Xboxlife forum

FIFA World Cup 2010

For sport fanatikere.

FIFA World Cup 2010

Indlægaf CaptainKicker » 8. mar 2010 23:08

Er der andre end mig der er begyndt at være hyped på dette spil?

Jeg så lige gameplay, og wauw. Det ser fantastisk ud.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5tVZmciI4eg&feature=related[/youtube]

Og så lige en trailer;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YCdbmtPQQdQ&feature=sub[/youtube]

Skal i ha' det?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf SONICDK » 8. mar 2010 23:10

ligesom alle andre fodbold spil er det her osse på listen over must buy :D
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: FIFA World Cup 2010

Indlægaf heinstach » 8. mar 2010 23:11

CaptainKicker skrev:
..

Skal i ha' det?


Naturligvis. Og håber virkelig, at de tager nye fede classic challenges med magen til dem, der var i FIFA World Cup 06.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Kayniel » 8. mar 2010 23:12

ikke før jeg bliver overbevist - og der er intet i ovenstående videoer der overbeviser mig.

Til gengæld fedt at de har brugt K'naan i deres trailer.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 8. mar 2010 23:47

Venter og ser hvor meget de har fået lavet i forhold til Fifa10 :) Ellers venter jeg sq nok bare til Fifa11.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf MarkAall » 9. mar 2010 05:17

jah :) køber altid de spil, så jeg skal også havde det her, er blevet lidt trær af fifa 10 alligevel
MarkAall
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf gringo1980 » 9. mar 2010 08:40

Som alle andre fodbold spil i serien så skal dette også købes ind og spilles indtil FIFA 11 kommer på gaden, hver gang får man en lille smule nyt i de her spil og jeg æder det rådt...

men lækkert at de har sparet os 549kr, ved at smide Road to The World Cup ned på samme spil så man ikke skal købe 2 titler som førhen.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf staalmanden » 16. mar 2010 13:59

SÅ har Gamestop lige tilføjet dette spil på listen over pre-order spil (2 spil + 1 kr.)

Hell Yeah.... SKal have det bestilt.!
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf CaptainKicker » 16. mar 2010 14:19

Fedt. Skal også have det bestilt! :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Kossefar » 16. mar 2010 14:23

staalmanden skrev:SÅ har Gamestop lige tilføjet dette spil på listen over pre-order spil (2 spil + 1 kr.)

Hell Yeah.... SKal have det bestilt.!


Hvor kan du se at de har tilføjet dette spil til preorder tilbudet? :O

Jeg får stadig den samme gamle pdf frem på deres hjemmeside.
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf gringo1980 » 19. mar 2010 09:04

staalmanden skrev:SÅ har Gamestop lige tilføjet dette spil på listen over pre-order spil (2 spil + 1 kr.)

Hell Yeah.... SKal have det bestilt.!


Nogen der kan nævne 2 billige spil som kan bruges i dette tilbud ?
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf staalmanden » 19. mar 2010 09:59

Kossefar skrev:
staalmanden skrev:SÅ har Gamestop lige tilføjet dette spil på listen over pre-order spil (2 spil + 1 kr.)

Hell Yeah.... SKal have det bestilt.!


Hvor kan du se at de har tilføjet dette spil til preorder tilbudet? :O

Jeg får stadig den samme gamle pdf frem på deres hjemmeside.


Tilbuddet er pt. ikke oppe at køre på deres hjemmeside, men det skulle være i systemet i de enkelte butikker. Jeg var inde i Gamestop i Aalborg og bestille det og der var ingen problemer.
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf TerrificFalcon » 19. mar 2010 10:11

Okay, jeg har aldrig rigtigt sat mig ind i de dersens fodboldspil, men er der nogen der vil være så venlige at opsummere forskellene imellem World Cup udgaven og så det regulære Fifa 2010?

Overvejer nemlig at pre-ordere spillet, for at få et fodboldspil til noget casualgaming med klassekammerater og lignende, men er der nogen grund til at vælge det over Fifa 2010?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf CaptainKicker » 19. mar 2010 11:45

FIFA 2010 er med de rigtige klubhold, ligaer, Be a Pro, Ultimate Team og så selvfølgelig Xbox Live.

World Cup, er baseret på VM i fodbold, hvor alle de rigtige VM stadions er med. Der er KUN landshold med, og der er 199 deltagere (kun 5 lande er ikke med). Du kan spille igennem kvalifikationen til VM, samt spille VM i et realistisk Setup. Udover det, er der også Xbox Live, samt Captain Your Country, som er det samme som Be A Pro, hvor du styre din egen spiller.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf staalmanden » 19. mar 2010 12:18

CaptainKicker skrev:FIFA 2010 er med de rigtige klubhold, ligaer, Be a Pro, Ultimate Team og så selvfølgelig Xbox Live.

World Cup, er baseret på VM i fodbold, hvor alle de rigtige VM stadions er med. Der er KUN landshold med, og der er 199 deltagere (kun 5 lande er ikke med). Du kan spille igennem kvalifikationen til VM, samt spille VM i et realistisk Setup. Udover det, er der også Xbox Live, samt Captain Your Country, som er det samme som Be A Pro, hvor du styre din egen spiller.


Hvor meget af dette er bekræftiget og hvor meget regner vi med er med i spillet baseret på Euro 2008?
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron