Xboxlife forum

Hjælp til Xboxlive..

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til Xboxlive..

Indlægaf Tommy » 2. maj 2004 20:06

Hej.. Skal snart have LIVE, men har lige nogle spørgsmål:

1. Bruger det mange MB at spille LIVE? Altså jeg mener når man har Flexrate!

2. Hvordan er det med trådløst internet? Fordi min xbox står ovenpå, på mit væresle og modem står nedenunder.. Virker det godt med trådløst, og hvad koster det ca.?

På forhånd mange tak :D
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 2. maj 2004 20:10

1: Nej, det gør det ikke.. I hvert fald ikke efter mine erfaringer. Men kan være jeg tager fejl... Jeg har aldrig spillet sådan Intensivt en måned ad gange, så kan ikke sige det.

Jeg ved ikke med trådløst.. Kan du ikke få ført en ledning op? Men der er vist en eller anden ting, så man kan få trådløst, men aner ikke lige hvad det er...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 2. maj 2004 20:24

1: det er svært at sige.. for hvad er meget.
men et er sikkert, betaling pr mb, kan ikke betale sig nu om dage. det er (hvis det er tdc læsning) en rent og skær guld gruppe for udbyderen at folk køber den løsning.

2: ja, det kan man godt, du skal bare sørge for at dit netværk bygger på min. 56mb teknologien.
men den nemmest løsning er at købe MS eget Wireless netværks adapter
: http://www.gamestop.com/product.asp?coo ... _id=801748

3: husk lige at normalt så giver din ISP dig kun en ip adresse.
så en god ide er at købe dig en router.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Tommy » 2. maj 2004 20:28

tak for så hurtige svar !
Det er stofanet jeg har. Gider ikke skifte til ubegrænset, da det bliver langsommere.

Det lyder lidt besværligt med trådløst :D
Så må jeg so bare overtale mine forældre til en ledning gennem huset!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 2. maj 2004 21:31

Jeg vil nu ikke mene at det er dyrt.. Jeg sidder på en 1 Mbit (SIGER de... ;)) forbindelse, som koster 300 kr, om måneden, for 5000 Mb. Vi har kun været over de 5000 en gang, og det var på grund af en virus.. Så for Stofa, er det i hvert fald ikke den rene guldgrube.. Bortset fra at jeg skal passe på med ay downloade for store filer, hvilket jeg selvfølgelig synes er irriterende... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DNS_DK » 3. maj 2004 14:13

hmm jeg har ADSL 512 DL og 256 UL!

kan gøre godt spille CS på pc og spille Xbox live samtidig!

kunne jeg også før hvor jeg havde 256 DL og 128 UL så det suger ikke mange MB :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf GrillBillerDK » 3. maj 2004 14:39

Buktu skrev:Så for Stofa, er det i hvert fald ikke den rene guldgrube..


det jeg mener er at de tjener ikke kun penge på de filer du downloader, men også de "usynlige" dataer som sender dine filer afsted fra serveren til dig.

+ de datapakker som bruges til at få status på dine messenger/icq venner.. hehe.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster