Xboxlife forum

Zytrax' X1 blog.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Zytrax' X1 blog.

Indlægaf Zytrax » 15. jun 2009 09:25

Denne blog kommer til at beskrive xboxlife's LAN event, X1.

det er skrevet på forum, fordi at min blog ikke kunne indeholde alt tekst i ét. og gider ikke oprette flere blogge.

Dag 1.

Jeg vågner 05:30, efter endelig at kunne falde i søvn 01:30. Jeg er rimelig træt, og da jeg ikke var i skole dagen før, ville jeg gerne i skole. Men da jeg så ud på vejret, blæste det som en "halv pelikan" og regnede som en i helvede (Jeg bor i Holbæk området, og det var det område der var faldet mest regn!). Så jeg valgte ikke at tage i skole heller den dag, da jeg ikke gider komme i skole i driv vådt tøj (har 25km i skole)..
Så jeg prøver at falde i søvn igen, men det lykkedes ikke. Så jeg lå bare og slappede af med at se et par afsnits af serien "Scrubs". Da klokken var ved at passere 16:30, blev jeg kørt op på stationen af min farmor (super spændende :D). Mødte med Cypax/Risgnaskeren i toget mellem Kalundborg-Østerport, og vi steg af på Valby station. Valby station er noget FORPULET LORT - og så kan junkier åbenbart bare sidde og rulle fede på en bænk midt inde på stationen?
Anyways, efter lidt gågang fandt vi endelig bygning 80A. Da jeg først ankom til lokalet, blev jeg lidt overrasket over størrelsen, for det lignede godt nok et småt lokale og jeg tænkte bare: "nej nej nej..". Men så fandt jeg så ud af at de 5-6 xbox PODs der stod dannede en slags "skillevæg" til den anden del af lokalet, og så var det faktisk rigtig stort, og alt pladsen blev ikke engang brugt.

Alting gik meget godt, vi fik sat alle ting op osv. fik kørt et par spil på de Acer Ferrari skærme som var stillet til rådighed, og var meget tilfreds. Perfekte skærme til Xbox gaming. Så satte jeg filmen "Las Vegas Baby" på, så den i en times tid og så var det så tid til at rykke plads fordi jeg ville op og sidde ved siden af mit hold til Halo turneringen. Så vi fik sat alle 5 skærme op ved siden ad hinanden, og så startede GoW2 turneringen ved 21 tiden, da der var mange som var ankommet inden 20:00 tiden. Holdene blev åbenbart tilfældig delt op, hvilket var fair nok men så ikke helt alligevel, da jeg aldrig havde spillet spillet før, og kom på hold med "Corvax3" som havde spillet spillet meget (lod det til). Vi tabte, alle serier (dog ikke kampe) og jeg fik nok et total af 4 kills og milliardmillion deaths. Undskyld Corvax3 for at have trukket dig ned. :( - og nu ved jeg hvorfor jeg ikke spiller GoW2.

Jeg blev lidt træt ved 05:00 tiden om morgenen, så jeg faldt i søvn på sofaen uden sovepose eller noget, og fik faktisk en rigtig lorte søvn da jeg vågnede hver 10. minut.

Dag 2.

Ved 09:00 tiden var der morgenmad, med den smarteste ost opfundet nogensinde! Ost wrapped rundt med noget plasticpose halløjer, som var sindsyg smart! Sådan noget ser man ikke ude på landet hvor jeg bor, der står der bare Havarti Flødeost på bordet, basta. Fik spist ét rundstykke, så var det tid til Juxers Me and My Horse 2 gameplay, som var underholdende - og så var det tid til lidt gaming inden Soul Calibur IV turneringen skulle starte, som jeg havde meldt mig til.

Turneringen startede, og som med GoW2 havde jeg aldrig spillet det. Men der var et eller andet om det spil, som mindede mig og min ven Risgnaskeren som noget vi havde spillet før. Min første kamp; gik super! Jeg valgte karakteren "Ivy" (sexede japansk 3D-figur med de største patter EVER!). Jeg vandt over en 2-0 og var videre i Winners Bracket. Derefter valgte jeg en anden kvindelig 3D-model, "Cassandra" sexet lille Japansk blond? wtf. Jeg tabte, og tabte også min kamp i Loser Bracket som så eliminerede mig fra turneringen. Men turneringen var rigtig fed, stemningen var super fed og alle lod til at have det sjovt! Så stod den på Street Fighter turnering, som jeg dog ikke gad melde mig til. Syntes spillet så kedeligt ud :P

Så spillede jeg lidt Halo, snakkede med folk osv osv. indtil der var Cocio CRAAAASH! Var fantastisk, men jeg løb dog ikke af med sejren. Det gjorde Dark x Crow, som jeg troede ville tabe til Svenskeren, som hældte Cocio i sig og lignede en klar vinder (han rystede den endda imens han drak). Men han spildte en del ud over sig selv, og Crow var sådan set lige efter ham så Crow blev erklæret som vinder.

Så var det tid til Ubisofts fremvisning af Assasin Creed 2 og Splinter Cell: Conviction som var det samme som ved E3, men meget bedre at se på. Vi fik en goodiebag, som var awesome - og det fik mig til at overveje at købe ét af spillene. Ubisoft gutterne var rigtig flinke, selv efter lidt tekniske problemer imens flyveturen i Assasin Creed 2 var igang. ;)
Efter det var det tid til min Pizza, pepperoni, skinke. Jeg fik dog også et stykke af Ice Qb's kylling med MILLIARMILLION olie, som var ret klamt. :s

Så blev det tid til Halo turnering. Første kamp var mellem team Jylland vs. ... Juxer, Chanozi, PuzzuAzurik og Fressh (kan ikke huske jeres team navn). De blev sweep'ed 3-0, hvilket jeg havde forventet, men jeg så dog én god ting ud fra Juxers skærm som var både godt og smart (bottom mid, mauler + camo Guardian TS). Så dog kun den første kamp + lidt af anden.. Jeg besluttede mig for at gå hen for at blive opvarmet sammen med Ice QB og lige snakke tingene igennem. Vi skulle møde Team John (Cypax, ImmenseTiësto, Niko & ?) det var nogle sjove kampe, som endte 3-0 til os (Team SkamBams).
Så var det tid til at spille turneringens bedste kamp, Team SkamBams vs. Team Jylland. Første kamp var på The Pit TS, som startede ud rigtig godt for os. Fik 2 headshots på Zarfax, som gav os en lead på 17-13. Men vi fik aldrig styr på OS, og nogle *HOST HOST ICE QB :D <3* blev ved med at give stupid deaths væk, så vi tabte 50-40. Vores koordinering var heller ikke alt for god, nogle pushede ikke med når de skulle. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax

Men anyways, kamp 2 som var Onslaught Flag. SYGESTE kamp jeg har spillet nogensinde på LAN. Vi starter stærkt ud, og får det første cap (man spiller til 5 flag caps på Onslaught). Så fik Team Jylland lidt bedre kontrol på map, og de reducerede til 1-1. Så fik vi endnu et, så stillingen blev 2-1 og her blev det lidt stillestående indtil 3-4 minutter efter hvor de fik endnu et cap, så det blev tied på 2-2. Jeg råbte og skreg den kamp og trashtalkede (med et par forældre bag mig :P). Men kampen sluttede 3-2. Intens kamp. :) http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax

Så var det kamp 3, og jeg var ikke særlig sikker på at vinde som altid under turneringen. Næste kamp var Construct TS. Kampen startede ud "godt" for os, så vidt jeg husker og vi havde rent faktisk lead. Jeg husker ikke meget fra kampen, andet end jeg prøvede at assiste mine teammates så godt som mulig. Der var et par gange hvor jeg ville have ønsket jeg havde lidt hjælp (GOLD 2) men sådan er det jo. :-) Vi vandt overraskende kampen - og jeg var nok den der var mest overrasket da jeg ikke havde kigget på scoren siden ved 25 kills. Vi vinder 50-41. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax

4. spil er Guardian Oddball, som vi starter stærkt ud med. Det virker altid som om at mit hold altid starter stærkt ud på denne gametype imod dem, og vi holde lead igennem hele spillet og vinder 183-177. Jeg gjorde alt for holdet jeg kunne og fik givet lidt trash talk til Zarfax pga bottom mid - S1 og prøvede at "fire up" under mine teammates - det skulle jeg vist ikke have gjort..
http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax

5. spil og afgørende er Narrows CTF. Spillet havde Team Jylland super kontrol over, og der var ikke meget at gøre. Det kom nok også efter at Crow fik lov til at snige sig rundt i vores lobby lige fra starten af. De vinder 3-0, ingen super kamp for mig - men de rapede os godt og grundig. :-) - og Zarfax shittalkede mig så igen. :D
http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax

Så var det tid til at spille imod Juxers hold, hvilket jeg havde mine forventninger til. Kampene var vist ikke så tætte, og jeg føler at Juxer var en del skuffet. Vi havde kontrol sådan set i alle spil, og 3-0'ede dem.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... ayer=Juxer Guardian TS, vi vinder 50-30 et eller andet. Stats er fucked pænt op, så lad vær med at regne med dem.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... ayer=Juxer Lockdown Oddball, vi vinder 250-18. Stats er okay, men lyserøde Juxer (G) og den Juxer (G) der fik 2. plads på holdet er blevet byttet om på.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... ayer=Juxer Narrows TS, vi vinder i stor stil med 50-25. Mine stats (Juxer (G) med det blå emblem og en "hvid fugl" passer, men alle de andre er rimelig fucked.

Så var det tid til finalen, Team Jylland vs. Team SkamBams. Ingen af kampene var særlig gode, så Team Jylland vinder 3-0.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax - de er gode til Lockdown. :-)

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax - Stats er fucked, intet af det passer. Men de vandt 50-41.

Så ville jeg sige et par ting om min egen præstation til dette LAN, og sammenligne den med min tidligere til Nex-LAN.

Som altid, samler jeg et last-minute hold til turnering. Det var ment at skulle være Mig, Ice QB, Nation og Boogey, men det blev ikke til noget. Så om Tirsdagen forlod jeg Chanozi's hold, fordi Ice Qb fandt ud af at han kunne komme med. Så jeg teamede med Ice QB, Frozty x Boogey, cUmpeta. Vi fik ikke spillet ét eneste spil som et hold inden turneringen, men det var vist heller ikke nødvendigt. :-)

Til Nex-LAN, var jeg en complete stat-whore. Jeg hjalp ikke holdet, og gik sådan set bare efter at få nogle gode stats for at vise mig frem for det andet hold. Jeg havde en consistent ratio, stort set aldrig i minus men jeg hjalp ikke holdet særlig meget, og jeg spillede af lort til grundet en 26" forhistorisk billedrørs TV. Og så blev jeg bare muggen generelt under hele eventet fordi jeg ikke følte jeg spillede op til mine standarder.

Til X1, følte jeg at jeg spillede godt. Jeg havde ingen undskyldninger for min individual performance, skærmene var AWESOME. Jeg føler selv jeg spillede super (stats viser det godt nok ikke). Jeg chokede ikke længere selvom folk stod bag mig, jeg tabte aldrig nogle BR dueller hvor jeg var 1 burst oppe, dog en enkelt gang så vidt jeg husker (Mig på camo, Nexus top gold. Probs til Nexus!). Min sniper er dog en anden historie, der skal jeg lige have vænnet mig til at spille på LAN lidt mere. :P Fik også out-BR'ed personer en del gange, som så resulterede i mit trash talk. Jeg følte også denne gang at jeg gjorde alt for holdet som jeg kunne for at vi kunne vinde.

Selvom vi tabte, er jeg ikke sur som jeg var sidste gang på mig selv. :-)

Trashtalk

Som jeg ser det, er trash talk en del af konkurrencen. Derfor gør jeg det, og hvem ville ikke komme op og køre hvis man out-BR en? Det er en del af sporten, så til dem som ikke kan lide at jeg trashtalkede, too bad. Følte bare at der var nogle folk som ikke syntes det var i orden.

Til team Jylland - der er overhovedet ikke ment noget i mit trashtalk når jeg har gjort det. Syntes heller ikke jeg overreagerede, og i skal ikke tage det ilde op - hvilket jeg sådan set heller ikke føler at i gjorde. Ville bare lige sige det én ekstra gang, hvis I har nogle problemer med det. :-) love u all

Da Halo turneringen var færdig, gik jeg en tur for at få noget frisk luft i Frederiksbergs mørke gader. :o Da jeg kom ind igen, var stemningen god, cUmpeta sang højlydt Rock Band (RIGTIG højt...) og resten af aftenen gik bare med at chille og spille lidt CoD4. Gik i seng ved en 5 tiden, og stod op kl 10. Jeg sov denne nat rigtig godt. Havde sat 2 af de stole vi sad i sammen, og hijacked Chanzi's sovepose <3

Dag 3.

Tja, dagen gik med CoD4 turneringen og bare hygge. Xboxlife's Rotator (tror jeg!) havde sat 3 Samsung 32" op, og sat Forza Motorsport 2 i 360'eren, sådan så man havde 3 skærme at kigge på imens man spillede. Samt var der rat og gaspedal osv. Var fandme fedt og sjovt at prøve det af, og har faktisk overvejet at købe sådan et ratsæt fordi det var meget sjovere end at sidde med en controller. :-)

CoD4 turneringen starter, og som altid havde jeg aldrig prøvet spillet før (udover dagen før). Vi spiller imod nogle "veteraner" tror jeg, som vist havde spillet det en del. Vi vinder åbenbart, nok mest pga. Ismand og cUmpeta. Overraskende nok fik jeg en positiv ratio, og spillede godt. :P Ice QB, tja, han løb rundt og kastede team nades i hovedet på os andre og skød os i ryggen.. Doin' what he does best. ;)

Vi kom til finalen, og skulle spille imod team Jylland. Første map, blev det tied 4-4. Spillede okay, men det var nok Ismand's clutch bombplant der gjorde vi tiede den. :P (Det var en eller anden sand bane, i stil med De_Dust fra CS).
Så var det map nummer 2. Og jeg ved ikke hvad fanden der skete her, men Ismand havde åbenbart valgt en bane for hele holdet, som basically bestod i at campe med sniper. Kæft en lortebane, og vi endte med at tabte 5-1 eller sådan noget..

Turneringen var sjov, og spillet er faktisk okay. :)

Så var det tid til Far Cry 2, og da der kun var 10 eller 12 personer som var med (dog den turnering med bedst præmier :P) blev reglerne lavet til at det var FFA i 60 minutter. Nogle af deltagerne syntes det var øvøv, men det var faktisk okay syntes jeg, selvom jeg ikke deltog. :-) probs Skou!
Første gang førte Crow sådan set igennem hele spillet, men da der var 15 minutters tid tilbage, hev Cypax DK netstikket ud af routeren, og spillet blev disconnected... Åbenbart fordi han var igang med at pakke sin xbox sammen. LOL.
Anyways, der blev diskuteret lidt og så måtte der spilles om på en ny bane. Crow var utilfreds, men who could blame him?
Det næste spil blev spillet i ca. 1 minut, indtil at der var nogle strømstik der endnu en gang blev hevet ud, derovre hvor cUmpeta og Cypax sad. ;) (hint hint)
Så blev der spillet 3. map, og det blev dog spillet fuldt ud. Competa havde en solid føring igennem hele spillet, men tabte tråden til sidst, og lod Ismand vinde.

Turneringen var syyyg! Jeg ville vædde min gamle hat med at alle deltagerne er igang med at købe Far Cry 2, og har siddet hele natten lang foran dørene til en spil butik. :D



Alt i alt var det en rigtig fed turnering, og syntes at alting gik super godt. Små ting kunne ændres, men det er ikke meget der skal ændres ved! xboxlife er de bedste til at arrangere events! FACT!

Dog er der én ting jeg er utrolig skuffet over. Antallet af deltagere. For som det var, var det stortset kun Halo folk som var mødt op til eventet - hvilket er skuffende når der var så mange konkurrencer og ting at lave. Håber virkelig at folk tager sig en smule sammen næste gang, og kommer til X2 i Oktober. Det var alt for nu, og lige et STORT shutout til Morten Skou.

Skou, er nok en af de mest "down on earth" og flinkeste personer nogensinde. Altid open minded, altid klar på at hjælpe når man spurgte og udlåning af ting osv. var bare super godt.

Skou - IS THE MAN.
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Re: Zytrax' X1 blog.

Indlægaf Vilsen » 15. jun 2009 10:00

Zytrax skrev:Så var det tid til finalen, Team Jylland vs. Team SkamBams. Ingen af kampene var særlig gode, så Team Jylland vinder 3-0.

Vil ikke sige kampene ikke var gode vi fyrede den bare af ;)
Zytrax skrev:http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHa ... yer=Zarfax - Stats er fucked, intet af det passer. Men de vandt 50-41.

Statsne passer fint vi vandt 50-33
Senest rettet af Vilsen 15. jun 2009 10:48, rettet i alt 1 gang.
Vilsen
Niveau 5
 
Indlæg: 1182


Indlægaf Stricker » 15. jun 2009 10:12

Interessant læsning, lidt for meget Halo 3. ;)
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Zytrax » 15. jun 2009 10:14

Øhm.. Den der Amp kamp der, da jeg gloede på den for 50 minutter siden var det helt fucked.. Og nu ser det fint ud. :s ?

Altså I vandt 50-33 ja, men nu mente jeg individuel stats.. Der var det i hvert faldt helt messy. :]
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Keras » 15. jun 2009 11:21

De ost du søger, er nok den som kan købes i fakta og føtex. Den hedder toast ost. :)
Lyder som om i havde det sjovt, var desværre selv forhindret.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Vix-blue » 15. jun 2009 11:43

Hvad var der i de der goodie bags?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Zytrax » 15. jun 2009 11:45

Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Halorocks » 15. jun 2009 13:07

Jeg læste kun det første del og fandt ud af at du ser Scrubs!! FANTASTISK serie!! :D
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Zytrax » 15. jun 2009 13:08

Indeed. ;)

Så mange læste, dog så få svar? :(
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Juxer » 15. jun 2009 13:10

Det var super hyggeligt. Fedt at få sat ansigt på dig og alle de andre.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf munckster » 15. jun 2009 13:37

Det var et fedt event uden tvivl.. Hele xboxlife teamet havde lavet et godt stykke arbejde!

ps. Det var mig (xolution) der var den sidste mand i Team John.. av det var ikke et kønt syn :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf MR eg HALOman » 15. jun 2009 20:49

Der kan i se hvor galt det går, når jeg ikke er på jeres hold..

tsk tsk..
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf Zarfax » 16. jun 2009 14:49

Nice read. Vi tager ikke trashtalking til os på nogen måde ... så det tror jeg ikke du skal være bange for.
Zarfax
Niveau 1
 
Indlæg: 64



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron