Xboxlife forum

Turnering #1 - Tidtagning #1

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Turnering #1 - Tidtagning #1

Indlægaf WhiteDog » 10. jan 2010 19:32

Bane:
Camino Viejo de Montserrat - Short Circuit

Bil:
1991 BMW Motorsport M3 E30

Klasse:
D

Restriktioner:
INGEN

Tiderne skal submittes i denne tråd, fra mandag kl. 00:01 til og med søndag kl. 15.00.

Det er kun tider, der er sat i dette tidsrum, der er gyldige. Enhver form for snyd betyder udelukkelse i fremtidige turneringer. Der vil løbende blive kontrolleret om tiderne er korrekte. Er der tvivl om enkelte tider, kan der kræves skærmdump/billede som kontrol.

Bemærk at Bil og Bane vil skifte, uge for uge, så hvis banen eller bilen ikke lokker og du tør at gamble, så vent til næste uge :)

Formatet: xboxlive id - tid (xx:xx:xxx) skal bruges.

Eksempel: N4S Rudi DK - 01:54:832
Senest rettet af WhiteDog 15. jan 2010 16:44, rettet i alt 1 gang.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Too Nizzle » 11. jan 2010 02:00

Nå men jeg vil så være den første til at smide min tid - så ved andre i hvert fald hvad de min. skal køre banen på :D

too nizzle - 00:47:841

Edit: Kom lige i tanke om noget som i måske burde specificere lidt i reglerne - må man kun indsende en tid pr. tidstagning? eller kan jeg sagtens forsøge at slå min egen tid i løbet af ugen hvis det viser sig at den bliver slået?

BTW super godt initiativ :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf Benja190782 » 11. jan 2010 08:41

Vedr. too nizzle's tid:

Jeg vil lige starte med at sige fedt initiativ til arrangørerne!

Nu har jeg kørt cirka 8 omgange, bare lige for at prøve det. Jeg startede selvfølgelig med, at skrive opsætningen ned, altså hvilken bane og bil jeg skulle bruge.

Det skal lige siges at jeg kører på EXPERT, altså uden nogen form for hjælpemidler og med manuelt gear + kobling!
-og det er endda på controlleren!

Jeg VED at det er en fordel at kører f.eks. uden ABS hvis man er dygtig nok, fordi man kan bremse bedre og dermed senere end en med ABS.
Jeg VED også at man kan skifte gear hurtigere med manuel+kobling, end med automatisk eller manuelt gear.

Det er klare facts!

Så tog jeg min BMW E30, helt standard og kørte 2-3 omgange, og kunne hurtigt fastslå at hvis jeg skulle slå "too nizzle" så måtte der smides lidt penge i bilen.

Først tunede jeg bilen, så den havde 254 HK og var i klassen D349. (ændrede kun på motoren)
Det var slet ikke nok - jeg var stadig over ét sekund langsommere end ham!

Så tunede jeg bilen så den havde 250 HK, smed en frontlæbe på og fik dermed mulighed for at smide de bredeste bagdæk på min BMW E30, så den stod bedre fast.
Nu var klassen presset til max, D350, som er det højeste man kan opnå inden for den lovlige grænse!

Min tid blev så 00:48:720 og da havde jeg endda presset bilen så meget at jeg flere gange kørte ud over curben - hvilket resultere i at min tid blev markeret med en trekant og udråbstegn! Hvilket jeg vurdere som snyd...

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, tænkte jeg - og besluttede at tjekke den tid op som "too nizzle" satte.

Til min store overraskelse kunne jeg se på de officielle leaderboards, at "too nizzle" havde sat en tid idag d. 11/1-2010 på Camino Viejo de Montserrat - Short Circuit i en Honda Civic fra 1994!

Tiden var rigtig nok 00:47:841 men bilen var ikke helt som aftalt!

Jeg har ikke noget imod "too nizzle" men jeg mener absolut han har snydt! Bevist eller ubevist - han bør smides ud af denne turnering!

Mvh. Benjamin
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Jacob Schrøder » 11. jan 2010 09:23

Benja190782 skrev:Vedr. too nizzle's tid:

Jeg vil lige starte med at sige fedt initiativ til arrangørerne!

Nu har jeg kørt cirka 8 omgange, bare lige for at prøve det. Jeg startede selvfølgelig med, at skrive opsætningen ned, altså hvilken bane og bil jeg skulle bruge.

Det skal lige siges at jeg kører på EXPERT, altså uden nogen form for hjælpemidler og med manuelt gear + kobling!
-og det er endda på controlleren!

Jeg VED at det er en fordel at kører f.eks. uden ABS hvis man er dygtig nok, fordi man kan bremse bedre og dermed senere end en med ABS.
Jeg VED også at man kan skifte gear hurtigere med manuel+kobling, end med automatisk eller manuelt gear.

Det er klare facts!

Så tog jeg min BMW E30, helt standard og kørte 2-3 omgange, og kunne hurtigt fastslå at hvis jeg skulle slå "too nizzle" så måtte der smides lidt penge i bilen.

Først tunede jeg bilen, så den havde 254 HK og var i klassen D349. (ændrede kun på motoren)
Det var slet ikke nok - jeg var stadig over ét sekund langsommere end ham!

Så tunede jeg bilen så den havde 250 HK, smed en frontlæbe på og fik dermed mulighed for at smide de bredeste bagdæk på min BMW E30, så den stod bedre fast.
Nu var klassen presset til max, D350, som er det højeste man kan opnå inden for den lovlige grænse!

Min tid blev så 00:48:720 og da havde jeg endda presset bilen så meget at jeg flere gange kørte ud over curben - hvilket resultere i at min tid blev markeret med en trekant og udråbstegn! Hvilket jeg vurdere som snyd...

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, tænkte jeg - og besluttede at tjekke den tid op som "too nizzle" satte.

Til min store overraskelse kunne jeg se på de officielle leaderboards, at "too nizzle" havde sat en tid idag d. 11/1-2010 på Camino Viejo de Montserrat - Short Circuit i en Honda Civic fra 1994!

Tiden var rigtig nok 00:47:841 men bilen var ikke helt som aftalt!

Jeg har ikke noget imod "too nizzle" men jeg mener absolut han har snydt! Bevist eller ubevist - han bør smides ud af denne turnering!

Mvh. Benjamin


Så længe han ikke poster tiden her som den han konkurrerer med er det vel ligemeget?
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf WhiteDog » 11. jan 2010 09:26

Jeg tillader mig at skrive her, selv om denne tråd helst KUN skal indeholde tider, for nemhedens skyld (flytter indlæg senere).

Ja, selvfølgelig skal "too nizzle" bruge den bil, som der er kravet til tidtagningen. Forkerte tider, forkerte biler eller andre brud på reglerne, vil der blive slået hårdt ned på. Tider som ikke opfylder kravende, skal bare ignoreres.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf jonas12 » 11. jan 2010 09:33

#1 iBaysik - 00:50:297
Senest rettet af jonas12 11. jan 2010 10:04, rettet i alt 1 gang.
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf klysseDK » 11. jan 2010 12:23

KlysseDK - 00.51.084
Senest rettet af klysseDK 11. jan 2010 15:06, rettet i alt 2 gange.
klysseDK
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf TobiasJonasDK » 11. jan 2010 12:52

#1 TobiasJonasDK - 00.51.311
Senest rettet af TobiasJonasDK 11. jan 2010 20:36, rettet i alt 1 gang.
TobiasJonasDK
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Too Nizzle » 11. jan 2010 13:11

Ved ikke hvorfor der står jeg har kørt i en Civic hos dig. Jeg kunne ikke drømme om at snyde - her er beviset på at min tid er taget i den specificerede bil: Billede
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf runekc » 11. jan 2010 15:08

N4S RuneKC DK - 00:47:453
Senest rettet af runekc 12. jan 2010 00:50, rettet i alt 3 gange.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf kolyzer » 11. jan 2010 15:26

Kolyzer - 0:48:792
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Indlægaf Renoldo » 11. jan 2010 16:04

Renoldo - 00:49.570
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Benja190782 » 11. jan 2010 16:18

Jeg vil godt lige give "too nizzle" en kæmpe undskyldning, men der har simpelthen været tale om en fejl på leaderboardet...

Min tid: Benja190782 - 00:47:770
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf carlmlr » 11. jan 2010 17:16

Ville gerne være med men mangler lidt en controller ):
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf WhiteDog » 11. jan 2010 17:17

Nu husker i at gemme jeres tider i "storefront" ?

Tider som er i top 3 vil uden tvivl blive tjekket.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Næste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst