Xboxlife forum

Bayonetta

Diskussion om third-person action spil her.

Bayonetta

Indlægaf Pludderkal » 3. dec 2009 17:46

Andre som pludselig er bare lidt hyped på denne udgivelse ?

tænker specielt på dette.

Japanese gaming publication Famitsu awarded the Xbox 360 version of Bayonetta a perfect 40 out of 40. The PlayStation 3 version was given a slightly lower 38 out of 40, due to scores of nine from two of its four reviewers.[48] As others did pre-release, the two reviewers criticized the PS3 port's frame rate problems; one thought the difference from the Xbox version was slight.[49] One was quoted as saying, "the fun is the same, but the controls and overall look [on the PS3] feel a bit more unwieldy than the Xbox 360 one, which is a shame."[50] Despite this, early reports say the PS3 version sold 93,000 units on its first day while the Xbox version sold 45,000 units.[51] Media Create reports the PS3 version sold 135,000 copies and was the top-selling game during its week of release in Japan, while the Xbox version sold 64,000 copies and charted at number seven.[52] The two releases fell to number eight and number 15 respectively the following week.[53] UK magazine Edge also awarded a 10 out of 10 score for the game, only the 11th game to achieve this in the magazine's 16 year history.[54]

Bliver da fedt at se om det kan leve op til det originale devil may cry . hvad siger i folkens?
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf BlackWolfieDK » 3. dec 2009 18:11

synes det ser fedt og spændende ud.

Ninja Gaiden var ret svært, for svært og devil may cry var alt for nemt.


Og så har vi Dantes Inferno på vej..fortrækker dog Bayonetta ud fra det man har set.
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf MoorWen » 3. dec 2009 18:31

Har glædet mig rigtig mehet til Bayonetta, så var da rimlig hyped indtil jeg prøvede demoen. Der blev jeg sku lidt skuffet.. Men lagde den hurtigt igen så kunne da være man skulle prøve igen
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf BayBasher » 7. dec 2009 18:04

Syntes det virker virkelig fedt, jeg tror hellere jeg må skaffe mig det når det kommer
Billede
BayBasher
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf sLux » 7. dec 2009 18:21

Udfra demoen virker det ikke helt så godt som DMC, men det virker stadig vanvittig fedt!
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf christianmp » 7. jan 2010 15:48

Så er det imorgen der skal tæves engle.
Nogen der glæder sig? Synes faktisk at demoen var ret lækker, så glæder mig til at se hvad spillet kan byde på.

Håber at spillet holder nok til at Bayonetta først smides på bålet Skt. Hans aften.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf munckster » 7. jan 2010 16:05

IMO er Bayonetta, ud fra demoen, aaaalt for japser-gå-amok-med-en-million-ting-på-skærmen-samtidigt for mig :P Glæder mig langt mere til Dante's og Darksiders :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf tue69 » 7. jan 2010 16:05

christianmp skrev:Så er det imorgen der skal tæves engle.
Nogen der glæder sig? Synes faktisk at demoen var ret lækker, så glæder mig til at se hvad spillet kan byde på.

Håber at spillet holder nok til at Bayonetta først smides på bålet Skt. Hans aften.


Jeg prøvede først demoen igår og jeg er satme hooked. Er du tosset det er lækkert, og utroligt dybt...

Glæder mig virkeligt :D
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Krisgebis » 7. jan 2010 16:11

OP du linker jo næsten kun til forskellen på PS3 og Xbox udgaven og første uges salg. Det er da noget af det mindst ophisende. Men jo glæder mig meget til spillet. Normalt hader jeg japansk fortællerstil, men gameplayet fra demoen fik mig virkeligt omvendt (altså hader stadig fortællerstilen, men er villig til at se igennem fingre med det). :-)

Personligt bliver jeg nok gladere for Dante's, men derfor skal jeg nok få sjov ud af Bayonetta.

PS. Famitsu er til grin! Deres anmeldelser er en kombination af 5årige der benytter terninger.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Justin Anhtony » 7. jan 2010 17:56

munckster skrev:IMO er Bayonetta, ud fra demoen, aaaalt for japser-gå-amok-med-en-million-ting-på-skærmen-samtidigt for mig :P Glæder mig langt mere til Dante's og Darksiders :)


Lige mine ord.

Kunne dog ikke lade være med at bytte to spil til Bayonetta, som jeg så har givet 50,- for.

Det må vel være 100,- værd
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Pludderkal » 7. jan 2010 18:49

det var heller ikke salget jeg ville vise i citatet, men karakterne til spillet .. men det gik vel over hovedet på nogen i guess.

playstation 3 versionen har dog overall fået dårligere anmeldelser alle steder indtil videre på grund af en dårlig port.

famitsu gør det fint.

og det er ikke den eneste topkarakter til spillet lige nu. http://www.metacritic.com/games/platfor ... =bayonetta

glæder mig til imorgen! :D
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Ink129 » 7. jan 2010 19:19

Demo'en gjorde mig især hooked på dette spil. Jeg har i lang tid været en "halv-stor" fan af Devil May Cry. Dog syntes jeg i de første previews og interviews af Bayonetta, at det så aaaaaalt for crazy og ustyrligt ud. Jeg troede faktisk bare, at det for udviklerne bare gjaldt om, at overgå DMC i tempo og action med dette spil.

Demo'en viste mig virkeligt hvor meget fejl jeg tog på dette punkt. Ja, det er stadig crazy, men man har virkelig kontrol over, hvad man laver og combo'erne er nærmest uendelige og fantastisk fede. Dette, koblet med den ene lækre score efter den anden på Metacritic.com, gør, at jeg ikke kan jeg vente med at få hænderne i det.

Darksiders er også bestilt, men jeg tror ikke, at det vil overgå Bayonetta for mig, selvom det da sikkert bliver fedt. Men det bliver da sikkert to topudgivelser i morgen.
Senest rettet af Ink129 7. jan 2010 23:39, rettet i alt 1 gang.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf heinstach » 7. jan 2010 19:24

Ser meget frem til spillet. Er meget spændt på, hvordan gameplayet virker ifht. andre i samme genre.

Har faktisk kunnet afhente spillet fra d. 27/12 (anmeldereksemplar), men sygdom, ferie og sne har umuliggjort det, så med lidt held får jeg det i morgen.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Rapajes » 7. jan 2010 19:25

Stilen ser ud til at være lige meget, så glæder mig utrolig meget til dette spil. Desværre har jeg eksamen på mandag, så må hellere vente med at hente det til den er overstået :)
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Indlægaf Psychotic nUb » 7. jan 2010 21:24

Ser rigtigt meget frem til både bayonetta og darksiders, men der er nu ikke meget der overgår bewbs =)
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster