Xboxlife forum

[Spørgmål] Erfaringer med Xbox 360 harddiske fra Hong Kong?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

[Spørgmål] Erfaringer med Xbox 360 harddiske fra Hong Kong?

Indlægaf bobend » 10. okt 2009 15:32

Er der nogen der har erfaringer med (højt sandsynligt, u-officielle) xbox360 harddiske fra Hong Kong?
Jeg har selv en vellignende Hong-Kong-kopi af et 512 mb xbox 360 memory card - der virker uden problemer, på trods af jeg efter jeg modtog er overbevist om at det er et kopi-produkt.

Alternativt har jeg læst (i PC World) at man selv kan konvertere en western digital harddisk til en xbox hard disk, men jeg ville helse undgå at skille min gl originale 20 GB harddisk fra hinanden.

Men er der nogen i forumet der har købt en harddisk på ebay fra hong kong, som den her under, der har nogle erfaringer at dele med mig?

Billedeebay.co.uk - "New Xbox 360 120GB HDD Hard Drive + transfer Cable Kit"
Billede
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf zyberbob » 12. okt 2009 07:34

Jeg har en 120gb hd købt over ebay fra hong kong som jeg kun gav 500,- for, den virker perfekt har gjordt det i over 1 år.
zyberbob
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf sebQbe » 13. okt 2009 10:50

Du risikerer ikke at kunne spille Xbox 1 spil.

http://xbox.about.com/od/xbox360faqs/f/360hddbcfaq.htm

Oplevede selv dette med en hard disk køb på dba.dk. Fik dog selv løst problemet efter et par timers roderi og pilleri ved harddisken (skilte hard disken ad og koblede den til pc'en). Kan forestille mig at en konverteret wd hard disk kunne skabe samme problem.

Men er du ligeglad med uoriginal hardware og evt. manglende bagud kompatibiliteten, så bør du ikke holde dig tilbage for at købe én. Trods alt en del billigere end hvad Microsoft kræver :)
sebQbe
Niveau 4
 
Indlæg: 395


Indlægaf kmoller » 17. okt 2009 07:24

sebQbe skrev:
Men er du ligeglad med uoriginal hardware og evt. manglende bagud kompatibiliteten, så bør du ikke holde dig tilbage for at købe én. Trods alt en del billigere end hvad Microsoft kræver :)


Den næste update fjerner muligheden for at bruge uoriginal storage :

http://majornelson.com/archive/2009/10/ ... vices.aspx

Måske det også gælder modded WD diske, så nu er måske et godt tidspunkt at lave en backup til noget originalt hardware.

mvh
Kristoffer
kmoller
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf Major Oblivious » 17. okt 2009 09:49

Var faktisk på vej ind for at linke til historien, det er rimelig ærgeligt fordi at jeg gik selv og overvejede en uoriginal HDD - Så er det eneste alternativ vel en ny Xbox :s
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf kofoed » 17. okt 2009 10:35

Turbo Teddy skrev:Var faktisk på vej ind for at linke til historien, det er rimelig ærgeligt fordi at jeg gik selv og overvejede en uoriginal HDD - Så er det eneste alternativ vel en ny Xbox :s


Eller en original HDD?

Men det her måtte jo komme før eller siden, så vi har hele tiden været klar over at MS let kunne se om man brugt en uoriginal HDD eller ikke.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Major Oblivious » 17. okt 2009 12:01

kofoed skrev:
Turbo Teddy skrev:Var faktisk på vej ind for at linke til historien, det er rimelig ærgeligt fordi at jeg gik selv og overvejede en uoriginal HDD - Så er det eneste alternativ vel en ny Xbox :s


Eller en original HDD?

Men det her måtte jo komme før eller siden, så vi har hele tiden været klar over at MS let kunne se om man brugt en uoriginal HDD eller ikke.


Jo, men en original HDD koster mellem 900 - 1200 kr for 120 GB. Til sammenligning gav jeg 492 kr. for en 320 GB som røg i PS3´eren.
HVis jeg opgraderer så bliver det med MW2 bundlen, hvor man efter min mening får langt mere værdi for pengene.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf bobend » 17. okt 2009 12:02

Pokkers og mig som HAR bestilt en harddisk fra hong kong.
Billede
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf bobend » 20. okt 2009 06:25

Ah.. måske er jeg (og andre med harddiske fra hong kong) ikke fucked alligevel:

TechFlash skrev:[..]A Microsoft spokesman confirmed this morning via email that this particular move is targeted at memory units that plug into the front of the console, not unauthorized hard drives[..]
Billede
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron