Xboxlife forum

Lego rock band : billige sange [nu med mini review]

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2009 07:08

Lomilias skrev:Uha Lego Rock Band bliver simpelthen bare fantastisk. DJ Hero vare bare mega sell-out fra Activisions side, men Lego Rock Band må jeg bare eje før tid, for det ser bare helt vildt sejt ud. Det er bare rigtig nice at Rock Band aldrig ender som Activision og malker deres succeser.

Psymatiq syntes du ikke også bare at DJ Hero er total efterligning af Guitar Hero, i forhold til Lego Rock Band som bare er rigtig sejt og nyt?


Hvis du kan læse er jeg efter sangene altså muligheden for at få dem over i rb2. Noget som guitar hero ikke har fundet ud af endnu. Da det åbentbart er bedre at have 7 spil om året.

Men godt at se at dig og ham den anden gut har haft jeres dj gøjl i et kort stykke tid og pludeselig ved alt om band spillene.

Er det en del af "totur"ialen i dj hero der fortæller om det ?
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Foxx » 3. nov 2009 08:29

Prøv at hør her mester pædagog.

Når du ikke har spillet DJ Hero skal du bare sidde ned, lukke munden og nyde alle dine Guitar Musik spil.

GH2, GH3, GH Aerosmith, GH:WT, GH Metallica, GH Greatest Hits, GH5, Rock Band 1, Rock Band 2, LEGO ROCK BAND?!!!?!

Lad os så gå over og at se hvilket musikspil der henvender sig til folk med en helt anden musiksmag, og som er et helt nyt koncept.

DJ Hero og .. Hmm, det var det. Et spil, og det er en malkning?
Hvad lærer de dig under din pædagog udannelse?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2009 08:47

Foxx skrev:Prøv at hør her mester pædagog.

Når du ikke har spillet DJ Hero skal du bare sidde ned, lukke munden og nyde alle dine Guitar Musik spil.

GH2, GH3, GH Aerosmith, GH:WT, GH Metallica, GH Greatest Hits, GH5, Rock Band 1, Rock Band 2, LEGO ROCK BAND?!!!?!

Lad os så gå over og at se hvilket musikspil der henvender sig til folk med en helt anden musiksmag, og som er et helt nyt koncept.

DJ Hero og .. Hmm, det var det. Et spil, og det er en malkning?
Hvad lærer de dig under din pædagog udannelse?


rofl... Dem der reelt opfandt den her genre er konami med deres dance dance halløj. Der findes masser af scratch spil fra dem også. Så der er intet orignalt over dj hero. Activision fylder altid gammel mælk på nye flasker(Hero branded/ideer fra andre).

Igen jeg beder dig please tjek hvad du snakker om før du skriver. Desuden kan du huske at jeg skrev hvordan jeg fik mine guitar hero spil fra mine venner... gæt hvor jeg har prøvet dj hero i et par dage. Min ven fortryder det som altid, men han er lige så meget en Hero slave som jer andre.

Og tak for komplimentet ... i am the true pædagog master.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Foxx » 3. nov 2009 09:11

Ja selvfølgelig fortryder han DJ hero, hvor skulle du ellers få et argument fra?

Du er umulig at diskutere med, du har ikke en skid hold i det du siger.
Du prøver alt hjemme hos din ven og kan på den måde kalde dig Grand champ om hvad der er malkning eller ej.

Du kaldte DJhero for Milk hero inden du overhovedet havde prøvet det.
Det siger lidt om hvor hurtigt du havde sat dig for at det bare var malkning.

Få nu afsluttet din pædagog udannelse, håber den giver dig lidt mere erfaring med tiden så du kan komme her tilbage og se at du er kørt helt af sporet her
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2009 09:17

Foxx skrev:Ja selvfølgelig fortryder han DJ hero, hvor skulle du ellers få et argument fra?

Du er umulig at diskutere med, du har ikke en skid hold i det du siger.
Du prøver alt hjemme hos din ven og kan på den måde kalde dig Grand champ om hvad der er malkning eller ej.

Du kaldte DJhero for Milk hero inden du overhovedet havde prøvet det.
Det siger lidt om hvor hurtigt du havde sat dig for at det bare var malkning.

Få nu afsluttet din pædagog udannelse, håber den giver dig lidt mere erfaring med tiden så du kan komme her tilbage og se at du er kørt helt af sporet her


Du har faktisk på intet tidspunkt agumenteret for nogen som helst viden, andet end du er blevet mere og mere sur over at jeg ikke har prøvet dj hero.. som jeg har. Eneste erfaring jeg har haft fra noget der er lavet af acti/never er at jeg spiller det og glemmer det. Det samme skete med dj hero. De er de første der får dj spillene til konsolerne men de opfinder intet originalt.

De holder sig til guitar heros grund model som de har købt fra nogen andre(dem som laver rock band pt). Og tager ideen fra Konamis scratch spil(lige som HMX fik ideen til konamis guitar spil). Forskellen er bare at HMX laver et ordentligt produkt der ikke røvrender køberne imo. Hvorvidt om du har fået en åbenbaring ved at spille dj hero er jeg dybt ligeglad med for faktisk var den her tråd ment som en hjælp til folk der ville spille sange til et band spil. Og ikke hvorvidt du kan mixe lady gaga sammen med lille per.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Foxx » 3. nov 2009 09:28

Jeg kan virkelig ikke fatte at du er igang med pædagog udannelse, du minder mig om en 12 årig.
Din måde at argumentere på og dine forsøg på at få DJ hero til at lyde som noget lort, slår fejl gang på gang.

Nu beder jeg dig, please kom ud af skabet.

Jeg har spillet alle Gh spil, og DJ Hero, derfor har jeg mere ret til at udtale om hvordan de 2 spil er sammenlignet.

Hvor du imod bare dømte DJ Hero uger før det udkom som noget malkning af HERO brandet.

Det eneste du har set på er at det er en ny musikart på HERO brandet efter sig, og pr. automatik er det malkning.

Du har tydeligvis ikke sat dig en skid ind i det, jeg går nemlig udfra at du er den helt store rock tilhænger og ser DJ Hero som musikspillet til pop folk, det er vel derfor du skriver jeg kan mixe noget Lady Gaga da hun skovt nok ikke er med. Du har bare hørt lidt om
det, og vil beskytte din lille ego fyldte hjerne.

Du har lige fået en streg i min bog over "Folk der snakker om ting de ikke har en skid forstand på, og som tydeligvis lige er fyldt 12 og tror at fordi de har læst en dansk retskrivnings ordborg kan slynge ting ud" ..

Please indse at du er fuldstændig ude på dybt vand lille dreng
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2009 10:03

Foxx skrev:Jeg kan virkelig ikke fatte at du er igang med pædagog udannelse, du minder mig om en 12 årig.
Din måde at argumentere på og dine forsøg på at få DJ hero til at lyde som noget lort, slår fejl gang på gang.

Nu beder jeg dig, please kom ud af skabet.

Jeg har spillet alle Gh spil, og DJ Hero, derfor har jeg mere ret til at udtale om hvordan de 2 spil er sammenlignet.

Hvor du imod bare dømte DJ Hero uger før det udkom som noget malkning af HERO brandet.

Det eneste du har set på er at det er en ny musikart på HERO brandet efter sig, og pr. automatik er det malkning.

Du har tydeligvis ikke sat dig en skid ind i det, jeg går nemlig udfra at du er den helt store rock tilhænger og ser DJ Hero som musikspillet til pop folk, det er vel derfor du skriver jeg kan mixe noget Lady Gaga da hun skovt nok ikke er med. Du har bare hørt lidt om
det, og vil beskytte din lille ego fyldte hjerne.

Du har lige fået en streg i min bog over "Folk der snakker om ting de ikke har en skid forstand på, og som tydeligvis lige er fyldt 12 og tror at fordi de har læst en dansk retskrivnings ordborg kan slynge ting ud" ..

Please indse at du er fuldstændig ude på dybt vand lille dreng


Det sjove er at det er dig der beskytter dit ego. Hvorvidt om du har spillet alle gh/dj spil ændre ikke på at det du gør nu er et rent fanboy angreb. Du føler at jeg angriber det spil du åbentbart er blevet glad for. Det er fint nok men jeg er rb fanboy jeg har aldrig lagt skjul på det og jeg syntes at jeg forklare det fint i forrige indlæg. Plus at jeg argumentere for mine påstande.

Ved at vise at du ikke har nogen form for viden omkring det her fremstår du så den 12 årige. At du overhoved har brug for at sige at jeg er 12 årig og at jeg nok er på bistand, sætter dig langt ned i en diskussion imo. Indtil videre har jeg været meget tålmodigt for at forklare hvorfor jeg syntes Hero branded er blevet en malke maskine siden activison opkøbte det.

Og jeg bliver vist nød til at skrive det igen da du nok missede det i din fanboy ros.

Hvorvidt om du har fået en åbenbaring ved at spille dj hero er jeg dybt ligeglad med for faktisk var den her tråd ment som en hjælp til folk der ville spille sange til et band spil
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 3. nov 2009 10:53

Argh!!! Come on guys... Guitar-Dj Hero/Rock Band er alt sammen sjovt, og hyggeligt. Nogle kan li' det ene andre det andet, hvorfor køre det sådan af sporet?
Nogle gange skal man bare se igennem fingre på det som andre skriver, og lige tænke sig om inden fingrerne går amok på tasteturet.
Så skal vi ikke bare vænne tilbage til emnet og så la' diskussionen stoppe???
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf BulletEyeDk » 3. nov 2009 11:06

Som Wollaman er inde på så lad os lige få den her tråd tilbage on-topic...

Debatten vedr. malkning af diverse brands kan i evt. tage i en anden tråd eller pr. PB.

On-topic:

Jeg er også selv mest til RB spillene og har også et preorder liggende på Lego spillet, udelukkende pga. muligheden for overførsel af sangene til RB2....

1,- kr + 2 billige spil for den mulighed vil jeg da ikke lade passere...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Miaauw » 3. nov 2009 12:02

Faktisk var der sådan et japansk arcade spil som også var sådan noget dj, techno agtigt noget, så derfor er det ikke rigtigt med at det er det eneste.. Der er sikkert flere, but who cares..

On-topic; så tror jeg sku nok jeg skal ha lego hero :D kun for áchievements og sangenes skyld.. Export FTW! :L
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Uzhgi » 4. nov 2009 16:42

@Psymatiq kan se du har modtaget dit Lego Rock Band spil.. hvor længe tog det fra de sendte det til modtagelsen?
Mit blev nemlig sendt i går.. og glæder mig som et lille barn til at få det :)
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Aberrant Simon » 4. nov 2009 17:12

Uzhgi skrev:@Psymatiq kan se du har modtaget dit Lego Rock Band spil.. hvor længe tog det fra de sendte det til modtagelsen?
Mit blev nemlig sendt i går.. og glæder mig som et lille barn til at få det :)


Vil jeg også mægtig gerne vide ^_^, glæder mig os meget til dette spil.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Psymatiq » 4. nov 2009 20:45

Jeg har forud bestilt for laang tid siden. De sendte det afsted i fredags. En af mine venner har også bestilt det men de sendte først den 3. Ved ikke om det var min preorder men de sidste 5 gange jeg har købt fra dem på en gammel preorder så er det sendt rimmelig tideligt.

Og efter at spille 6 timer og næsten genemføre tour mode

Super fedt spil. Kan godt ske at langt størstedelen er pop musik men for fanden da hvor er noget af musikken svært. Kong fu fighting fik mine hænder til at gløde og er stadig den eneste sang der er under 5 stjerner.

Spillet er bygget op sådan at man spiller de gigs i klubber(som er forskellige lego områder), hvor efter man kommer til en challenge(som fx at ødelægge en bygning med rock musik, dette bliver gjort i bedste lego humor stil).

Når denne challenge er klaret kan man købe et ny transport middel og man starter forfra med at advancere sig frem med flere transportmidler. Det store vendepunkt er når man skal lave sit først album. Man kan både lave cover, plade navn og vælge de sange der skal på pladen(mit indre barn kom frem i mig :P ).

Sværhedsgrad mæssig er det 75/25 mellem lette og svære sange. Efter bare at sightreade mig igennem spillet har jeg 34 gold stars(plus minus 20 fcs) ud af 45 sange.

OG spillet er på dansk :P

på en 10 skala vil jeg give det 8/10
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Uzhgi » 4. nov 2009 21:21

tak for info psymatiq :) uha hvor jeg glæder mig... og med hensyn til den "poppede" setlist er det lige sådan noget jeg har ventet på ville komme til rock band. så bliver det et mere oplagt party-spil :)
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf TerrificFalcon » 4. nov 2009 21:22

Lige hvad jeg havde håbet på - Lego humor og Rock Band blandet sammen. Kan du ikke også lige give din mening omkring Rock Den featuren til kende? Eventuelt, så må du meget gerne poste et billede af din Rock Den - jeg vil meget gerne have et indtryk af hvordan det fungerer, =D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron