Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf hanniball » 8. okt 2009 15:05

mdaugaard1 skrev:der står der ikke er noget gameface at hente i fifa?
men har lavet et?


Du skal først lave det inde på www.easportsfootball.com og så derefter downloade det fra din konsol :) Har netop selv gjort det.
Billede
hanniball
Niveau 4
 
Indlæg: 647


Indlægaf stiu » 8. okt 2009 15:20

kan I få liveseason til at virke - og hvis, hvordan ? Min kommer med en fejlkode når jeg prøver at aktivere eks. den spanske lige
stiu
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Demiminigod » 8. okt 2009 15:52

LiveSeason virker åbenbart ikke i øjeblikket, det står også i rulleteksten når man bevæger rundt i menuerne.
There can be only one Theism.
Demiminigod
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf MiLuA » 8. okt 2009 16:10

Casper skrev:Det irriterer mig VIRKELIG at folk skrider når man kommer foran inden for de første 5-10 minutter. Har jeg mindst oplevet 10 gange nu. Og det irriterer mig lige så meget at folk også går ud, når man har hentet en 2-0 føring og er kommet foran.

Lige et surt opstød herfra ;)


Du får jo dine point alligevel :)
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Djon-A » 8. okt 2009 17:36

æv. Så kommer man hjem fra job og tror at man skal lave sit gameface... så virker lortet ikke. Hver gang jeg prøver at logge ind får jeg bare en "proxy error" eller "Siden kunne ikke vises".

Fandme skidt :-(
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf Anastacio » 8. okt 2009 17:50

nu når jeg ikke har kunne se de sidste tre La Liga kampe med Real Madrid på HDTV, overvejer jeg stærkt at købe FIFA 10 til PS3 (har haft det til 360) inden Field's lukker. =/ hmmm.. hmmm
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Subbers » 8. okt 2009 19:21

************* SAT*N.. Så disconnecter den fra xbox live midt i en kamp.
Så får jeg f*cking en ikke færdig spillet kamp:(
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf pongolle » 8. okt 2009 19:35

Subbers skrev:************* SAT*N.. Så disconnecter den fra xbox live midt i en kamp.
Så får jeg f*cking en ikke færdig spillet kamp:(


Ooooh my gooooooood! :shock:
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Subbers » 8. okt 2009 19:36

Ja det fandeme typisk..
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Tdj89 » 8. okt 2009 19:50

Er det kun mig, der syntes at ham man laver på computeren, overhovedt ikke ligner ham man kan downloade til spillet?
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf CaptainKicker » 8. okt 2009 19:53

Tdj89 skrev:Er det kun mig, der syntes at ham man laver på computeren, overhovedt ikke ligner ham man kan downloade til spillet?


Jeg synes hellere ikke min ligner vanvittigt godt i forhold til det den viser på computeren. Gameface mangler meget endnu for at blive godt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf MoorWen » 8. okt 2009 19:56

Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf SONICDK » 8. okt 2009 20:09

Tubdk skrev:Syns Fifa 10 er FEDT!! Men hold kæft hvor jeg træt af de kommentator-spor.. Det er jo næsten som om de siger det samme som i 09..
well vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart.. :)
og så send lige en FR hvis i vil spille en kamp
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf MoorWen » 8. okt 2009 20:33

SONICDK Skrev: [color=black][/colorwell vi må bare håbe at vi kan hører nogle danske snart..
og så send lige en FR hvis i vil spille en kamp

Yep ville være sjovt.. Men ku sq nok godt gå en lidt på nerverne med en Carsten Werge-kommentar hver gang man brændte en chance tror jeg :?
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf MoorWen » 8. okt 2009 20:35

Hvordan F..... citerer man andres beskeder
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster