Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf TerrificFalcon » 31. jul 2009 20:43

Left for Dead 2 og Asssassin's Creed 2 fik jeg så forudbestilt idag, =D. Gav Dead Rising, Dead Space, Call of Duty 4 og Legendary for dem, som jeg havde købt for 304kr i alt (og som jeg også havde brugt så meget tid på, at jeg var helt tilfreds med det, =D).

Det' sgu dejligt med sådan nogle tilbud.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Syro_Str0m » 31. jul 2009 21:06

maagaard90 skrev:
Syro_Str0m skrev:Lige til jeres orientering så har thehut ikke fler skate til 53kr :)

Så blev der bestilt 6 spil til 317 kr med fragt dejligt:D! så er jeg klar til at trade in snart :P glæder mig alerede ^^


Jeg mener, at du ikke kan aflevere to af de samme spil samtidig :)



Det kan man heller ikke :) det er også 6 forskelige jeg har købt :P

Listen!:

Earth Defence Force 2017
Meet the Robinsons
Beowulf
Transformers: The Game
Tony Hawk's Proving Ground
Quake 4

Også købt jeg også lige too human, da jeg længe gerne har villet prøve det :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf kofoed » 31. jul 2009 22:40

Så har jeg lige været inde på Gameplay og købe et par spil til trade-in:

ca 260 for:

Too Human
John Woo Presents Stranglehold
Lost
Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Som nok bliver bytte til AC2 og L4F2... Sgu godt nok en god pris for 2 helt nye spil på den dag de udkommer 8)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Erroneus » 1. aug 2009 10:20

Hvis nogle støder på den nye ekskluderings liste for august, så må de godt smide den op :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Hexar » 2. aug 2009 12:33

Jeg var nede i Gamestop på Fisketorvet igår og ihvertfald i den butik var der kommet nogle flere tilbud op på vægene! De eneste jeg bed mærke i var:

Batman: Arkham Asylum - byt tre spil for pre-order + 100kr gavekort (Inkluderer noget ekstra gøgl men så ikke hvilket)
The Beatles: Rock Band - byt to spil + 199kr for pre-order (Inkluderer 3 gratis DLC sange, men ved ikke hvilke)

2 spil til 349kr. Bland andet Dead Space, Skate 2, LOTR:Conquest. Men der var vist i alt noget lign 9 spil at vælge mellem.

Prøver nok lige at smutte forbi en anden imorgen for selv at få brugt nogle af de tilbud, så kan jeg lige opdatere igen hvis ingen andre når det først!
Hexar
Niveau 1
 
Indlæg: 66
By: Ballerup


Indlægaf pgrundl » 2. aug 2009 14:55

Hexar skrev:Jeg var nede i Gamestop på Fisketorvet igår og ihvertfald i den butik var der kommet nogle flere tilbud op på vægene! De eneste jeg bed mærke i var:

Batman: Arkham Asylum - byt tre spil for pre-order + 100kr gavekort (Inkluderer noget ekstra gøgl men så ikke hvilket)
The Beatles: Rock Band - byt to spil + 199kr for pre-order (Inkluderer 3 gratis DLC sange, men ved ikke hvilke)

2 spil til 349kr. Bland andet Dead Space, Skate 2, LOTR:Conquest. Men der var vist i alt noget lign 9 spil at vælge mellem.

Prøver nok lige at smutte forbi en anden imorgen for selv at få brugt nogle af de tilbud, så kan jeg lige opdatere igen hvis ingen andre når det først!


Takker. Indbytningstilbuddene er skrevet ind i første post. Det andet tilbud hører ikke helt hjemme i indbytningstråden, men der kan du jo starte en ny tråd, hvis du har lyst.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf WraithDK » 2. aug 2009 17:20

Nice! Beatles Rock Band er sq must-have :D
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf bobend » 2. aug 2009 20:29

WraithDK skrev:...
bobend skrev:I tirsdags købte jeg et spil til 100 kr i Fona, solgte det som brugt i Blockbuster for 200 kr i kredit, købte 4 brugte spil for kreditten + 60 kr og inbyttede så til sidst de fire brugte til forudbestillinger af Left 4 Dead 2 og Brütal Legend i GameStop - det giver en stk-pris på 80 kr. :)


Det kunne være kanon-cool og garanteret super-behjælpeligt for nogle, hvis du gad at skrive hvad for et spil det var du købte i Fona :-)

Det var Legendary til 100,- i Fona på strøget. Man kan godt forstå det er billigt når det ligger nummer 620 ud af 678 på Metacritics liste over alle xbox 360 spil :wink:
Billede
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Bjarke Brie » 3. aug 2009 15:07

jeg afleverede 10 spil og forudbestilte:

Halo ODST
Left 4 Dead 2
Brütal Legend
Splinter Cell - Conviction
Assassin's Creed 2

YAY
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf WraithDK » 3. aug 2009 15:17

^ Nice :D

Btw - nogen der ved, hvad listen over ekskluderede spil for August er? Det er stadig July der ligger på deres hjemmeside...
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf Bjarke Brie » 3. aug 2009 15:44

da jeg var i Gamestop i dag kørte de stadig efter den
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf WraithDK » 3. aug 2009 18:00

Ok - var lige i GS i dag i 9000, der var de skiftet over til August. Men jeg fik ikke lige noteret mig, hvad ændringerne er/var, da de ikke havde indflydelse på de spil jeg kom med.

Han fortalte mig dernede, at _alle_ kommende spil kan forudbestilles for 2 spil + 199 kr! - så det er åbenbart ikke kun dem der er nævnt i første post det tilbud gælder for. Dog gælder der nok ikke hvis der er andet tilbud derpå jo :D
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf Daimon » 3. aug 2009 18:52

Nhl 10 byt 2 spil og betal 199kr
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf munckster » 3. aug 2009 19:32

WraithDK skrev:Ok - var lige i GS i dag i 9000, der var de skiftet over til August. Men jeg fik ikke lige noteret mig, hvad ændringerne er/var, da de ikke havde indflydelse på de spil jeg kom med.

Han fortalte mig dernede, at _alle_ kommende spil kan forudbestilles for 2 spil + 199 kr! - så det er åbenbart ikke kun dem der er nævnt i første post det tilbud gælder for. Dog gælder der nok ikke hvis der er andet tilbud derpå jo :D


Nice! Så smider jeg da lige en bestilling på MW2 også :P

Fik lige bestilt AC2 og L4D2 idag.. gav Far Cry 2, GH3, Shadowrun og PES09
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf TerrificFalcon » 3. aug 2009 19:36

Vent, hvad. Er Shadowrun ikke på listen over ekskluderede titler?

EDIT; Oh, det er det sgu ikke. Så smutter jeg sgu også lige ned imorgen, og bytter det, =D.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron