Xboxlife forum

Fallout 3 - KEDELIGT?

Snak om first-person-shooter spil.

Fallout 3 - KEDELIGT?

Indlægaf LazzR » 30. sep 2009 21:43

Jeg havde mega store forventninger idag, hvor jeg skulle modtage dette spil med posten. Mildt sagt så blev jeg sku skuffet. Har kun spillet i max 30 minutter og synes allerede det er spild af 279 kr. :(

Jeg er kommet ud fra Vault 101 og til Big Town og nogle andre småbyer, men ligeså snart jeg render ind i en Mirelurk King, så ryger jeg bare ned instant.

Er det bare starten der er kedelig, eller bliver det mere interessant hen af vejen? Min interesse er godt nok ikke vækket endnu da! :?
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Tdj89 » 30. sep 2009 21:58

Det bedste spil ever :D

Når du kommer ud af vault 101, skal du ikke gå hen til big town. Gå hen til Megaton
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf LazzR » 30. sep 2009 21:59

Tdj89 skrev:Det bedste spil ever :D

Når du kommer ud af vault 101, skal du ikke gå hen til big town. Gå hen til Megaton

Har jeg også været, og snakket med hende tøsen der fik mig til at finde hendes familie som blev dræbt i Big Town, og nu leder jeg så efter The Family, som jeg ikke kan finde :)

Men du synes ikke det var kedeligt i starten?
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf SealFox » 30. sep 2009 22:09

Har haft spillet,
Synes det var mega kedeligt,
Fanget ikke min intrasse desværre,

Synes Det er lang tid siden der har været et godt spil til boxen,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Psychotic nUb » 30. sep 2009 22:18

Hvis du ikke bryder dig om det nu, kommer du nok ikke til at bryde dig ret meget om det i det hele taget :) Gameplayet forandrer sig ikke synderligt.

Jeg synes dog at det er super fedt, ikke mindst fordi at der, ligesom i oblivion, er flere tilgange til de fleste quests istedet for bare kill and collect. det og så at verden og stemningen bare føles ægte
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Brandstrup » 30. sep 2009 22:34

Enten er man bidt af det fra starten ellers ikke..
Jeg gav det en uge, hvor jeg virkelig kun spillede det, men det fangede mig aldrig, så solgte det igen.. Tror også det bliver din skæbne :)
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf expose » 30. sep 2009 22:51

Brandstrup skrev:Enten er man bidt af det fra starten ellers ikke..
Jeg gav det en uge, hvor jeg virkelig kun spillede det, men det fangede mig aldrig, så solgte det igen.. Tror også det bliver din skæbne :)


Double true...
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf DkSlayer » 1. okt 2009 05:38

På min top 3 over bedste spil nogensinde.

Nu er det jo ikke et FPS, men et Role-Playing game ;)

Så hvis du havde forvetet at løbe rundt og lege John wayne med guns blazing out, så kan jeg godt forstå du er skuffet
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf wizeguy006 » 1. okt 2009 07:03

Efter min mening også et af de bedste spil der nogensinde er lavet. Har spillet det igennem og samtlige 5 udvidelser. Muligvis lidt svært i starten, men når du ser systemet og begynder at bruge V.A.T.S rigtig så åbner spillet sig.

Men som en anden skrev det er RPG ikke FPS, så hvis du ikke er til levels enkelte stats og en masse samtale er du helt sikkert gået forkert.

Men helt sikkert min favorit og det skal spilles igen, nu som helt igennem ond :-)
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf LazzR » 1. okt 2009 07:08

DkSlayer skrev:På min top 3 over bedste spil nogensinde.

Nu er det jo ikke et FPS, men et Role-Playing game ;)

Så hvis du havde forvetet at løbe rundt og lege John wayne med guns blazing out, så kan jeg godt forstå du er skuffet

Tror faktisk jeg havde forventet et FPS spil, men det er ikke fordi at jeg ikke finder RPG interessant, det er bare alle de laaaange samtaler :P Men jeg vil give det noget tid, og tror formentlig også at opgiver efter en uge, men lad os nu se ;)

btw. hvilken stat giver mere præcision? Rammer altid ved siden af med V.A.T.S systemet :D
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf DkSlayer » 1. okt 2009 07:18

LazzR skrev:
DkSlayer skrev:På min top 3 over bedste spil nogensinde.

Nu er det jo ikke et FPS, men et Role-Playing game ;)

Så hvis du havde forvetet at løbe rundt og lege John wayne med guns blazing out, så kan jeg godt forstå du er skuffet

Tror faktisk jeg havde forventet et FPS spil, men det er ikke fordi at jeg ikke finder RPG interessant, det er bare alle de laaaange samtaler :P Men jeg vil give det noget tid, og tror formentlig også at opgiver efter en uge, men lad os nu se ;)

btw. hvilken stat giver mere præcision? Rammer altid ved siden af med V.A.T.S systemet :D


Du skal forbedre den skill der passer til det våben du bruger. Feks small guns hvis du bruger en hunting rifle. Der findes også et par perks der kan forbedre din præcision i VATS :) Desuden rammer du også lidt bedre hvis du croucher
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout 3 - KEDELIGT?

Indlægaf skitzofraen » 1. okt 2009 07:31

LazzR skrev:Jeg havde mega store forventninger idag, hvor jeg skulle modtage dette spil med posten. Mildt sagt så blev jeg sku skuffet. Har kun spillet i max 30 minutter og synes allerede det er spild af 279 kr. :(

Jeg er kommet ud fra Vault 101 og til Big Town og nogle andre småbyer, men ligeså snart jeg render ind i en Mirelurk King, så ryger jeg bare ned instant.

Er det bare starten der er kedelig, eller bliver det mere interessant hen af vejen? Min interesse er godt nok ikke vækket endnu da! :?


Fallout 3 er et af de bedste spil til 360en imo.

Prøv at løb direkte til Megaton, når du kommer ud fra vault 101.

Der er masser af små quests i Megaton, som du kan klare og på den måde level lidt op og få fat i noget udstyr, som kan være nyttigt ude i the Wasteland...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Fallout 3 - KEDELIGT?

Indlægaf LazzR » 1. okt 2009 07:35

skitzofraen skrev:Fallout 3 er et af de bedste spil til 360en imo.

Prøv at løb direkte til Megaton, når du kommer ud fra vault 101.

Der er masser af små quests i Megaton, som du kan klare og på den måde level lidt op og få fat i noget udstyr, som kan være nyttigt ude i the Wasteland...

Tak for tipsene DKslayer og Skitzofraen. :) Når I skriver sådan nogle ting, så giver det mig lyst til at give det en chance til :D men uheldigvis for Fallout, så kommer FIFA jo idag.. Og jeg er STOR fifa fan, så udskyder nok Fallout lidt :D
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Gajda » 1. okt 2009 08:15

Giv det en chance helt ærligt. Du har ikke brugte særligt langt tid på spillet, hvis du kun lige er kommet ud af Vault 101. Jeg vil næsten kalde det en synd at sige, at Fallout 3 er kedeligt. Enhver gamer med respekt for sig selv ville kunne se se de fede aspekter i Fallout 3. Det er bare desværre sådan, at folk sjældent bruger den tid det tager, at sætte sig ind i lidt mere avancerede spil. Brug lidt tid på at forstå spillet og du vil elske det.

Et godt tip er, at når du kommer til megaton skal du gøre følgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hPeYoA116W4[/youtube]

Det er et bobblehead som dig væsentlig mere i Strength.

Brug denne side, hvis du sidder fast. Det er en guide til stort set alt i spillet
http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3

Du kan eventuelt tilføje mit gamertag til din venneliste. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis der er noget du ikke forstår.

God fornøjelse med IMO verdens bedste spil.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf LazzR » 1. okt 2009 08:39

Mange tak Gajda, pænt af dig at bruge tid på mig :)

Jeg har næsten gjort som i filmen, men jeg fik ikke ham Sheriffen til at snakke med Burke, inden jeg slagtede ham, og jeg samlede heller ikke nøglen op fra hans lig, men bliver det liggende?
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron