Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Bolbronx » 8. okt 2009 22:21

Tubdk skrev:Hvordan F..... citerer man andres beskeder


Citér?
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Indlægaf MoorWen » 8. okt 2009 23:19

Bolbronx skrev:
Tubdk skrev:Hvordan F..... citerer man andres beskeder


Citér?
Ja har godt set citér knappen nu..:p
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Djon-A » 9. okt 2009 07:35

Okay det lykkedes faktisk at få GameFace til at virke igår efter mange forsøg. Og jeg synes faktisk at det virker helt fortræffeligt, når man først får det hentet ned på spilleren.
Jeg ville lige tage et screenshot og uploade da kæresten kom ind i stuen, kiggede på skærmen, kiggede på mig og sagde "Hvad fanden, det er sgu da dig???".
To "negative ting":
Hudfarve. Den kan ikke ændres, efter at man først har lavet gameface. Det billede jeg tog var der lige lovligt meget blitz på (der stod at det skulle være "well lit" :-P) så min spiller er kridhvid i hele masken, mens hans hud er en del mørkere. Han mangler bare lidt rød farve om munden og grønt hår, så ligner han sgu jokeren.

Man kan heller ikke rette på ens ører. De er ikke med i selve "Game Face", men man kan heller ikke rette på dem bagefter, hvilket er lidt ærgeligt.

Udover det, så er det klart thumbs up herfra.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf Mokuer » 9. okt 2009 07:37

Kode: Vælg alt
[quote="Tubdk"]Hvordan F..... citerer man andres beskeder[/quote]
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Indlægaf LazzR » 9. okt 2009 07:44

Tubdk skrev:Yep ville være sjovt.. Men ku sq nok godt gå en lidt på nerverne med en Carsten Werge-kommentar hver gang man brændte en chance tror jeg :?

Man blev lidt træt af Svend Gehrs da han var kommentator i This Is Football 2005, men det bliver da mere realistisk imo.
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Kossefar » 9. okt 2009 07:59

SONICDK skrev:
Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart.. :)
og så send lige en FR hvis i vil spille en kamp


Bare sæt svensk kommentator på, det er meget humor! :D De råber og skriger når man scorer mål. Meget fed stemning i forhold til de gode gamle Martin Tyler og Andy Gray... xD

Men det kunne være så nice hvis der var nogen der lavede dansk kommentator..
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf JitH » 9. okt 2009 10:13

Mht. Gameface.. så kan jeg ikke få uploadet... efter at have valgt billeder og sådan, kommer den med en Application error når den forsøger at downloade en applikation

"Application download error"
Billede
JitH
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Indlægaf Mander » 9. okt 2009 12:26

SONICDK skrev:
Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart.. :)
og så send lige en FR hvis i vil spille en kamp


Mon ikke, at det også hurtigt ville meget ensformigt, selv om de snakkede dansk.

Jeg ved ikke med jer, men personligt er jeg træt af alle danske kommentatorer (undtagen Michael Laudrup og dem på Eurosport), så jeg savner det absolut ikke. Min løsning? Sluk for kommentatorerne i spillet. Man får al lyden fra kampen, men uden at de sidder og plaprer løs om ligegyldige emner/fejlfortolker alt, der foregår. Gid man kunne gøre det samme på TV.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Kossefar » 9. okt 2009 12:44

JitH skrev:Mht. Gameface.. så kan jeg ikke få uploadet... efter at have valgt billeder og sådan, kommer den med en Application error når den forsøger at downloade en applikation

"Application download error"


Når jeg prøver, kommer jeg dog et skridt videre, men så siger den bare "Cannot read file"..
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Blaugrana » 9. okt 2009 13:04

Kossefar skrev:
SONICDK skrev:
Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart.. :)
og så send lige en FR hvis i vil spille en kamp


Bare sæt svensk kommentator på, det er meget humor! :D De råber og skriger når man scorer mål. Meget fed stemning i forhold til de gode gamle Martin Tyler og Andy Gray... xD

Men det kunne være så nice hvis der var nogen der lavede dansk kommentator..


Jeg får mit spil med spanske kommentatorer, der plejer at være lidt mere gang i dem også! :D
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf MoorWen » 9. okt 2009 13:20

Lige pt er det ikke kommentatorene der er problemet. Er lige blevet fyret fra Arsenal efter omkring 12-13 kampe hvor jeg vel har scoret 4-5 kasser.. Kan sq ik få puttet dem ind:-( (fik spillet igår:p) Nu træner jeg Herreford! hæld mig ud...
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Heitmann » 9. okt 2009 15:31

http://www.easports.com/media/play/video/10871862

"Stille" - og rolig Keano kasse mod Pompey
Billede
Heitmann
Niveau 4
 
Indlæg: 542


Indlægaf CaptainKicker » 9. okt 2009 16:08

Pænt godt langskud af min virtual pro:

http://www.easports.com/media/play/video/10887024
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Lord Khazmir » 9. okt 2009 16:18

Ahr - jeg kan simpelthen ikke få my football world til at makke ret.

Umiddelbart ser det ud som om den ikke anderkender min virtual pro - når jeg går i avatar store, så prøver den at oprette en ny.

Jeg har ingen statistik, til trods for jeg adskillige gang har fået røvfuld online - tæller kampe i friends leauge ikke?

Og så kan jeg naturligvis ikke få adgang til game face - men det er vel grundet tidspunktet.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf MoorWen » 9. okt 2009 16:33

CaptainKicker skrev:Pænt godt langskud af min virtual pro:

http://www.easports.com/media/play/video/10887024


Nice goal.. Håber Christian Poulsen har en profil herinde så han kan se hvordan han skal gøre imorgen
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron