Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf bOOmer DK » 25. feb 2010 22:52

skovbo skrev:Nogen der ved hvordan man forlænger med sin spiller? :)


Så skal du ha fat i forskellige kontrakter: de findes i bronze, sølv og guld. De kommer med i div pakker, men du kn også finde dem under Trade :)
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Doc Polak » 25. feb 2010 23:51

Nogle der ved hvad der kan være sket her:

Købte en spiller på trade for 300 points. En striker.
Vandt også, så jeg sku betale de 300. Fint nok tænker jeg, vil da gå ind og sætte ham i min trup, da han havde 71 og min anden striker havde 61 og de var fra samme land osv. osv.

Men når jeg så har betalt, var han INGEN steder at finde.

Det er kun prøven jeg har, til jeg lige finder ud af hvordan man gør rigtig.. Nogle der kan hjælpe på mit spørgsmål?
Doc Polak
 


Indlægaf bOOmer DK » 26. feb 2010 00:21

Du skal passe på du ikke "adder" ham til din club, hvis du har 23 spillere (et fuldt hold)
Din club er dit samlehæfte hvor du samler på alt lige fra badges, trænere, spillere m.m. Hvis du ligger dem derind kan du vidst ikke få dem tilbage.
Du skal istedet, hvis du "vinder" en spiller, bytte ham ud med en af dine eksisterende spillere (hvis du har et fuldt hold)

DK Jakob skrev:Nogle der ved hvad der kan være sket her:

Købte en spiller på trade for 300 points. En striker.
Vandt også, så jeg sku betale de 300. Fint nok tænker jeg, vil da gå ind og sætte ham i min trup, da han havde 71 og min anden striker havde 61 og de var fra samme land osv. osv.

Men når jeg så har betalt, var han INGEN steder at finde.

Det er kun prøven jeg har, til jeg lige finder ud af hvordan man gør rigtig.. Nogle der kan hjælpe på mit spørgsmål?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Klejs1991 » 27. feb 2010 08:06

Selvom du adder dem til Din Klub, så har du stadig spilleren, og kan let skifte ham ind på den plads du ønsker ved at trykke X og finde ham der igennem
Klejs1991
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Buktu » 27. feb 2010 12:37

Ja, det er nemlig en ændring i den nye. At sende til Clubben betyder ikke du mister spilleren.. Du kan bare gå ind i dit Squad og trukke X på en spiller og sige "Swap with club". Så kan du søge i din Club efter spillere på forskellige positioner eller nationer osv.. Vældig smart.

Jeg er ret glad for at man kan have flere squads nu :) Giver meget mere frihed og muligheder!

Har for eksempel allerede sammensat et helt dansk hold.. :P Ikke gået så super for mig i kampene, men nu meget sjovt alligevel.. :)

Kan ikke helt regne ud hvad jeg skal satse på med mit "førstehold" :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Doc Polak » 27. feb 2010 14:30

Tak for hjælpen. Fandt ud af det nogenlunde. :)
Spillede ikke det i 09, så skal lige ind i det. :D
Doc Polak
 


Indlægaf Tdj89 » 27. feb 2010 15:37

Er det bare mig, eller er folk begyndt at spille mega deffensivt online?
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf Dark_mat » 2. mar 2010 20:16

Virker det også på jer som om at selve spil mekanismerne er ændret efter udgivelsen af UT?

Syntes det virker som om mine modstandere spiller anderledes, og som om deres afslutninger er anderledes.
Jeg spiller altid med manuel afslutning, så kan ikke selv mærke forskel. Syntes bare modstanderne skyder forbi oftere...?
Andre der har samme indtryk?

Og Drejer; Folk spiller så vidt jeg kan se stadig kontra bold, og gerne med chelski, madrid, inter, og til tider barca.
Dark_mat
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Buktu » 3. mar 2010 13:15

Jeg er begyndt at tabe hele tiden. Forstår det ikke helt..

Må være fordi den har sat mig sammen med nogle ikke særligt gode folk i de almindeligt ranked matches jeg har spillet over Live. Der har jeg en 30 wins og 4 losses eller noget.. I UT taber jeg hver anden kamp. Det er ret frustrerende.


Jeg aner ikke hvad der pludselig går galt for mig.


Noget helt andet, kan man virkelig kun komme til "Team Management" i UT der lige før man skal til at starte en kamp? Hvad hvis jeg gerne vil sidde og rode med Custom Tactics?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Doc Polak » 3. mar 2010 13:32

Buktu skrev:Jeg er begyndt at tabe hele tiden. Forstår det ikke helt..

Må være fordi den har sat mig sammen med nogle ikke særligt gode folk i de almindeligt ranked matches jeg har spillet over Live. Der har jeg en 30 wins og 4 losses eller noget.. I UT taber jeg hver anden kamp. Det er ret frustrerende.


Jeg aner ikke hvad der pludselig går galt for mig.


Noget helt andet, kan man virkelig kun komme til "Team Management" i UT der lige før man skal til at starte en kamp? Hvad hvis jeg gerne vil sidde og rode med Custom Tactics?


Custom tactics blir du nød til at vælge når kampen er startet, altså trykke start og så skifte rundt. :P Sådan har jeg fattet det hverfald.

Men hvorfor bruge det når man skal sætte sit hold så den spiller godt på den formation man valgte i starten..

_---------------------------------------------------------------------------------_
Syntes også det er skod man ikke kan vælge hvad cpuen skal spille. I starten er de jo på amatør. Så vinder man de første singel player tunering er med 40 mål eller noget hvor hverkamp er vundet med 10-0, 8-0, 12-0, 7-0 osv osv.
Doc Polak
 


Indlægaf Tdj89 » 3. mar 2010 13:54

Syntes også spillet virkede anerledes efter opdateringen
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf BriIxX » 12. mar 2010 08:30

Nogen der ved hvorfor Christian Eriksen er med i 2009, men ikke i 2010? Fandme skidt.
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Gosser » 12. mar 2010 08:49

Han er da med i 2010? I hvert fald efter opdatering.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf BriIxX » 12. mar 2010 09:01

Ok, så er det derfor, må jeg nok hellere bruge penge på det. Jeg har lige slettet alle mine savegames pga. vrøvl med spillet. Men er det ikke mærkeligt han ikke er med fra start, hvis han er med i 09?
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Gosser » 12. mar 2010 09:14

Jo, det kan man mene, men er du sikker på han var med fra start i 09?

Anyways, det er ikke noget du skal betale for. Du skal bare finde et sted der står noget a la "hent seneste spilleropdatering" under en menu i spillet.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron