Xboxlife forum

Fifa 10 fryser... nogen forslag?

For sport fanatikere.

Fifa 10 fryser... nogen forslag?

Indlægaf Bjornbc » 17. mar 2010 14:12

Hej Alle,

Når jeg er i karriere-mode, og vil sætte holdet i "holdadministration" fryser xboxen og den eneste løsning er at slukke på maskinen.

Jeg har googlet lidt rundt, og har indtil nu forsøgt at installere fifa 10 på harddisken, og jeg har prøvet at "gendanne alle hold", men intet virker.

Håber virkeligt i har nogle forslag, fordi det er røvirriterende.

(Vil helst undgå at slette alle savegames, da jeg er langt inde i to forskellige karrierere, og der er desuden ingen garanti for at det ikke sker igen)

Mvh

Bjørn
Bjornbc
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Fifa 10 fryser....

Indlægaf Maxibon » 17. mar 2010 14:46

Har selv prøvet nogenlunde det samme. Efter at jeg har lavet en virtual pro (eller hvad det nu hedder) begyndte maskinen at fryse ude i hovedarenaen. Jeg prøvede flere forskellige ting som ikke virkede, inden jeg til sidst slettede hele spillet fra min hardisk og startede forfra. Bruger slet ikke det der virtual pro, så den funktion har jeg selvfølgelig ikke prøvet igen. Er bange for at der ikke er nogen anden udvej.
Maxibon
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Rockanoid » 17. mar 2010 15:43

Jeg oplevede at Fifa 10 frøs når man spillede 4 spillere. Dette ordnede sig ved, at "logge" de andre spillere ind, inde i Fifa 10. Jeg ved ikke om du kan gøre dette som single-player, så det er et long shot..

En anden mulighed er at slette din cache på harddisken. Dette gør, at du skal installere opdateringen på Fifa 10 igen og kan måske virke. Hvis du ikke ved hvordan man gør det, så sig lige til. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron