Xboxlife forum

Har i prøvet??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Har i prøvet??

Indlægaf xBoxer » 10. jan 2004 13:33

Hm, jeg kiggede lige på console.dk og kan se at de søger betatestere til noget xbox live system, er der nogen af jer der har tænkt sig at tilmelde sig? Det lyder jo interessant, men vil lige høre andre før jeg tilmelder mig det.

http://www.console.dk/index.phtml?area= ... s&newsid=9
xBoxer
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf kurtdk » 10. jan 2004 14:05

Jeg synted det lød spændende, jeg tilmeldte mig for et par dage siden.
kurtdk
Niveau 4
 
Indlæg: 557


Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 11:20

OMg den reklame de havde derinde... "Danmarks Største Xbox Live site Club Live".... Spec du får Konkurrence ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Specialty » 11. jan 2004 11:26

hehe, yir.

Konkurrence er godt. Det gør kun siderne bliver bedere, da vi så alle bliver nød til at gøre mere ud af vores arbejde med dem.

Men nu er xboxlife.dk stadig Danmarks største Xbox site =)

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Specialty » 11. jan 2004 11:31

Det ser ud til det er noget Xbox Live Dating.. find en partner og game =).

Så der ser ikke ud til at blive en direkte konkurrent. Men hvis det er det, så er det lidt forkert at udtale Danmarks starte Xbox Live site når de på nuværende tidspunkt har under 10 besøgende om dagen på deres site.
xboxlife.dk havde ca. 60 besøgende om dagen ved nedtællingen. Kun 6 gange flere besøgende. =). Men jeg venter spændt på at det går i luften.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 13:16

Heh.. Bare rolig.. Hvid det går helt galt skal jeg sq nok begynde at reklamere som en Sindssyg for det her site ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DRHooKDK » 11. jan 2004 17:41

jeg holder mig til www.xboxlife.dk! :D
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 12. jan 2004 11:58

Er det kun mig som syntes det virker lidt plat når de ikke for det første ikke åbner siden som de har sagt d. 11 januar. og når de nu ikke åbner så ændre de ikke engang datoen.

Eller er det bare mig som er lidt gnaven? altså kan godt være xboxlife ikke var færdig da vi åbnede den, men vi åbnede den sq på minuttet 00:00 som vi havde lovet folk.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 12. jan 2004 13:58

Hvis man går ind på console.dk og trykker på clublive derinde kommer man faktisk ind så man kan oprette sig en bruger på ClubLive og bruge det (tror jeg nok) :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf DRHooKDK » 12. jan 2004 15:56

ja ok clublive ser ok ud!! og de har en gamertagdatabase!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Peet » 14. jan 2004 13:30

Jeg tilmelder mig ikke det dér Club Live.. jeg synes ikke det er nødvendigt, det er skam ikke så svært at planlægge en kamp uden at lave et klub-navn.. det fandt nogen af os jo ud af i søndags med et par timers vellykket PGR2 =)

DRHooKDK skrev:ja ok clublive ser ok ud!! og de har en gamertagdatabase!


Det får vi jo også her før eller senere.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Papa » 14. jan 2004 14:51

Specialty skrev:Er det kun mig som syntes det virker lidt plat når de ikke for det første ikke åbner siden som de har sagt d. 11 januar. og når de nu ikke åbner så ændre de ikke engang datoen.

Eller er det bare mig som er lidt gnaven? altså kan godt være xboxlife ikke var færdig da vi åbnede den, men vi åbnede den sq på minuttet 00:00 som vi havde lovet folk.

Specialty.

Jeg synes det ihvertfald ikke.
Nu har jeg ikke prøvet det eller noget, men hvis det virker så er det vel ikke så galt at vente en dag. Der kan altid komme nogle små udskydelser og så prøv at tænk på MS. De har gjort det før med DLC. Men kan godt se det er en lille smule uproffesionelt.

Det kan godt være du synes det var sejt i åbnede på klokkeslettet, men du har også lovet os meget mere, men det er ikke kommet endnu... Enten fordi du vil have alt klar på en gang. Eller også fordi du ikke bruger tid på det mere.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 14. jan 2004 15:09

Papa: enig jeg har lovet noget som endnu ikke er kommet på sitet. Jeg har 2 jobs og samtidig er jeg den eneste programmør på xboxlife som så er mit 3 job, og derfor er det også begrænset hvor meget tid jeg nu engang kan bruge på det. Min forlovet vil nu også gerne have lidt tid med mig. Så jeg priotere så jeg både kan glæde folket og glæde andre som forventer noget af mig.

Men dette er ikke sagt som en undskyldning, jeg har netop ikke noget at undskylde, jeg har kun noget at beklage. Jeg beklager sitet ikke har formået at blive til det vi har lovet inden for den fastsatte tidsperiode.

Jeg har brugt meget af tiden på aftaler med bl.a. Microsoft og andre udvikler firmaer, samt at rette de små fejl der nu engang har irriteret de besøgende.

Jeg har også snakket lidt sammen med manden bag console.dk og clublive.dk og har måttet konkludere at han ikke er uprofessional. Jeg vil ikke udtale mig om hvad vi kommunikere om, da dette ikke vedrøre folk (endnu).

Og clublive åbnede faktisk som lovet 11. januar, men kunne faktisk som game killer sagde, gå ind via console.dk, lave en bruger og logge sig på.

Det var vist alt.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster

cron