Xboxlife forum

COD4 HC S&D TURNERING

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf JESPERCLAUSEN » 17. aug 2009 21:38

polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:til grin


Er det dit eksterne link du hentyder til.... :)


du er sku en af de modne typer.
syntes bare det er spild af tid at sidde og spille stor bag en skærm.
det er fint du er skide god til cod4 men der er ikke nogen grund til
at hænge mig ud?


Spiller ik stor. Det er sådan noget nogle som dig gør mig til. Har jo aldrig påstået jeg var god, men der er ik' nogle der vil bevise det modsatte. Og sådan har det været de seneste 2 år og sådan vil det altid fortsætte. Der har jo altid været snak om turneringer osv, men det bliver altid til røv og nøgler pga div undskyldninger...


så fordi jeg skriver at det er latterligti er lidt oppe at toppes pga et videospil føler du dig stor? hvad var grunden til at gøre grin af min video så?
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Nasty Beaver » 17. aug 2009 21:44

polle3600 skrev:@Beaver: Så har jeg da skrevet en lige smule pænt om en anden...


\:D/
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf MopStyle » 17. aug 2009 21:49

Jeg syntes at vi skal få stablet en hygge-turnering på benene, så vi allesammen kan være venner <3
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf iNHuMaNDeaDLy » 17. aug 2009 21:50

MopStyle skrev:Jeg syntes at vi skal få stablet en hygge-turnering på benene, så vi allesammen kan være venner <3


Rofl Kartoffel <3
╚ Game Theory eSports® ╝
╚ ♫ Decerto Rules Only ♫ ╝
iNHuMaNDeaDLy
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf polle3600 » 17. aug 2009 22:12

JESPERCLAUSEN skrev:
polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:til grin


Er det dit eksterne link du hentyder til.... :)


du er sku en af de modne typer.
syntes bare det er spild af tid at sidde og spille stor bag en skærm.
det er fint du er skide god til cod4 men der er ikke nogen grund til
at hænge mig ud?


Spiller ik stor. Det er sådan noget nogle som dig gør mig til. Har jo aldrig påstået jeg var god, men der er ik' nogle der vil bevise det modsatte. Og sådan har det været de seneste 2 år og sådan vil det altid fortsætte. Der har jo altid været snak om turneringer osv, men det bliver altid til røv og nøgler pga div undskyldninger...


så fordi jeg skriver at det er latterligti er lidt oppe at toppes pga et videospil føler du dig stor? hvad var grunden til at gøre grin af min video så?


Må jeg lige minde dig om at det var dig der skrev jeg var skide god til CoD4. :roll:
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf polle3600 » 17. aug 2009 22:13

iNHuMaNDeaDLy skrev:
MopStyle skrev:Jeg syntes at vi skal få stablet en hygge-turnering på benene, så vi allesammen kan være venner <3


Rofl Kartoffel <3


Vi må snart få lavet lidt male-bonding igen... :oops:
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 17. aug 2009 22:40

polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
polle3600 skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:til grin


Er det dit eksterne link du hentyder til.... :)


du er sku en af de modne typer.
syntes bare det er spild af tid at sidde og spille stor bag en skærm.
det er fint du er skide god til cod4 men der er ikke nogen grund til
at hænge mig ud?


Spiller ik stor. Det er sådan noget nogle som dig gør mig til. Har jo aldrig påstået jeg var god, men der er ik' nogle der vil bevise det modsatte. Og sådan har det været de seneste 2 år og sådan vil det altid fortsætte. Der har jo altid været snak om turneringer osv, men det bliver altid til røv og nøgler pga div undskyldninger...


så fordi jeg skriver at det er latterligti er lidt oppe at toppes pga et videospil føler du dig stor? hvad var grunden til at gøre grin af min video så?


Må jeg lige minde dig om at det var dig der skrev jeg var skide god til CoD4. :roll:

vil stadig godt vide hvorfor du følte der var så stort behov for at gøre grin af min video? :roll:
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf lassegp » 17. aug 2009 23:10

Åh nej får en tråd. Synes det er totlt lateligt at gørre grin med ande på den måd.

Vorfo tajer i ikk bare en gren og prigger til hinan med isted får? Bønnehave
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 17. aug 2009 23:16

lassegp skrev:Åh nej får en tråd. Synes det er totlt lateligt at gørre grin med ande på den måd.

Vorfo tajer i ikk bare en gren og prigger til hinan med isted får? Bønnehave

jeg vil bare gerne have svar på hvorfor der skal gøres nar af min video pga jeg siger det er lidt til grin at blive uvenner over et videospil.
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf lassegp » 17. aug 2009 23:17

JESPERCLAUSEN skrev:
lassegp skrev:Åh nej får en tråd. Synes det er totlt lateligt at gørre grin med ande på den måd.

Vorfo tajer i ikk bare en gren og prigger til hinan med isted får? Bønnehave

jeg vil bare gerne have svar på hvorfor der skal gøres nar af min video pga jeg siger det er lidt til grin at blive uvenner over et videospil.

Moske de er fodi du er en blarerøv

Jag syns oz du er flappet
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 17. aug 2009 23:22

lassegp skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:
lassegp skrev:Åh nej får en tråd. Synes det er totlt lateligt at gørre grin med ande på den måd.

Vorfo tajer i ikk bare en gren og prigger til hinan med isted får? Bønnehave

jeg vil bare gerne have svar på hvorfor der skal gøres nar af min video pga jeg siger det er lidt til grin at blive uvenner over et videospil.

Moske de er fodi du er en blarerøv

Jag syns oz du er flappet


em blærerøv ligefrem (-:
hvad gør mig til en blærerøv?
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf lassegp » 17. aug 2009 23:24

Vad tro du selv!!! Den vido du ha lakt ud sefølig!

Pole var flenk mod dig Men du snakkt grim til ham!
lassegp
Niveau 4
 
Indlæg: 410


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 17. aug 2009 23:29

lassegp skrev:Vad tro du selv!!! Den vido du ha lakt ud sefølig!

Pole var flenk mod dig Men du snakkt grim til ham!


øhm den skal jeg lige have igen? jeg er en blærerøv og flabet fordi jeg har lagt en montage ud på youtube?jeg har ikke en eneste gang sagt på noget som helst tidspunkt at jeg syntes hardcore mode er lort eller hvad der ellers er blevet sagt, jeg har sagt at forummet var til grin fordi der ikke var den rigtige stemning herinde, efter jeg skrev det skrev den åbenbart uskyldige og venlige polle: mener du dit ekstern link :D.
tror du skal kigge beskederne igennem igen du. s:
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Cena » 17. aug 2009 23:30

lassegp skrev:Vad tro du selv!!! Den vido du ha lakt ud sefølig!

Pole var flenk mod dig Men du snakkt grim til ham!


Hvonor komer der en mod i trøden? ingen grond til at hise en stemning up!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf polle3600 » 17. aug 2009 23:32

Ok. Siden du selv bringer det på banen, vil jeg da godt give lidt kritik som jeg virkelig håber du kan få noget ud af.

1) Det er et xbox fora. Hvorfor skulle vi se en playstation montage?

2) Det er virkelig ringe kvalitet. Det er 2009. Der er rigtig mange muligheder for at få et capturecard til relativt små penge, der er i langt bedre kvalitet. Man kan dårlig nok se hvem du spiller imod. Selv på HQ.
Se bl.a ved 0:28, 1:04, 1:13

3) Der mangler mange overgange her og der. Det blive meget rodet at se på i længden.

4) Der mange unødvendige elemente i denne montage. Bl.a ved 1:15. Der smider du en SC op på en væg. (?)

5) Montagen er fyldt til randen med singlekills. Der er samlet 17 dele i videoen. Kun 4 af klippene er ikke single kills. Kan se du får en killstreak på min. 35 på Bloc. Hvorfor ik vise hele den streak i stedet.

6) Det er nogle lækre trunter i intro/outro. Men du bruger altså 48 sek på den. Montagen varer i 2:20. Det er simpelhen for lang tid.


Med hensyn til punkt 4, så ved jeg godt der sikkert kommer et kill. Hvis det er rigtig, bærer det præg af at du har været for ivrig efter at få det uploadet til youtube og ikke har set din egen montag igennem først...

Håber du kan bruge det til noget.

Ps. Du kan evt. lave et video-response til en anden cod montage, så er der lidt større sandsynlighed for at der er nogen, som falder tilfældig over den.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron