Xboxlife forum

Har i nogle sinde været ude for dette?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Har i nogle sinde været ude for dette?

Indlægaf CvKM » 21. apr 2010 00:02

Hey Xboxlife.

Mig og en ven sad her til aften og spillede GTA4: TBOGT online i freemode, som vi gør næsten hver dag om aftenen.

Vi sidder og spiller lidt, og der kommer en ind i spillet efter noget tid, som straks begynder at nakke min ven. Tørstig efter hævn, tager jeg ud til lufthavnen. Nakker ham, og det er så det.

Efter noget tid igen, kommer der en mere ind i spillet.

På det tidspunkt ligger mig og en ven og fræser rundt ved gyngen (den med glitchen som alle kender).

Men så begynder der at ske vildt underligt ting...

Ham der joinede få sekunder før, får lige pludselig ud af den blå luft en rustvogn, som der ellers ikke plejer at være i freemode! Mig og min ven er helt oppe og køre over det, og til min overraskelse kommer Rolls Royce-kopien kørende, og den plejer heller ikke at være der, og vi råber op "Orrrrh hvor fedt!".

Vi kører så ud til lufthavnen hvor ham gutten er ude, sammen med en anden. Og da vi kommer over til kontroltårnet, hvor der forneden er en p-plads, holder der bare en hel række af de fede og gejlede vogne der er med i singleplayer! Vi går bare helt amok, og vil ud og køre i de her biler... Lige indtil vi bliver nakket af ham gutten der har en pistol der kan skyde med bazookaskud! Vi tænker bare "WHAT THE FU...!?", og i det samme farer han væk som et lyn af den anden verden! Bilen får to gange dens topfart med det samme! Det siger bare ZOOOOOM, og så er han ADIOS AMIGOS!? Vi bliver enige om at han helt sikkert cheater/hacker i spillet!

Jeg kontakter ham så ved at finde hans gamertag i telefonbogen på mobilen... Jeg spørger ham om han vil være med i vores party, og spørger til hvordan han gør det, hvorefter jeg intet svar får. Sender så et par "rykkere", og får afvide at han ikke kan engelsk og kun tysk, da han er fra tyskland. Det er også fair nok, og får afvide at jeg bare kan kigge på en side, hvor der står hvad han har gjort. Den besked med navnet på siden fik jeg selvfølgelig slettet (*facepalm*).....

Nå, men der bliver ved med at ske underlige ting og sager:

Biler der er i singleplayer normalt, dukker op.
Vedkommendes bil har pludselig en heavy machinegun mountet på køleren... ( :shock: )
Ovennævnte skyder også med bazookaskud, hvilket jeg fik at mærke!
De normale biler i freemode bliver alskens farver, bla. lilla og pink (efter min vens udsagn).
Lufthavnskøretøjer bliver grønne, blå og orange. Det samme med de lastbiler derude.
Helikoptere bliver grønne, hvide og orange.
Den lille bagage bil kan lige pludselig flyve..........

Og jeg kunne blive ved!

Efter noget tid med sjov og spas med vores tyske ven, hvor mig og min ven er godt ved at pisse i bukserne af grin over de ting der sker, kommer der lige pludseligt en bruger ved navn "Rockstar Games Team 1" ind i vores party, men ikke spillet. Han er ligeledes tysker, og der det eneste der står inde på hans profil er "Rockstar North" (med o'et som en stjerne). Han har vores cheaterven på sin friendslist, og der bliver snakket lidt frem og tilbage på tysk. Det eneste jeg nåede at fange var "Warum" (Hvorfor), samt noget om at jeg sidder og snakker engelsk til dem, hvorefter der bliver bomstille og ingen siger en lyd... Finder så ud af at det er fordi de er gået i Private Chat eller noget i den dur, og deres microfoner så er slukkede i vores party.

Efter noget tid forsinver Rockstargutten fra vores party, mens cheateren stadig er i spillet og i partyet, dog med microfonen slukket.

Der går cirka 5min, før han går ud af spillet, og på det tidspunkt hvor han går ud har mig og en ven fået fat i en kridhvid helikopter og en orange helikopter. De forbliver de farver, efter han er gået ud, indtil vi sprænger dem i luften da vi bliver trætte af dem.

Og efter det, var hele spillet normalt igen...

Det kan godt virke underligt at jeg laver en hel tråd om dette, men har i nogen som helst ide om hvad der skete? Har i prøvet det før? Og hvordan gør man så?

I starten synes jeg og min ven det var irriterende, men til sidst lå vi flade af grin.

Det skal lige siges at jeg IKKE vil modde/hacke spillet på nogenmåde.

Nåede at tage billeder af de to helikoptere, før vi sprang dem i luften. De kommer senere.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf JcKiiNG » 21. apr 2010 00:58

some like this :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ojAmwigjfHI&feature=related[/youtube]
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf CvKM » 21. apr 2010 10:43

Ja, det var lige præcis det der vi oplevede! Vildt underligt! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf JcKiiNG » 21. apr 2010 10:46

var ude for det igår på playstation :D
lige pludselig kunne min ven bare se en flyvende lime bus der var 4 gange så hurtig som den hurtigste bil i spillet, men kæft det er grinern!
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf CvKM » 21. apr 2010 10:59

Ja, det er ret grinern! Har dog ikke oplevet det på min PS3 endnu, men ja en flyvende bus. :P
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf CvKM » 21. apr 2010 21:39

Andre? :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf he1nz » 13. maj 2010 10:54

Jeg håber at det kun er i free mode det sker.. ellers bliver de andre multiplayer modes da smadret af snyderri :cry: Og skummelt at det overhovedet har kunne lade sig gøre! Er det ikke første gang man hører om en "mod disc" til et xbox360 spil!?
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst