Xboxlife forum

FAllout 3 Disk DLC

Diskuter RPG og MMORPG's her.

FAllout 3 Disk DLC

Indlægaf DKhANSI » 9. aug 2009 22:49

Hej.. nogen der ved hvornår Point lookout Broken steel og mothership zeta kommer på disk??
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Gajda » 9. aug 2009 22:49

Kan du ikke bare downloade dem?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf DKhANSI » 10. aug 2009 13:34

Gajda skrev:Kan du ikke bare downloade dem?

Hvis jeg går ned i den lokale gamestop vil de have 200 kr for 1600 MS points.Men hvis jeg køber Operation anchorage og The Pitt for 150 på Disk
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Spunk » 10. aug 2009 13:50

2100 points koster ca 160 kr. på www.gamepointsnow.com
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Keras » 10. aug 2009 13:56

Jeg vil da også hellere have den på disk, da jeg ikke har meget plads tilbage på harddisken. Samt at den så ikke vil blive låst til en box, så spillet/disk kan byttes eller sælges senere.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf spif2001 » 10. aug 2009 14:00

Amazon.co.uk har DLC pack #2 til at udkomme i slutningen af august.

Hvornår Mothership Zeta så udkommer er jo ikke godt at vide. Måske samtidig med GOTY udgaven?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DKhANSI » 11. aug 2009 15:21

spif2001 skrev:Amazon.co.uk har DLC pack #2 til at udkomme i slutningen af august.

Hvornår Mothership Zeta så udkommer er jo ikke godt at vide. Måske samtidig med GOTY udgaven?

Tak for hjælpen Spif
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Tupiaz » 16. aug 2009 18:28

Keras skrev:Jeg vil da også hellere have den på disk, da jeg ikke har meget plads tilbage på harddisken. Samt at den så ikke vil blive låst til en box, så spillet/disk kan byttes eller sælges senere.


Du spiller den ikke fra disken, men lægger indholdet ind på hdd og putter så det orginale fallout 3 spil i. Så du spare ikke plads mangel ved at gøre det anderledes.
Jeg har The pitt/operation anchoragen på disk, så snakker af erfaring.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf wizeguy006 » 16. aug 2009 19:08

Det skulle være 28. august der er release på Broken Steel og Point Lookout.

Jeg har også den første add-on som disk og ja det gøres som Tupiaz siger. Det fungerer godt.

Glæder mig meget til de næste 2. Har endnu ikke set Mothership Zeta offentliggjort som disk, men det er da i hvert fald den sidste add-on til FallOut 3.

Off-topic er der nogen der kan fortælle mig om man kan løse Nuka Cola challenge på en "nem" måde... eneste quest jeg ikke har gennemført indtil videre :-)
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Tupiaz » 16. aug 2009 19:46

http://fallout.wikia.com/wiki/Nuka-Cola_Quantum

En liste over hvor de forskellige flasker er. Nej der findes ikke nogen lettere måde at gøre det på. Dog er der flere steder som har hel del flasker.
Du kan desuden også få en perk som laver 10 normale nuka cola om til nuka cola quantum. De kan som du sikkert ved købes. Foruden de steder der står på listen kan du også finde quantum i automater, det er dog tilfældigt, og af den grund står de ikke på listen.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron