Xboxlife forum

Sikkerhed for Hitman til "ferien"

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Sikkerhed for Hitman til "ferien"

Indlægaf DeeKay » 23. maj 2006 22:23

Hey alle... Ja så er vi nogen der har lang weekend den kommende weekend (fri torsdag, fredag, lørdag og søndag) - så er der nogen bedre måde at bruge den på, end at supplere lidt op med det nye Hitman? Nej vel :D

Hvordan kan man være sikker på at få det på dagen? (Nok først fredag)

Ved de på Coolshop.dk skriver de sender dagen før, men også nu hvor der er helligdag? Sender de onsdag? I morgen?

Puha - kunne være lækkert at have til den regnfyldte weekend vi går i møde....

Cheers...
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf TriXy » 24. maj 2006 06:47

Kommer det til alle platforme på fredag?
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf the bifoman » 24. maj 2006 07:53

har osse bestilt det, mener det var fra coolshop.dk, kunne fandme være nice med Table Tennis og Hitman til weekenden..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2006 08:05

Husk nu at klikke på vores coolshop "Ugens spil" før i køber, dermed støtter i Xboxlife :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf DeeKay » 24. maj 2006 09:22

Morten Skou skrev:Husk nu at klikke på vores coolshop "Ugens spil" før i køber, dermed støtter i Xboxlife :)


Done... :D

Skrev lige med Coolshop.dk - de siger man ikke har garanti for levering fredag, men lørdag burde det være der senest... BURDE.. Men vi håber og det er bestilt :D
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf weiglin » 24. maj 2006 09:42

Hmm... jeg bestilte det ved coolshop for et stykke tid siden til 338,- men nu står der 415,-
Hvad skal jeg regne med?
Jeg har modtaget en ordrebekræftigelse på 338,-

Mvh. Weiglin
weiglin
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf heinstach » 24. maj 2006 09:46

weiglin skrev:Hmm... jeg bestilte det ved coolshop for et stykke tid siden til 338,- men nu står der 415,-
Hvad skal jeg regne med?
Jeg har modtaget en ordrebekræftigelse på 338,-

Mvh. Weiglin


Jeg er næsten sikker på, at du skal regne med 338. Jeg har selv prøvet det samme med et andet spil, og jeg betalte den lave pris.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Gozzmo » 24. maj 2006 10:20

Ifølge loven SKAL du have det til 338,- weiglin...
Det er jo ikke din skyld at prisen stiger på produkter efter at du har købt det :wink:
Og når du endvidere har fået en bekræftelse på de 338,- så er der jo slet ingen tvivl....

No worries mate :D
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Selvfølgelig får du det til prisen...

Indlægaf johnston » 24. maj 2006 10:38

Det er klart du får det til prisen. Ellers var det jo ikke en orderbekræftigelse :lol:

CoolShop.dk har eMærket og overholder dermed alle love og regler + ekstra etiske retningslinjer, der kræves for at komme under eMærket.
johnston
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Selvfølgelig får du det til prisen...

Indlægaf heinstach » 24. maj 2006 10:41

johnston skrev:Det er klart du får det til prisen. Ellers var det jo ikke en orderbekræftigelse :lol:

CoolShop.dk har eMærket og overholder dermed alle love og regler + ekstra etiske retningslinjer, der kræves for at komme under eMærket.


Jeg har endda engang bestilt et spil hos dem, som efterfølgende faldt i pris, inden jeg havde modtaget det.

Så kontaktede jeg dem pr. telefon og fik spillet til den lavere pris.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Selvfølgelig får du det til prisen...

Indlægaf DeeKay » 24. maj 2006 11:25

heinstach skrev:
johnston skrev:Det er klart du får det til prisen. Ellers var det jo ikke en orderbekræftigelse :lol:

CoolShop.dk har eMærket og overholder dermed alle love og regler + ekstra etiske retningslinjer, der kræves for at komme under eMærket.


Jeg har endda engang bestilt et spil hos dem, som efterfølgende faldt i pris, inden jeg havde modtaget det.

Så kontaktede jeg dem pr. telefon og fik spillet til den lavere pris.


Sgu service det der... Men 415 er heller ikke dårlig pris IMO - så den er bestilt :D
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Re: Selvfølgelig får du det til prisen...

Indlægaf weiglin » 24. maj 2006 16:51

johnston skrev:Det er klart du får det til prisen. Ellers var det jo ikke en orderbekræftigelse :lol:

CoolShop.dk har eMærket og overholder dermed alle love og regler + ekstra etiske retningslinjer, der kræves for at komme under eMærket.


Super service.
Ikke sidste gang jeg har handlet der da. :)
weiglin
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Rechain » 24. maj 2006 16:54

Ja, vil også sige at CoolShop nok har danmarks bedste sercive når man handler på nettet :D det er virkelig Thumbs Up! Glæder mig også til at se hvornår jeg modtager Hitman - Blood Money...håber det bliver senest lørdag, som I skriver noget om dér... 8)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Da Killer Bee » 24. maj 2006 18:56

Jaaa tjaa.. de burde ha sendt spillet idag. Da det er hellig dag imorgen.. ( har selv bestilt fra Coolshop)

Spillet er havnet hos forhandlere, de sælger det selvfølgelig først fra fredag.. But its there..
Bad Loser till I die
Da Killer Bee
Niveau 5
 
Indlæg: 1209


Indlægaf Bjarke360 » 24. maj 2006 21:39

Var nede i EBgames i dag og han havde lige fået over 5 på lager og fik lagt en til side :twisted:
Billede
Bjarke360
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron