Xboxlife forum

X1: Xbox 360 LAN-party

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf BulletEyeDk » 16. jun 2009 00:09

Jeg er ret sikker på at redaktionen/Skou smider et par nyheder op med info om det netop overståede X1 og naturligvis også information omkring vinderne i de forskellige events.

Jeg ved der er nogle ting i støbeskeen som udløber af X1, men kan desværre ikke røbe mere på nuværende tidspunkt...

EDIT: kig evt. bloggen igennem for nye indlæg, nogle af dem har en del informationer om netop X1, bla. denne blog -> http://blogs.xboxlife.dk/dxcrow
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Kattolil » 16. jun 2009 00:13

BulletEyeDk skrev:Jeg er ret sikker på at redaktionen/Skou smider et par nyheder op med info om det netop overståede X1 og naturligvis også information omkring vinderne i de forskellige events.

Jeg ved der er nogle ting i støbeskeen som udløber af X1, men kan desværre ikke røbe mere på nuværende tidspunkt...

EDIT: kig evt. bloggen igennem for nye indlæg, nogle af dem har en del informationer om netop X1, bla. denne blog -> http://blogs.xboxlife.dk/dxcrow


Er i fuld gang med at hunte blogs for at finde ud af hvem der vandt de diverse turneringe :)
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf Zytrax » 16. jun 2009 07:06

Halo turneringen - Krage, Villy, Nexus & Faxe Kondi

CoD4 - Krage, Villy, Nexus & Faxe Kondi

Street Fighter - ?

Soul Calibur IV - Bjarne (xeonaos bla bla bla)

Far Cry 2 - AnD I IsManD

GoW 2 - Juxer, cUmpeta

Geometry Wars - Nexus
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Juxer » 16. jun 2009 10:51

Zytrax skrev:
Street Fighter - ?

Soul Calibur IV - Bjarne (xeonaos bla bla bla)


Street Fighter IV - Neonxaos

Soul Calibur IV - Terrificy
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf corvax » 16. jun 2009 15:13

Tak for et rigtig fedt første xbox lan, var pisse hyggeligt.

Det var fedt at møde en masse andre danske xbox
gamere og folk var super venlige, credits til Lomilias
og Ismand for lån af CoD4.

Tak til Skou og resten af crew for et dog lidt uheldsramt
lan tidsplans mæssigt, men samtidig helt klart den bedste
og sjoveste oplevelse jeg endnu har haft med box'en.

I har helt klart ikke set det sidste fra mig xD.

"Frosty og Niko" godt spillet til CoD4 tournament, ærgeligt vi
ikke vandt anden kamp, men det var sku tæt.

COMPETA og jeg tror det var Zytrax.
I HEV NET STIKKET UD OG VÆLTEDE MIN XBOX
DA JEG LÅ NR.1 I FAR CRY 2 TURNERINGEN!
DAMN YOU! DAMN YOU ALOT!.

Godt spillet Ismand, nice comeback og så vandt du sku også
lige main event med tid til at stå og glo mens de andre kæmpede
for at nå dig, uden du vidste hvad premierne bestod af xD. (ipod)


///Corvax3
....
....
corvax
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Zarfax » 16. jun 2009 15:46

Vil godt sige tusind tak til Skou og Co for en super oplevelse og et rigtigt godt event.

Tak til kampene alle sammen, det var en fornøjelse.

Det de folk der satte sig på toppen af SF4 turneringen: jeg har ikke styr på hvem I var (udover xolution), men jeg hører gerne fra jer på live. Jeg var den Ryu der endte på 4. pladsen. Jeg spiller ikke meget SF, men hvis I er friske på nogle kampe online ... tilføj mig (GT: Zarfax), men vær venlig at ligge en besked om hver i er:) tak


P.S.
Jeg tænkte på Skou, om ikke de folk der havde noglet med eventet at gøre og dem som deltog kunne få deres eget lukkede forum?

//FaX
Zarfax
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf skovbo » 16. jun 2009 15:50

Hvad er ideen i det?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf Kayniel » 16. jun 2009 15:55

Zarfax skrev:Det de folk der satte sig på toppen af SF4 turneringen: jeg har ikke styr på hvem I var (udover xolution), men jeg hører gerne fra jer på live. Jeg var den Ryu der endte på 4. pladsen. Jeg spiller ikke meget SF, men hvis I er friske på nogle kampe online ... tilføj mig (GT: Zarfax), men vær venlig at ligge en besked om hver i er:) tak


Mig, Neonxaos og Trashberry er de andre SF4 spillere herfra, som befandt sig til turneringen :)
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Juxer » 16. jun 2009 15:57

Kayniel skrev:
Zarfax skrev:Det de folk der satte sig på toppen af SF4 turneringen: jeg har ikke styr på hvem I var (udover xolution), men jeg hører gerne fra jer på live. Jeg var den Ryu der endte på 4. pladsen. Jeg spiller ikke meget SF, men hvis I er friske på nogle kampe online ... tilføj mig (GT: Zarfax), men vær venlig at ligge en besked om hver i er:) tak


Mig, Neonxaos og Trashberry er de andre SF4 spillere herfra, som befandt sig til turneringen :)


Og mig. Jeg laver ultraer uden at vide det.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf munckster » 16. jun 2009 16:00

Kayniel skrev:
Zarfax skrev:Det de folk der satte sig på toppen af SF4 turneringen: jeg har ikke styr på hvem I var (udover xolution), men jeg hører gerne fra jer på live. Jeg var den Ryu der endte på 4. pladsen. Jeg spiller ikke meget SF, men hvis I er friske på nogle kampe online ... tilføj mig (GT: Zarfax), men vær venlig at ligge en besked om hver i er:) tak


Mig, Neonxaos og Trashberry er de andre SF4 spillere herfra, som befandt sig til turneringen :)


Og Shin Senzai :)

Corvax3 - det var ikke Zytrax men Cypax der trak det ud :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Zarfax » 16. jun 2009 16:38

Kayniel skrev:
Zarfax skrev:Det de folk der satte sig på toppen af SF4 turneringen: jeg har ikke styr på hvem I var (udover xolution), men jeg hører gerne fra jer på live. Jeg var den Ryu der endte på 4. pladsen. Jeg spiller ikke meget SF, men hvis I er friske på nogle kampe online ... tilføj mig (GT: Zarfax), men vær venlig at ligge en besked om hver i er:) tak


Mig, Neonxaos og Trashberry er de andre SF4 spillere herfra, som befandt sig til turneringen :)


Hvem var hvem?
Zarfax
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Kayniel » 16. jun 2009 16:42

arh, og shin. Jeg mente nu dem som poster i SF4 tråden nu og da. Juxer får jo nok også spillet snart :)

Neon var ham der lignte Aragorn, Trashberry var ham honda-spilleren med sort hættetrøje, shin var godt og vel halvskaldet og jeg var ham den muskuløse bison spiller, med det flotte smil (og den grønne trøje).

Juxer kender du vel - han har altid 3 meter voks i håret.
Senest rettet af Kayniel 16. jun 2009 16:47, rettet i alt 1 gang.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf munckster » 16. jun 2009 16:43

Zarfax skrev:
Kayniel skrev:
Zarfax skrev:Det de folk der satte sig på toppen af SF4 turneringen: jeg har ikke styr på hvem I var (udover xolution), men jeg hører gerne fra jer på live. Jeg var den Ryu der endte på 4. pladsen. Jeg spiller ikke meget SF, men hvis I er friske på nogle kampe online ... tilføj mig (GT: Zarfax), men vær venlig at ligge en besked om hver i er:) tak


Mig, Neonxaos og Trashberry er de andre SF4 spillere herfra, som befandt sig til turneringen :)


Hvem var hvem?


Neonxaos var ham der blev nr 1, Kayniel/Citruss var ham der blev nr 2, og Trashberry Pie var ham der også spillede Honda udover mig :) Shin Senzai spillede Gen
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Zarfax » 16. jun 2009 16:54

Got it:)
Zarfax
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf corvax » 16. jun 2009 19:18

munckster skrev:Corvax3 - det var ikke Zytrax men Cypax der trak det ud :P


Potato, Tomato.. xD
corvax
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron