Xboxlife forum

Achivement hunters på xboxlife.dk

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Er du achivement Hunter?

Ja
73
40%
Nej
108
60%
 
Afgivne stemmer : 181

Indlægaf hamann4242 » 29. jan 2010 14:27

Kan ikke se formålet ved at spille spil bare fordi der er nemme achievements i. Så hellere spille for at more sig.
hamann4242
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Indlægaf Kriel90 » 29. jan 2010 14:59

Kun i nogle spil går jeg efter 100%.. Noget der giver en sjov og anderledes udfordring.. Laver aldrig achivements der går ud på at samle et stort antal at ligegyldige ting.
From performance to bloopers. From fights to regular training. Check out my martial arts showreel:
http://www.youtube.com/watch?v=CnE9ZyTHIWE
Kriel90
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Bjarke Brie » 30. jan 2010 08:57

jeg var i lange tider achievement hunter, men så ramte jeg 50.000 i gamerscore. Nu gider jeg ikke mere. Nu failer jeg i de spil, jeg har lyst!
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf Zt3pH » 30. jan 2010 09:03

Synes de er sjove at få, men gider ikk spille bare for at få dem... Så vil man nok heller ikk bruge så meget tid på mw2 online =)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Indlægaf DKhANSI » 31. jan 2010 00:18

Går kun efter 'Achievements i spil som jeg synes er fede. Kunne aldrig finde på at købe et spil un for achievements skyld
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Aberrant Simon » 31. jan 2010 00:22

Jeg er vel achievement hunter, men bare at sidde ned og bruge mange timer på at skaffe en achievement, det bare awesome. Men elsker både nemme og svære achievement spil, depends om spillet er godt osv.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf fr1lund » 31. jan 2010 13:36

Går kun efter achievements hvis de er fede og sjove, ELSKER co-op achievements, multiplayer achievements er også fede nok i gode MP spil, da det jo bare er en belønning for at nyde spillets multiplayer del :)
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf SteffaRRRn » 2. feb 2010 19:34

Jeg har helt selv glemt at svare på min egen tråd :lol:

Ja, jeg er achievement hunter, jeg kan godt lide når man hører en achievement bliver unlocked, og jeg synes det er fedt at kunne kigge igennem sin liste af spil og se de fine lige tal.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf staalmanden » 3. feb 2010 07:47

Jeg har skak også jagtet achievements i lange tider men er nu nået dertil, at det kun er de spil, som jeg synes er sjove at spille, som jeg vil gå efter 1000G i. Har 1 gang brugt 2 aftener på at gennemføre Lost og der vendte den sq for mit vedkommende... Det er ikke 1000 point jeg nødvendigvis er stolt af at have :-)

Ingen slaveri, men jagter 1000 point i sjove spil, så måske en selektiv hunter!
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf Lord Khazmir » 3. feb 2010 09:34

Jeg har tjekket ja til achievement hunter, men lige som mange af jer andre, så kunne det ikke falde mig ind at købe et spil, bare for at få GP - men dem jeg har vil jeg gerne nakke på 100%, hvis muligt.

- der er dog spil, som jeg har ladet ligge og formodentlig aldrig får flere eller nogen achievements i - eksempelvis Beowulf samt Kane & Lynch :roll:
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf billycorgan » 16. feb 2010 18:39

well, før Borderlands var jeg som sådan ikke achivement hunter, men nu har jeg fundet glæden ved at 100% achievement listen og som så før nævnte spil totalt smadrede igår aftes, fuck noget nederen DLC :(

jeg køber ikke spil for achievements overhovedet, men jeg kigger da på den kære liste for at se hvad jeg skal forvente, specielt fordi der er faktisk nogen der kan lave nogle sjove achievements (valve :o)
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf yellowbluearmy » 2. mar 2010 22:40

jeg er begyndt på at hunte lidt men det er mest fordi vi har en intern konkurrence blandt mine venner om hvem der har flest

så har lige købt 4 easy spil;)
yellowbluearmy
Niveau 5
 
Indlæg: 1001


Indlægaf Giluc » 2. mar 2010 22:57

Overhovedet ikke. Jeg spiller bare.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf THE TARD HUNTER » 10. mar 2010 21:05

FragBite skrev:Det eneste jeg hunter er ansigter i MW2
Det eneste jeg hunter er tards!
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Lexx » 10. mar 2010 21:11

Jeg har trykket nej, da jeg slet ikke har tålmodighed til de archievements som er svære
Med Venlig Hilsen
Lexx
Lexx
Niveau 0
 
Indlæg: 26


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron