Xboxlife forum

Coolshop's "nordic" spil

Alt snak om Fightingspil.

Coolshop's "nordic" spil

Indlægaf Midget » 1. mar 2010 18:23

Hey.. faldt lige over spillet "WWE Legends of Wrestlemania" til kun 99 kr på Coolshop, men dog nordic versionen, som godtnok plejer at være dyrere, men nu koster den kun 99 kr, hvor den almindelige version koster 300 kr. Og spillet kostede altså for ikke engang et halvt år siden 500 kr. :)

men hvad betyder det egentlig at spillet er nordic? troede i starten at spillet så var med dansk tale eller noget, men der står derinde at sproget er engelsk.. Betyder det at teksten i spillet er dansk? for det kan jeg sagtens leve med, da jeg ps har det i AC2 :P

Er det rigtigt det jeg tror, eller er jeg helt forkert på den?
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf TerrificFalcon » 1. mar 2010 18:29

Det betyder hvad der står på coveret, og ikke noget som helst andet, :). Eller, jo, også i manualen, men det har ikke nogen effekt på noget som helst in-game.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf SvAmP » 1. mar 2010 18:31

jo på nogle spil kan du være heldig at der er danske undertekster på.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf TerrificFalcon » 1. mar 2010 18:32

Jeg kan ikke huske nogle spil med danske undertekster, hvor det kun har været i den nordiske version, og ikke også i den engelske, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Giluc » 1. mar 2010 18:33

Det kan godt have effekt, hvis der er ting der mangler/er ekstra in-game i den nordiske version af spillet. Det kan være censur eller noget - der er det dog sjældent nordiske, men i stedet europæiske versioner der har censur/ikke censur.

Men ja, ellers er der ingen forskel. Så go go go, nordic version ftw.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf SvAmP » 1. mar 2010 18:34

er det ikke sådan med heavy rain - uncharted 2 - ac2 ? ellers tager jeg nok bare fejl :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf TerrificFalcon » 1. mar 2010 18:37

Jeg er ret så sikker på at alle europæiske versioner af AC2 har alle de europæiske sprog programmeret, og at de passer sig efter brugerens personlige præferencer, som indstilles ude på dashboardet. Jeg mener i hvert fald at det er muligt at spille på spansk eller italiensk med den nordiske version, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf SvAmP » 1. mar 2010 18:38

okay :P har altid bare troede det var sådan hehe xD
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Midget » 1. mar 2010 18:39

fucking sweet, det tror sgu jeg snupper så :D mange tak fr hjælpen :D
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Re: Coolshop's "nordic" spil

Indlægaf Michelve » 27. okt 2012 22:38

og tak for hjælpen herfra nu også :)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster