Xboxlife forum

Skate 3

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Skate 3

Indlægaf kattekiksen » 11. maj 2010 10:08

Jeg kunne ikke mindes at der har været en "officiel" skate 3 tråd herinde, så jeg starter den da bare nu.

Ret mig endelig hvis der er en!

Det første review er oppe nu, på IGN. Et helt forfærdeligt et af slagsen hvis du spørger mig, men spillet får 8.0 alligevel, så mit preorder er vist ikke helt ude i hampen.

http://xbox360.ign.com/articles/108/1088528p1.html

Reviewet går helt udenom de væsentlige ting der er nye i spillet og siger til gengæld at spillet minder meget om skate 2. Han nævner ikke object dropper, parkeditoren eller andre af de fantastiske ting vi får, men kritiserer i stedet Blackbox for ikke at integrere facebook :roll: .


Jeg fandt også lige dette, men har ikke læst det endnu.
http://www.eurogamer.net/articles/skate-3-review


/Edit
Efter at have læst begge reviews irriterer det mig at ingen af dem er skrevet af skatere. Jeg er selv skater, så jeg spiller selvfølgelig skate som når jeg skater i virkeligheden. Det er jo det spillet er, en simulation af virkeligheden, mere end det er underholdning på mtvplan i hvert fald.
Anmeldelserne lugter af inkompetence og uforståelighed.

Hvad siger i andre?
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Doc Polak » 11. maj 2010 10:33

Glæder mig helt vildt til det her spil.
Har spillet skate 1 & 2.

Nu hvor de nye ting i skate 3, virker til at være gennemførte. Glæder jeg mig til at gå ind på skate.ea.com og designe mit eget bræt og mærke til tøj osv.

Så glæder jeg mig også til at ku køre som et team. Hvilket for mig er ret fedt at freeskate rundt som team. :D

Er dog selv til rulleskøjter som jeg selv har stået på, så må jo "nøjes" med det jeg hadede allermest engang og egentlig stadig gør i en skate park. :P
(Er så ufattelig ked af at der aldrig blev lavet videre på det spil der hed Rolling til den gamle xbox, som havde alle de pro inline/aggressives skaters med og alle de rigtige tricks osv. Uden det var overtroisk!)

Men skate 3 er helt sikkert et spil jeg kommer til at spille meget.

Efter at have læst de ting du linker til, er jeg dog meget skuffet over de det har skrevet. Da der er MEGET mere i spillet, ja bare i demoen som godt ku ha blevet nævt!
Doc Polak
 


Indlægaf Danish Rage » 11. maj 2010 10:52

Jeg har skatet i 12 år og bygget ramper i 6.
Skate 3 er en af de få spil der ku ha fået 5 og jeg havde stadig købt det på release, jeg glæder mig sindsygt meget til imorgen. Specielt at få fingrene i Skate Park Creator delen.
Brugte 5 timer igår på skate.ea.com på og designe logo, ka ikke huske andre spil jeg har fluekneppet sådan over.

Og husk på man ikke kan stave ignorence uden IGN
De er imo branchens tynde øl.
Jeg vender aldrig tilbage til gerningsstedet.
Alt ligegyldigt nonsens om jeg har trådt dig over tærene kan du arkiverer lodret.
Danish Rage
 
Indlæg: 185


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 10:39

Jeg har lige erfaret at party play ikke er med i skate 3 (sagt på en anden måde, der er ikke længere nogem offline multiplayer)

Gad vide hvilket geni der kom på den ide (party play er den eneste grund til, at jeg stadig spiller de 2 første spil engang imellem)

Hold kæft hvor er det skuffende, at de har udeladt den mode fra skate 3 (Den mode er imo 50% af spillet og klart det jeg har brugt mest tid på i de gamle spil)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf kattekiksen » 12. maj 2010 10:48

Det lyder da virkelig som en dum designkonklusion. Hall of meat var jo det fede drukspil, fordi alle kunne overskue at vælte.
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Habengut » 12. maj 2010 11:18

Hvornår udkommer det?
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Indlægaf kofoed » 12. maj 2010 11:19

skitzofraen skrev:Jeg har lige erfaret at party play ikke er med i skate 3 (sagt på en anden måde, der er ikke længere nogem offline multiplayer)


Seriøst? Hvis det ikke var for det udkom idag og derfor kan jeg ikke lave min pre-order om, så havde jeg gjort det, det var sgu en af de store grunde til jeg valgt og pre-order det, hvad fanden tænker der på?
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 11:21

kattekiksen skrev:Det lyder da virkelig som en dum designkonklusion. Hall of meat var jo det fede drukspil, fordi alle kunne overskue at vælte.


Ja deres undskyldning er vidst, at de vil have folk til at spille online (og online delen virker ikke engang pt)

Både hall of meat og spotbattle i partyplay var vildt sjovt, at spille mod vennerne efter et par pils...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 11:39

Habengut skrev:Hvornår udkommer det?


Idag / det er udkommet. :)
Doc Polak
 


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 11:40

kofoed skrev:
skitzofraen skrev:Jeg har lige erfaret at party play ikke er med i skate 3 (sagt på en anden måde, der er ikke længere nogem offline multiplayer)


Seriøst? Hvis det ikke var for det udkom idag og derfor kan jeg ikke lave min pre-order om, så havde jeg gjort det, det var sgu en af de store grunde til jeg valgt og pre-order det, hvad fanden tænker der på?


Ja hvis ikke det var fordi, at jeg først fandt ud af det efter, at have hevet folien af min ps3 version, så var jeg nok også sprunget over og ventet på 4'eren...

Havde spillet en party mode havde det været et klart 9 tal herfra, men uden party mode vil jeg ikke give det mere end 6-7 stykker på10 skalaen...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf kattekiksen » 12. maj 2010 11:46

Hvis det allerede er udkommet, hvorfor pokker sender coolshop det så først så jeg har det på fredag.?
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 11:48

kattekiksen skrev:Hvis det allerede er udkommet, hvorfor pokker sender coolshop det så først så jeg har det på fredag.?


Dunno.
Det kan købes i Gamestop og Elgiganten hvertfald. :)
Doc Polak
 


Indlægaf kofoed » 12. maj 2010 11:48

kattekiksen skrev:Hvis det allerede er udkommet, hvorfor pokker sender coolshop det så først så jeg har det på fredag.?


For det rigtig først udkommer imorgen, men da de har lukket over alt imorgen, så sælger GameStop det fra idag.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 11:49

kattekiksen skrev:Hvis det allerede er udkommet, hvorfor pokker sender coolshop det så først så jeg har det på fredag.?


Gamestop sælger det fra idag, og jeg vil tro, at det er det samme med alle fysiske butikker...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf kattekiksen » 12. maj 2010 11:52

For helvede jeg hader at bo i udkantsjylland. Gid man kunne gå ned i en rigtig butik og købe det lige nu.

Nå. Jeg er i hvert fald klar på en session eller 100 i weekenden.
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron