Xboxlife forum

Konsoler fra japan?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Elgen » 17. jul 2009 09:03

Du kan jo selv prøve at stable et fælleskøb på benene her på sitet.
(Jeg har dog en fornemmelse af at der ikke helt er den samme fællesskabsfølelse her på sitet som på andre...så måske det ikke bliver så let...men ellers så prøv i Experienced Life; der har folk sikkert også lidt flere penge at smide efter sådan et projekt end hvis man er 13-)
Der er sikkert en eller anden der har en ven i Japan.
Navnet på sitet står iøvrigt i et indlæg lidt længere oppe i denne tråd };-)
Billede
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Hertzblut » 17. jul 2009 09:07

Elgen skrev:Du kan jo selv prøve at stable et fælleskøb på benene her på sitet.
(Jeg har dog en fornemmelse af at der ikke helt er den samme fællesskabsfølelse her på sitet som på andre...så måske det ikke bliver så let)
Der er sikkert en eller anden der har en ven i Japan.
Navnet på sitet står iøvrigt i et indlæg lidt længere oppe i denne tråd };-)


Jeg kan forresten se at du søger EDF til boxen.. har du fundet det?
Ellers har jeg et ekstra som var købt til en ven der allegevel ikke skulle have det.

Og takker for info :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Elgen » 17. jul 2009 09:29

Hertzblut skrev:Jeg kan forresten se at du søger EDF til boxen.. har du fundet det?
Ellers har jeg et ekstra som var købt til en ven der allegevel ikke skulle have det.

Nej har det ikke endnu, men vil ikke gi' mere end 50bobs pp (dog max 25kr = 75kr i alt), da det kun er dovenskab der hindrer mig i at tage i Fields og købe det til den pris };-)
Send pm, hvis det er ok med dig...

PS. Hvis du er til Jap shooters, så har du sikkert allerede Ikaruka til boxen.
Add mig som friend, sidder og spiller nu...så tager vi lidt 2-player over live.
Billede
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Hertzblut » 17. jul 2009 09:36

Elgen skrev:
Hertzblut skrev:Jeg kan forresten se at du søger EDF til boxen.. har du fundet det?
Ellers har jeg et ekstra som var købt til en ven der allegevel ikke skulle have det.

Nej har det ikke endnu, men vil ikke gi' mere end 50bobs pp (dog max 25kr = 75kr i alt), da det kun er dovenskab der hindrer mig i at tage i Fields og købe det til den pris };-)
Send pm, hvis det er ok med dig...

PS. Hvis du er til Jap shooters, så har du sikkert allerede Ikaruka til boxen.
Add mig som friend, sidder og spiller nu...så tager vi lidt 2-player over live.


Jeg har Ikaruga på DC'en. Købte det også til Live, men kom aldrig igang da der var alt for meget andet.
Jeg sikre mig lige at han ikke vil have det. Ellers får du det, til de 50 kr naturligvis. Ellers hvis jeg kommer i Fields først så køber jeg et til dig der.

Jeg låner også Raiden Fighter Aces til min US Xbox i nær fremtid.. så har lidt indtil jeg finder ud af hvad jeg gør med JAP box..
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Elgen » 17. jul 2009 09:41

Hertzblut skrev:Jeg låner også Raiden Fighter Aces til min US Xbox i nær fremtid.. så har lidt indtil jeg finder ud af hvad jeg gør med JAP box..

Du skal være opmærksom på at lige præcis Raiden Fighters Aces er væsentligt billigere i US-versionen end i JAP. Bare så du ikke køber det til JAP, når du nu HAR en US maskine };-)

Hertzblut skrev:Jeg har Ikaruga på DC'en. Købte det også til Live, men kom aldrig igang da der var alt for meget andet.

Har det også til GC (udemærket konvertering også, men DC er bedre) men kunne ikke stå for at man på 360 kan spille co-op over live };-)
Billede
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Indlægaf Vestergaard » 17. jul 2009 09:51

Elgen skrev:DS: er regionsfri (dog er der visse kinesiske spil der ikke kan spilles på andet end den kinesiske IQue (den kinesiske version DS'en), da DS'ere fra andre regioner ikke indeholder hele det kinesiske tegnsæt. IQue kan dog afspille spil fra alle regioner).

PSP: er regionsfri på spil men ikke på UMD-film.

Måske man skulle benytte sig af det. Er iQue'en meget biligere end de danske DS'ere?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Hertzblut » 17. jul 2009 09:54

Elgen skrev:
Hertzblut skrev:Jeg låner også Raiden Fighter Aces til min US Xbox i nær fremtid.. så har lidt indtil jeg finder ud af hvad jeg gør med JAP box..

Du skal være opmærksom på at lige præcis Raiden Fighters Aces er væsentligt billigere i US-versionen end i JAP. Bare så du ikke køber det til JAP, når du nu HAR en US maskine };-)

Hertzblut skrev:Jeg har Ikaruga på DC'en. Købte det også til Live, men kom aldrig igang da der var alt for meget andet.

Har det også til GC (udemærket konvertering også, men DC er bedre) men kunne ikke stå for at man på 360 kan spille co-op over live };-)



....this might be the start of a beautiful friendship... :P

Låner Raiden af en af UK vennerne. Fåes spillene til US boxen bliver det primært der de købes fremfor JAP box.

Vil ud og undersøge mulighederne her i weekenden :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf Elgen » 17. jul 2009 09:56

Næsten alle Caves kommer kun i JAP-versioner...

Mon ikke vi snart skulle starte en JAP-shooter-tråd; har næsten ondt af trådstarter over at vi sådan har hijacked hans };-)
Billede
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Indlægaf Elgen » 17. jul 2009 10:01

Vestergaard skrev:Måske man skulle benytte sig af det. Er iQue'en meget biligere end de danske DS'ere?

Pas, jeg har kun min viden om IQue fra wiki'er. Det er utroligt så lidt folk gidder at bruge google };-)
Billede
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf heinstach » 17. jul 2009 10:21

Elgen skrev:Næsten alle Caves kommer kun i JAP-versioner...

Mon ikke vi snart skulle starte en JAP-shooter-tråd; har næsten ondt af trådstarter over at vi sådan har hijacked hans };-)


Jo, gør det! :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Konsoler fra japan?

Indlægaf AssassinDK » 17. jul 2009 10:43

Elgen skrev:Næsten alle Caves kommer kun i JAP-versioner...

Mon ikke vi snart skulle starte en JAP-shooter-tråd; har næsten ondt af trådstarter over at vi sådan har hijacked hans };-)


Glimragende idé!
Så kan vi snakke Shooting Love 200x, Otomedius Gorgeous, Death Smiles, DoDonPachi, Shikigami No Shiro, Raiden osv.......

Bare jeg dog havde en Jap-maskine......
Billede
AssassinDK
Niveau 2
 
Indlæg: 131


Indlægaf Vestergaard » 17. jul 2009 10:49

Elgen skrev:
Vestergaard skrev:Måske man skulle benytte sig af det. Er iQue'en meget biligere end de danske DS'ere?

Pas, jeg har kun min viden om IQue fra wiki'er. Det er utroligt så lidt folk gidder at bruge google };-)

Ahh, ja, sådan noget er desværre ikke oplyst på wiki.
Du lød bare så hjemmevant i stoffet, så jeg var overbevist om, at det var professionelle erfaringer du havde dig.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron