Xboxlife forum

Final Fantasy XIV

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Final Fantasy XIV

Indlægaf FragN AimaZing » 23. feb 2010 10:46

Har kigget lidt på denne title, da jeg generelt elsker hele FF serien og har spillet den siden FF VI på PS1.

Når man kigger på designerne bag spillet og læse lidt på deres hjemmeside, ser det ud til at blive en utrolig oplevelse at spille dette spil.

LINK: http://na.finalfantasyxiv.com/

Nogen andre der har gjort sig overvejelse om at købe spillet ?

Spillet var oprindeligt kun til PS3 og PC men det ser ud til at vi også får det på Xbox360.

Just this month we reported that Amazon.com now accepts pre-orders of Final Fantasy XIV. Not long after Eorzeapedia.com reported that the linked-in profile of Yuuki Akama, a Square Enix employee listed that she was also working on an Xbox 360 version of Final Fantasy XIV. Then things took another twist as Amazon.com added the Xbox 360 option to their pre-order menu. This caused a LOT of speculation to go around about the Xbox 360 version being released. One thing makes this very contradicting, Square Enix already made a statement saying that the 360 version will not be available at game launch, but they didn't rule out the possibility of one. After the news started circulating the FFXIV community, Yuuki Akama removed her update and avoided mentioning Final Fantasy XIV.


http://ffxivbase.com/
Billede
Roskilde Rams Esport / Media: Youtube Facebook Twitter
FragN AimaZing
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf billycorgan » 23. feb 2010 10:57

well jeg hopper på FFXIII til min PS3, da jeg ikke gider disk skifte, og jeg tror også jeg nupper 14 på playstation, medmindre at de gør ligesom et andet japansk MMO-spil til boxen (kan ikke huske navnet) nemlig giver gratis guld når man betaler deres MMO abbonoment...

men glæder mig meget mere til XIII Versus...
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf adionditsak » 23. feb 2010 11:06

lækkert man.. ! Har ikke læst meget om det her eller blevet hyped fordi jeg har hørt det kun kommer til PS3 men tak for det :)
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf adionditsak » 23. feb 2010 11:10

og hold da kæft et nice official site de har fået lavet :) hyped ftw
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf Keelay » 12. mar 2010 12:47

Holy moly, FFXIV til xbox ? jeg blev da lige lidt våd i trussen af den tanke :D haha.

anyway FFXIII til xbox er awesome, skifte dics ? gør mig intet, minder bare om de gode gamle dage med PS1.
Keelay
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf nakka » 12. mar 2010 14:09

Keelay skrev:Holy moly, FFXIV til xbox ? jeg blev da lige lidt våd i trussen af den tanke :D haha.

anyway FFXIII til xbox er awesome, skifte dics ? gør mig intet, minder bare om de gode gamle dage med PS1.


FFXIV er jo ikke offentliggjort til boxen endnu. men ligesom mass effect (1 og 2) til ps3, så tror jeg også dette kommer til boxen, på et tidspunkt.
om det så bliver en ligeså dårlig port som ffxiii var det, ja det må tiden vise.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Indlægaf nakka » 12. mar 2010 14:09

Keelay skrev:Holy moly, FFXIV til xbox ? jeg blev da lige lidt våd i trussen af den tanke :D haha.

anyway FFXIII til xbox er awesome, skifte dics ? gør mig intet, minder bare om de gode gamle dage med PS1.


FFXIV er jo ikke offentliggjort til boxen endnu. men ligesom mass effect (1 og 2) til ps3, så tror jeg også dette kommer til boxen, på et tidspunkt.
om det så bliver en ligeså dårlig port som ffxiii var det, ja det må tiden vise.

men kom så med versus!!
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Indlægaf Mailo » 12. mar 2010 15:30

Ska helt klart have det til min PS3 :D
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron