Xboxlife forum

Mystery at Harlun´s...

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Mystery at Harlun´s...

Indlægaf Red Skull DK » 19. apr 2006 22:31

Er der andre der har problemer her jeg er igennem det meste af spillet men kan ikke fuldføre fighters guild, fordi når jeg går ind i "caven" for at lede efter beviser på at de er døde sker der ikke noget og jeg har fundet skeletterne og Zombierne!!!!!!!!! er det bare en fejl ved spillet eller hvad! må jeg vente til de gode spille guder kommer med en opdatering... snøft håber der er nogle der kan hjælpe hilden jeres med Gamer. :D Ps har spillet Oblivion i lidt mer end 100 timer *det er pt. det bedste spil EVER*
Red Skull DK
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Hertzblut » 20. apr 2006 00:03

Jeg er lige blevet medlem af Fighters Guild, og har lige assisteret med et "Rat Problem" så lige nu kan jeg ikke være til megen hjælp.

Og JA! Jeg er også hooked. er snart på de 70 timer og langt fra træt af det... er også langt fra færdig med ¨Guild og Main Quest. Looove it!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Furious JT » 20. apr 2006 05:55

Jeg har det samme problem som dig!!!

Jeg har ryddet hele grotten og fundet skelleterne, men intet sker #-o

Rart at se at der er en der har samme problem, for jeg har også postet min fortvivlelse over denne quest her på xboxlife, men der var ingen der havde haft samme problem, og jeg tror at de fleste troede at jeg bare ikke kunne finde ud af questen hehe.

Så det er sq dejligt at se jeg ikke er den eneste \:D/
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: Mystery at Harlun´s...

Indlægaf Saltefanden » 20. apr 2006 06:59

Thomas Do Urden skrev:Er der andre der har problemer her jeg er igennem det meste af spillet men kan ikke fuldføre fighters guild, fordi når jeg går ind i "caven" for at lede efter beviser på at de er døde sker der ikke noget og jeg har fundet skeletterne og Zombierne!!!!!!!!! er det bare en fejl ved spillet eller hvad! må jeg vente til de gode spille guder kommer med en opdatering... snøft håber der er nogle der kan hjælpe hilden jeres med Gamer. :D Ps har spillet Oblivion i lidt mer end 100 timer *det er pt. det bedste spil EVER*


Du skal bare udrydde alle troldene i grotten 8)
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Red Skull DK » 20. apr 2006 07:40

Jeg er sikker på at det er en glitch i spillet det eneste jeg har kunne finde på nettet var en der foreslog at man skulle gennemføre nogle af de andre missioner og så komme tilbage men det har jeg prøvet uden held....
Red Skull DK
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Red Skull DK » 20. apr 2006 07:43

til HertzBlut ja der er ikke nogen tvivl Oblivion er ikke et spil men er på vej til at blive et fænomen og oplevelsen i dette univers vil glæde os alle i lang tid frem over
Red Skull DK
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Red Skull DK » 20. apr 2006 07:47

Furious JT skrev:Jeg har det samme problem som dig!!!

Jeg har ryddet hele grotten og fundet skelleterne, men intet sker #-o

Rart at se at der er en der har samme problem, for jeg har også postet min fortvivlelse over denne quest her på xboxlife, men der var ingen der havde haft samme problem, og jeg tror at de fleste troede at jeg bare ikke kunne finde ud af questen hehe.

Så det er sq dejligt at se jeg ikke er den eneste \:D/


Yes endelig en der har samme problem hvis du finder en løsning så please skriv... Det er snyd at folk der har pc versionen kan bare gå end i consol og "genstarte" grotten.... æv det havde været godt i denne situation.. Tak for dit svar i modgang er det godt med allierede :P
Red Skull DK
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Hertzblut » 21. apr 2006 21:37

Lige en update.
Jeg har nu været gennem 'Mystery at arlun's Watch'.
Jeg havde heller ingen problemer med at klare den.
Den fortalte mig at alle trolde var udryddet og så kom jeg videre.
Nu kan jeg ikke huske om det var den her hvor der ligger en dagbog eller et eller andet på et af ligene.
Hvis du stadig hænger her så prøve at undersøg ligene og dobbelt checke at alle trolde er døde.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf JackRandom » 21. apr 2006 22:37

jeg er også rendt grotten igennem flere gange, tror jeg har brugt 2+ timer på at checke begge dele af grotten igennem. får at vide jeg skal finde nogle beviser på at det ikke er troldene der slog dem ihjel, men kan ikke finde noget på nogle lig, eller andre steder
Billede
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf badehaette » 21. apr 2006 23:05

jeg havde en af de sidst i FG (stone of st. alessia) og en dør ville ikke åbne selvom jeg trykkede på kontakten så klarede jeg lidt andre quests og 3. gang jeg kom tilbage for at få den åbnede døren...
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Hertzblut » 21. apr 2006 23:18

JackRandom skrev:jeg er også rendt grotten igennem flere gange, tror jeg har brugt 2+ timer på at checke begge dele af grotten igennem. får at vide jeg skal finde nogle beviser på at det ikke er troldene der slog dem ihjel, men kan ikke finde noget på nogle lig, eller andre steder

Jeg mener helt sikkert at have fundet en lap papir eller en bog på et af ligene som fortalte at det ikke var trolde, men de der Blackhand eller hvad de hedder som stod bag det. Mener det lå ret langt inde i hulen
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron