Xboxlife forum

DJ HERO

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf heinstach » 31. okt 2009 23:35

TerrificFalcon skrev:
heinstach skrev:
WollaMan skrev:EXPERT!!!!!
Jeg kan dårlig nok få HARD til at lyde bare nogenlunde godt :lol:


De første 3 sange på expert er nemme nok, men herefter bliver det sgu vildt.

Tror den kommer til at trække tænder, den achievement med 5 stjerner i alle numre på expert.


Tjaaaah - jeg har kun spillet Expert, og jeg tror at har fået achievementen for 20x 5stars. Det er ikke så forfærdeligt svært, hvis man bare husker at Euphoria er automatisk crossfade, og at man kan rewinde tilbage til en Euphoria zone der er LIGE ved at slutte, og stadigvæk få Euphoria, =D


Jep, har også luret det med, at Euphoria laver automatisk crossface. Fandt først ud af det efter at have spillet alle 93 sange igennem :-)

Der er håb forude mht. at klare alle med 5 stjerner på expert!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Foxx » 1. nov 2009 00:52

KIAMMI og WollaMan.

Hvorfor har i sendt en friendrequest på Live til mig?
Ingen besked, bare en ansøgning.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2009 01:05

Når du nu spørger i DJ Hero tråden, har du så ikke regnet det mere eller mindre ud? \:D/


Jeg har lige taget mit første Very High mix, "Here's A Little Something For Ya" af Beastie Boys/The Number Song(200) af DJ Shadow. Det blev godt nok tæt, men jeg fik lige knebet mig op på 3 stjerner, xD. Spøjst nok, så gik de lange sekvenser hvor man skal scratche opad faktisk også bedre, da jeg begyndte på at spinne hele vejen rundt, i en langsom bevægelse... Det var godt nok fucked.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Foxx » 1. nov 2009 01:08

TerrificFalcon skrev:Når du nu spørger i DJ Hero tråden, har du så ikke regnet det mere eller mindre ud? \:D/


Jeg hader når folk bare sender en friendrequest skrive en besked også.
Den eneste grund til jeg skrev det i DJ Hero tråden er fordi jeg så at begge havde deltaget i denne smarte (;
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Morten Skou » 1. nov 2009 01:12

Tag venligst sådan noget over privat besked istedet - vi andre er pænt ligeglade...

Tilbage til topic, så har jeg netop fået gennemført DJ Hero. Kørte det meste på medium, men var også lige oppe og prøve de andre. Det er sgu meget underholdende :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Foxx » 1. nov 2009 01:18

Morten Skou skrev:Tag venligst sådan noget over privat besked istedet - vi andre er pænt ligeglade...

Tilbage til topic, så har jeg netop fået gennemført DJ Hero. Kørte det meste på medium, men var også lige oppe og prøve de andre. Det er sgu meget underholdende :D


Jeg er også pænt ligeglad med om folk har fået kørt det meste igennem på medium (;
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Lomilias » 1. nov 2009 01:24

Foxx skrev:
Morten Skou skrev:Tag venligst sådan noget over privat besked istedet - vi andre er pænt ligeglade...

Tilbage til topic, så har jeg netop fået gennemført DJ Hero. Kørte det meste på medium, men var også lige oppe og prøve de andre. Det er sgu meget underholdende :D


Jeg er også pænt ligeglad med om folk har fået kørt det meste igennem på medium (;


Hahaha FACE!!!
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Slimjay DK » 1. nov 2009 01:30

Ja, Lomilias .. Det må da være dit Face i Numzi ... looool :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Foxx » 1. nov 2009 01:36

Slimjay DK skrev:Ja, Lomilias .. Det må da være dit Face i Numzi ... looool :)


Jeg elsker simpelthen mit gamertag, folk tror de kan lave en form for ordspil med det og få det til at lyde sjovt, men failer hver gang.

Ligesom denne, ingen mening, og langt fra sjovt.

Desværre SlimJay
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Morten Skou » 1. nov 2009 01:38

Og så tilbage til emnet....
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Lomilias » 1. nov 2009 07:49

DJ Hero er bare fedt. Numse har du prøvet at når man spiller på expert, så sletter den noget af det man har lavet? Det er meget mærkeligt..
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf WollaMan » 1. nov 2009 11:19

Foxx skrev:KIAMMI og WollaMan.

Hvorfor har i sendt en friendrequest på Live til mig?
Ingen besked, bare en ansøgning.


Jeg tænkte godt over det bagefter, så sorry for ingen besked. Men jeg håbede bare at vi kunne tage nogle battles i DJ Hero :D
Nu er jeg jo så småt igang med HARD så kan det vel ikke varer så lang tid før det hedder EXPERT.

Ja, DJ Hero er super cool, dog slår det ikke RB :D
Er jeg den eneste der bliver lidt irriteret over menuen og over at man ikke kan faile???
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf heinstach » 1. nov 2009 13:00

Hvis jeg virkelig skal kritisere noget, så er det, at man på Leaderboard ikke bare kan scrolle mellem de forskellige sange men skal tilbage og vælge en ny. Det er tåbeligt!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf KIAMMI » 1. nov 2009 13:26

Foxx skrev:KIAMMI og WollaMan.

Hvorfor har i sendt en friendrequest på Live til mig?
Ingen besked, bare en ansøgning.
altså spillet kom i fredags og vi ar snakket sammen herinde om djhero dagen før wolla og jeg har sendt en friend req, men jeg glemte selvfølgelig lige,at modsat de fleste af os, har du haft dj hero spillet i længere tid før udgivelsesdagen. Det var forglemmelse,var egentlig derfor jeg ikke skrev noget i req. Men det beklager jeg. Nå men tilbage hvad det virkelig handler om, kunne tråopretter ikke lave en oversigt, over gamer herinde der er friske på dj hero online??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2009 13:26

Hvis jeg skulle kritisere noget, så skulle det da lige være det faktum at nogle af de ting man unlocker er virkeligt tåbeligt fordelt - der er et stooooooort gap hvor man ikke unlocker nogle høretelefoner, IIRC.

Og så det faktum at man ikke kan spille de sange hvor der er guitar med, uden at man skal se på guitar chartet... Jamen, hvorfor?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron