Xboxlife forum

GTA:IV - The Ballad of Gay Tony

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf retroprosa » 4. nov 2009 09:59

MatiassDk skrev:Men den der Club management hvornår er den åben. Hvergang jeg går derinde siger de den er ikke åben endnu...


Om natten. :P

Jeg tror Massionette 9 åbner ved 20-21 tiden, og lukker ved 4-tiden.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf C.C » 4. nov 2009 14:18

Kan kun sige en ting, FÅ DEN!
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf omega2oo5 » 4. nov 2009 14:29

Så kom man sku igennem den udvidelse, absolut endnu en god oplevelse med GTA4. Jeg synes at historien startede lidt tamt ud, men formede sig hurtigt over i noget langt mere betagende.

Den er absolut på højde med TLAD, der var dog en bedre skrevet historie i TLAD men her vinder TBoGT point ved at have et stort udvalg af nye våben og fede køretøjer. Var helt vild med det automatiske shotgun ladet med eksplosive patroner og så ikke mindst den over fede APV man får lov til at køre i.
TBoGT leverer varen og man kan uden tvivl få mange timers underholdning ud af det nye udstyr efter historien har udspillet sig.

Yusuf er iøvrigt min absolute yndlings karakter i alle udvidelserne, den mand er ekstremt gal :D
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf C.C » 6. nov 2009 08:42

omega2oo5 skrev:
Yusuf er iøvrigt min absolute yndlings karakter i alle udvidelserne, den mand er ekstremt gal :D




Han er fucking awesome
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf sc » 7. nov 2009 11:46

Håber det er ok at jeg låner tråden til et lille sidespørgsmål.
Skal man have den første udvidelse af spillet for at kunne få denne gay tony udvidelse?
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Indlægaf Rechain » 7. nov 2009 11:52

Nej. De 2 udvidelser er valgfrie til download. Dog kræver det at du har det originale GTAIV i konsollen. Medmindre du køber dem fysisk, hvor begge udvidelser er på samme DVD, men så får du ik den originale story med Niko. Håber det var oplysning nok ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf sc » 7. nov 2009 11:55

Rechain skrev:Nej. De 2 udvidelser er valgfrie til download. Dog kræver det at du har det originale GTAIV i konsollen. Medmindre du køber dem fysisk, hvor begge udvidelser er på samme DVD, men så får du ik den originale story med Niko. Håber det var oplysning nok ;)

/Rechain


Det var det, mange tak :D
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron