mulighed for det senere i spillet.

Og hvad er det for noget med pengeskabe i banker?


Når jeg prøver løber de også bare, så det kan være at det først er en mulighed som låses op senere.. Det skulle ikke undre mig, således al krudtet ikke fyres af på én gang
Edit: Måske skal man forbi Marshall missionerne, det vil ikk give meget mening at røve alle butikker og 5 min efter gå hen til sheriffen og hjælpe med at bekæmpe kriminalitet :lol:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf BenjaminK » 22. maj 2010 08:23

Haha, fik lige spillet 2 timers tid igår nat .. Kæft det er sjovt .. Kan ikke spille igen før imorgen aften, så nøj jeg glæder mig!
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf expose » 22. maj 2010 08:42

Jeg er ikke 100% sikker, men kunne forestille mig man først kan lave røverier når man køber bandanaen. Når man tager den i brug mener jeg man bliver anonym og så kan folk ikke genkende en :D tror vidst den kan købe i thieves landing ved tailor.

En ting jeg er i tvivl om: jeg har selv benyttet teknikken med at snyde til at komme i nogle fede dueller, men de to barer i nederste højre hjørne, hvad betyder de?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Burnie.dk » 22. maj 2010 08:58

Major Oblivious skrev:
Burnie.dk skrev:Yo!

Jeg leder efter en måde, hvorpå man kan slå de gyldne våben fra. Jeg hader deres udseende. Jeg har kigget rundt omkring i spillet, men kunne ikke finde noget brugbart.
Jeg har også søgt rundt omkring på nettet, men kan kun finde folk, der forklarer at man må slette noget data på sin xbox, for at det kan lykkes.
Andre siger, at det kun er dine første våben der er gyldne, men jeg synes dog, at min 'nye' riffel også er gylden. Kan nogen afkræfte/bekræfte det, og sidder nogen inde med info om hvordan man slår det fra, vil det være kærkommen info :)

Skønt spil though! Jeg kan godt anbefale folk at grinde ulve. Det giver en fin indkomst.


Hvor finder du ulve henne af ?
Det er kun de første 2 våben som er guld - de andre 2-3 stykker jeg har erhvervet mig er ikke guld. Har også selv søgt efter en måde at slå guldvåbene fra, men bruger en pistol i stedet for revolver nu, sådan løste jeg dét problem.. Har dog selv søgt efter en mere permanent løsning uden held.


Nordvest for Armadillo. Jeg synes det myldrer med ulve. Jeg dræbte og pelsede 10 ulve. Skindet og hjertet kan du sælge for 12$ pr. stk., så det vil sige 240$ lige ned i lommen. (Hæng mig ikke op på det, men det mener jeg)
Men ulvene er dog næsten over det hele synes jeg. Dog ikke i nærheden af Bonnie's farm.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf Burnie.dk » 22. maj 2010 08:59

Forresten. Ellers så fremgår faunaen af det kort, som følger med i kassetten :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf spif2001 » 22. maj 2010 09:05

Var lige en tur i Bilka og fandt denne lækre triple pack med Clint Eastwood:

The Good, The Bad and The Ugly i en extended udgave
Hang 'em High
For a Few Dollars More

Så er der stemningsfilm til RDR! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Excellon » 22. maj 2010 09:13

Har lige et par spørgsmål:

1) nogen der ved hvordan man slæber folk bag hesten med lassoen? når jeg fanger en person med lassoen "resetter" den lassoen næsten med det samme så jeg kan kaste igen istedet for at blive ved med at holde personen "fanget"..

2) er det muligt når man bibeholde sin fart når man ridder på hesten og går i "aim mode"? kan ikke holde løb knappen nede samtidig med jeg sigter med right analog stick så jeg mister den fart jeg har opbygget hurtigt og går ofte helt i stå hvis der f.eks. er 3 fjender der skal skydes..
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron