Xboxlife forum

GTA VI

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA VI

Indlægaf vMccD » 19. nov 2009 14:55

Heej alle sammen jeg sad her den ene dag og spekulerede over GTA VI, hvad kunne i godt tænke jer at det indeholdt? her er mine tanker:

Det kunne være for fedt hvis man var en gangstar i L.A. Spillet skal selvfølgelig beholde GTA IV' realisme. Men det kunne være fedt hvis der var muligheder ligesom i GTA SA hvor man kan træne, blive pilot and all that kind og stuff.

Det kunne også være mega fedt at lave det med Niko igen inden han kom til USA. :shock:
Billede
vMccD
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf spif2001 » 19. nov 2009 14:56

Skal vi ikke lige have GTA V, inden vi skal snakke om GTA VI? ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Jibla » 19. nov 2009 15:15

Hehe. Hvis man spiller TBoGT så snakker Luis og Tony om "noget ovre i London", men Tony afviser det og siger at det ikke kommer til at ske inden for den nærmeste tid. Det er under "chinese takeout" missionen. :)

Jeg ville bare ønske at spillet havde en mere præcis control. Det føles bare ikke tight nok. Slet ikke når man går efter 100% i alle missioner. Var ved at blive til hulken tidligere i dag fordi at controls fuckede op flere gange i træk. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf omega2oo5 » 19. nov 2009 15:28

Udover 5 er V i det romerske talsystem, så er det faktisk en ret sjov debat.

#1 Det spil du beskriver er jo sådanset lavet, det hedder GTA3: San Andreas. Så kan ikke rigtig se hvorfor vi skal se på det igen, personligt fordi jeg ikke kunne lide SA :)

Jeg kunne personligt godt tænke mig at GTA 5 kommer til at foregå i "Tokyo", hvor man som udlænding (amerikaner) bliver hevet med ind i en rigtig Yakuza style kriminel verden. Hertil måske også med større fokus på street racing med mulighed for at lave fede biler.
En anden fed feature man kunne smide i var måske muligheden for at lære kampsport til brug mod fjender i spillet, ren hong kong action film ;)

Desværre tror jeg ikke det sælger, da det fleste forbrugere nok helst vil spille i en stor amerikansk storby. Men så skulle det måske være tidslinien man flyttede lidt, så spillet foregår i 70'erne måske (mange fede biler og man får mulighed for at bashe hippier) :D
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Mathjias » 19. nov 2009 16:10

Jeres forslag er gode, men mit er nu engang det beste:

Grand Theft Æsel - Streets of Kabul

Man spiller afhoppet talebaner, og skal tjene penge og vinde inflydelse ved at arbejde for vesten og diverse krigsherrer. Efterhånden som man får opbygget sin figur, vil man kunne opgradere sit æsel med underlys, alu-hestesko osv. Det bliver stort!

Og til det seriøse:

Tror ikke vi skal forvente et LA-inspireret miljø igen - selvom det kunne være fedt. Er selv ret begejstret for westcoast hiphop, så var selvsagt meget godt tilfreds med GTA:SA.

Personligt kunne jeg dog godt håbe at serien rykkede til Europa. Synes det kunne være fedt at spille i Paris, Rom eller måske London. Specielt Paris kunne være fedt synes jeg.
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Jibla » 19. nov 2009 16:28

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Maroti DK » 19. nov 2009 17:44

Jibla skrev:http://boards.ign.com/grand_theft_auto/b5257/186416634/p8/


Et vice city II ville helt sikkert være det fedeste!!! Vice City er stadig det bedste gta, men får god konkurrence af GTA: BoGT.
Ville ikke have noget imod at se Miami kopi byen i lækker HD! :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst