Xboxlife forum

Turneringer i Xboxlife Racing League

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf runekc » 10. mar 2010 17:03

Jeg er også med på at få Rudi med....vi skal så bare forberede os på at han vinder hver gang! ;) med mindre vi virkelig tager os sammen! :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf SosDenmark » 10. mar 2010 17:22

Rudi - du skal da bare køre med. Så meget fordel er der vel ikke at du bestemmer bane og bil.
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf WhiteDog » 14. mar 2010 23:03

Jeg har rettet lidt i reglementet IGEN IGEN :)

opsummering = Fjernet Driveline igen fra finalen (så reglerne er tilbage, som det var oprindeligt). Så har jeg også lige renskrevet en del linjer, for at gøre det mindre forvirrende, når man læser. Well, det er det sikkert ikke :)

Den kloge læser vil nok også se at der går 4 videre i hver af de 2 tidtagninger, i stedet for 3. Dette betyder jo så at jeg også er med, på opfordring fra nogle stykker af jer.

Men i den forbindelse, vil jeg så gerne sige, at jeg på ingen måde, vælger baner og biler, som måske ville favorisere mig, som vinder. Jeg vælger meget tilfældigt, men også noget jeg VED virker. Jeg veksler også meget mellem FWD, RWD og AWD, så vi kommer hele vejen rundt. Der vil også blive åbnet op for større baner nu, da det også er ønske jeg kunne fornemme.

Så lad os få et FULDT felt på 8 mand, til næste Finale..

go go :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Cowrider » 23. mar 2010 05:45

** N4S Rudi DK - 01:44:432 (de 2 stjerne i starten, betyder at tiden ikke gælder til udtagelse, men kun til HOTLAP turneringen.[/

skal lige være sikkert såå når jeg skriver f.eks. **1:23:345

så betydet det af det er den tid jeg har sat i bane. som er kommet med på leaderboard? eller?

og nu kan jeg se at man køre uden hjælpelinje men med autobrakes SKAL man køre med autobrakes?
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf WhiteDog » 23. mar 2010 08:33

Nej du misforstår. Du ser omvendt på "overrides". Det har den omvendte betydning, hvis du lige kigger igen.
Ang. de 2 stjerner (**), så er det kun nogen du skal bruge i den 2nd tidtagning, såfremt du gik videre i den første.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Cowrider » 24. mar 2010 09:22

Så det ville sige at når jeg får afvid jeg går vider til semifinalen så skal jeg begynte at skrive ** foran min tid.... må heller være helt sikker på jeg skriver det rigtigt..
jeg har skrevet i den rundte der er igang nu uden ** hvilket os er rigtig så
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf WhiteDog » 24. mar 2010 09:47

Præcis. Man kan KUN bruge ** i tidtagning #2 og KUN hvis man gik videre i tidtagning #1.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Cowrider » 24. mar 2010 21:21

Super :) så må jeg lige finde tid til at få sat nogle super tider så jeg kan gå vider
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf CookieMonster » 25. mar 2010 15:37

Kunne godt finde på at deltage i de her løb, men har et spørgsmål, og ret mig hvis jeg har overset det. Men er en omganstid med rullende eller stående start?
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf Jake242 » 25. mar 2010 15:58

rullende... men hvis du kan sætte en tid stående der kan matche os andre rullende skal du være velkommen:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf WhiteDog » 26. mar 2010 08:48

hehe ja, hvis du kan nøjes med en stående start, så er du nok i en anden liga end os andre :)

De eneste tidspunkter vi bruger stående start, er hvis tidtagningen foregår på en "point-2-point" bane. Det har vi prøvet en gang og det kommer med garanti tilbage :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf CookieMonster » 26. mar 2010 10:54

det ville jeg ikke regne med, og også derfor jeg spørger.

har slet ikke spillet det online endnu
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf Cowrider » 27. mar 2010 22:46

bliver nød tilat være sikker dette betyder man skal køre med autobrakes eller betyder det man SKAL køre med det hele undtagen autobrakes..
bliver nød til at være sikker så jeg ikke lige pludselig laver en tid som så er forkert

Overrides i tidtagningerne:
Force off suggested line: No
Force off autobrake: Yes
Force off ABS: No
Force off STM: No
Force off TCS: No
Force manual transmission: None
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Jake242 » 28. mar 2010 01:51

Cowrider skrev:bliver nød tilat være sikker dette betyder man skal køre med autobrakes eller betyder det man SKAL køre med det hele undtagen autobrakes..
bliver nød til at være sikker så jeg ikke lige pludselig laver en tid som så er forkert

Overrides i tidtagningerne:
Force off suggested line: No
Force off autobrake: Yes
Force off ABS: No
Force off STM: No
Force off TCS: No
Force manual transmission: None


Det eneste du ikke må køre med er autobrake....
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Cowrider » 28. mar 2010 11:41

hmm okay..
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron