Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Vix-blue » 1. dec 2009 11:31

Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf ALIE » 1. dec 2009 13:05

ser bare alt alt alt for fedt ud. most wanted 2009
er der nogen der ved hvordan det forgår når man skal bruge en saved fra 1. vis han er i lv 60 er han så deti 2ern?. håber nej.
skal den være fra den siste gang spillet gæmmer efter man har klaret spillet.
og kan man ændre lidt på ens figure udsende og skills.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Vix-blue » 1. dec 2009 13:56

Du kan vælge at importere en character fra Mass Effect 1 eller at starte forfra med en ny i 2'eren, f.eks. hvis du i 1'eren spillede som soldier og i 2'eren hellere vil spille som engineer.

Jeg går ud fra at når man importerer en character fra 1'eren, så indlæses den sidste save der er lavet på den character.

På en måde synes jeg også at det ville være fedt, hvis man bare kunne fortsætte med sit level og udstyr/våben fra 1'eren. Spillets sværhedsgrad skulle så bare tilpasses efter dette.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf spif2001 » 1. dec 2009 14:01

Uden at vide det, så tror jeg at man starter fra level 1. det har BioWare gjort i deres spil indtil nu.

Det sjove ved at importere en figur fra ME1 til ME2 er vel, at man beholder sit udseende og at de valg man lavede i ME1 slår igennem i ME2's historie.

Jeg mener også at have hørt / læst, at man med en ny figur i ME2 skal vælge hvad man har oplevet i ME1.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vix-blue » 5. dec 2009 11:33

Så har IGN lagt en video op hvor man ser engineeren i aktion:
http://xbox360.ign.com/dor/objects/1423 ... 20309.html

Her er et link til en kort artikel om engineeren på IGN:
http://xbox360.ign.com/articles/105/1052228p1.html
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf ALIE » 7. dec 2009 14:32

lidt ærgeligt at Ashley ikke er med i ens squad.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf BOOM » 7. dec 2009 14:49

Dirty Harry skrev:Den europæiske udgave af Mass Effect 2:

Billede


Er det en joke? Det cover er for grimt!
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Vix-blue » 7. dec 2009 16:45

Desværre ikke, så vidt jeg har forstået. Jeg synes også at det første cover var det bedste.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Ninjastyle » 7. dec 2009 16:58

Glæder mig astronomisk meget til denne titel. I den sammenhæng, er der så nogen der har viden om eventuelle preorders til dette spil hos GameStop? Har haft det i pre-order længe, men da jeg indgav orderen var der ikke nogen items oplyst.
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf BOOM » 7. dec 2009 17:01

Vix-blue skrev:Desværre ikke, så vidt jeg har forstået. Jeg synes også at det første cover var det bedste.


Hvorfor skal ham den grimme grønne mand med på coveret? Total fail!
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Vix-blue » 7. dec 2009 17:08

Ninjastyle skrev:Glæder mig astronomisk meget til denne titel. I den sammenhæng, er der så nogen der har viden om eventuelle preorders til dette spil hos GameStop? Har haft det i pre-order længe, men da jeg indgav orderen var der ikke nogen items oplyst.


I Gamestops julekatalog står der at man får en in-game med, når man forudbestiller.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Rahbek » 7. dec 2009 17:11

BOOM skrev:
Dirty Harry skrev:Den europæiske udgave af Mass Effect 2:

Billede


Er det en joke? Det cover er for grimt!



De brude sq da fyres på stedet dem der har designet dét der. :?
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Mr. Aggiz » 7. dec 2009 17:12

ALIE skrev:lidt ærgeligt at Ashley ikke er med i ens squad.


Hvor har du læst det henne?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Vix-blue » 7. dec 2009 17:17

BOOM skrev:
Vix-blue skrev:Desværre ikke, så vidt jeg har forstået. Jeg synes også at det første cover var det bedste.


Hvorfor skal ham den grimme grønne mand med på coveret? Total fail!


Jeg kan heller ikke forstå hvorfor de gik væk fra dette cover. Det er så meget federe.
Billede

Det nye cover, synes jeg, ser ud som om det er lavet af et barn og er generelt rimelig kikset med de der close-ups. Men så længe de bare holder sig til coveret med de mærkelige og dumme beslutninger, så går det nok alligevel.

EDIT: Grunden til at jeg synes at det gamle cover er federe er fordi man ser en hel masse ting på det cover. Man ser en håndfuld planeter, Normandy, en by i ruiner, Commander Shepard der løber i forgrunden, Grunt i baggrunden og en eller anden, forhåbentlig bad ass, kvinde i mellemgrunden.

Planeten og Normandy symboliserer eventyr og udforskning af rummet, byen i ruiner symboliserer krig og action og Shepard & Co. er de personer som man oplever eventyret igennem. Hele coveret kombineret siger altså til spilleren: "Hey, du der! Vil du opleve vilde eventyr på fremmede planeter, opleve vild action og møde nogen seje og interessante mennesker? Hvis ja, så køb mig!"

Det nye cover signalerer nærmest det modsatte. Der er Commander Shepard, en kvinde og en grøn mand i forgrunden og en eller anden ødelagt by i ruiner i baggrunden. Det nye cover sælger altså ikke spillet særlig godt sammenlignet med det første. Der skal man nærmest have spillet det første Mass Effect for at vide at det her er et super spil.
Senest rettet af Vix-blue 7. dec 2009 17:36, rettet i alt 1 gang.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf SealFox » 7. dec 2009 17:27

Skal helt sikkert havde det, håber der er lidt mindre dialog en 1eren, for det kunne nogle gange godt blive lidt for kedeligt,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron