Xboxlife forum

Samurai Shodown: Edge of Destiny!

Alt snak om Fightingspil.

Samurai Shodown: Edge of Destiny!

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2009 13:48

IGN har postet et lille preview fra E3, hvor de skriver, at det nyeste Samurai Shodown bliver Xbox 360 Exklusivt! Spillet bliver 3D, og det vil være muligt at hugge hovedet af folk og lemlæste dem på andre måder!

IGN har billeder her

Jeg skal spille med Wan-Fu, for han er min yndlings! Grafikken ser godt nok lidt sløj ud, men det skal da sikkert nok bliver meget sjovt alligevel. Det kan kun være bedre end SCIV :)

General Features:

* 11 all new fighters join 13 returning series veteran in the game’s colossal roster
* Shocking new gameplay systems including the deadly Flash Slash and multi-hit Aerial Combos
* Devastating finishing moves allow you to end a match with gruesome flair
* High-resolution 3D visuals bring the evocative feudal Japanese setting to life
* Online combat via Xbox Live, featuring a worldwide online ranking system.
* Dynamic, anime-style character illustrations by renowned series artist Senri Kita
* ARCADE MODE -- Features a unique story line for each selectable character.
* VERSUS MODE -- Jump directly into battle against a CPU opponent or another human player. Record your matches and save the replay data!
* SURVIVAL MODE -- Test your mettle with successive bouts against an endless procession of opponents. Persevere and claim a top spot on the online Survival leaderboard!
* PRACTICE MODE -- Sharpen your skills by training against a customizable A.I. opponent
* ONLINE BATTLE MODE -- Slice and dice real players from all over the world via Xbox Live.


Bare de husker lobbierne!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 5. jun 2009 16:58

Orv, det ser sløjt ud! Det må vi bestemt prøve!
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 4. apr 2010 11:45

Spillet har skiftet navn til Samurai Shodown Sen, og jeg har allerede fundet et review her! :

http://www.justpushstart.com/2010/04/04 ... en-review/

Anmelderen skriver, at det er det dårligste fighting game til 360´eren, og han kunne heller ikke finde nogen at spille online med.

5/10
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 4. apr 2010 16:22

Efter at have hørt (og set) Nakoruru i aktion, så skal jeg aldrig spille dette spil. Det er simpelthen for ringe.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 4. apr 2010 18:18

Jeff G har også set på spillet her: http://www.giantbomb.com/quick-look-sam ... n/17-2277/

Og han kan desværre ikke sige god for det :P

Men jeg tror, at jeg er nødt til at have det. Når det er nede i omkring 100 dask.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 9. jun 2010 15:26

Så fik jeg det endeligt! - Og nøj, hvor er det fesent. Jeg har ikke nogen achievements i det, for da jeg havde tabt 15 gange i træk til bossen på easy og 1 runde, så ragequittede jeg :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron