Tdj89 skrev:Er det kun mig, der syntes at ham man laver på computeren, overhovedt ikke ligner ham man kan downloade til spillet?
well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart..Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
Ja har godt set citér knappen nu..:pBolbronx skrev:Tubdk skrev:Hvordan F..... citerer man andres beskeder
Citér?
Tubdk skrev:Yep ville være sjovt.. Men ku sq nok godt gå en lidt på nerverne med en Carsten Werge-kommentar hver gang man brændte en chance tror jeg
SONICDK skrev:well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart..Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
og så send lige en FR hvis i vil spille en kamp
SONICDK skrev:well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart..Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
JitH skrev:Mht. Gameface.. så kan jeg ikke få uploadet... efter at have valgt billeder og sådan, kommer den med en Application error når den forsøger at downloade en applikation
"Application download error"
Kossefar skrev:SONICDK skrev:well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart..Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
Bare sæt svensk kommentator på, det er meget humor!De råber og skriger når man scorer mål. Meget fed stemning i forhold til de gode gamle Martin Tyler og Andy Gray... xD
Men det kunne være så nice hvis der var nogen der lavede dansk kommentator..
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst