Xboxlife forum

Fuel

Spil med fart på

Indlægaf Carsten O » 28. maj 2009 09:33

Hvor har du set anmeldelser af spillet henne?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf wizeguy006 » 28. maj 2009 10:20

Jeg har læst et par blade.... også er der et enkelt site der har givet sin mening til kende idag. Eurogamer og de kunne ikke lide det :-) Det sjove er hvis man læser anmeldelsen er han afsluttende kommentar egentlig rimelig positiv... og derfor måske en lidt hård dom

Her er et par quotes fra bladene :-)


Official PlayStation Magazine (UK)

8 out of 10

“You can keep your super serious racers… I’ll be playing FUEL with its tornados, hovercraft and XXL racing”


Official Xbox 360 Magazine (UK)

7/10 out of 10

“When FUEL’s doing it right, it’s unlike anything else on the Xbox 360
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Foxx » 28. maj 2009 10:38

Jeg læste en kommentar på gametrailers på en af videoerne fra FUEL. Han sagde at selvom det var så stort et spil så havde man ikke mulighed for at køre for meget "off track" på trods af det er en offroad racer.


Er dette rigtigt eller bare bitching ?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf simonp3 » 29. maj 2009 22:03

Skulle det ikke udkomme idag?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf tobias1690 » 29. maj 2009 22:16

prøv at læs hele tråden...
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf skitzofraen » 30. maj 2009 00:40

Jeg glæder mig til, at prøve spillet...

Dirt og Grid var super spil, så det skulle da gå helt galt for, at Fuel ikke også bliver fedt.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Buktu » 30. maj 2009 02:09

Venter på et par anmeldelser mere.. Og nok også til det falder i pris engang.. :b
Men det skal sq samles op på et tidspunkt. Om ikke andet så bare for at opleve det største spil areal i et konsol spil :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf magneX » 13. jun 2009 19:02

nogen som har købt fuel??
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Descenter 1976 » 15. jun 2009 00:12

nop... har kigget diverse anmeldelser fra Metacritic, og de fleste anmelder lander på 70% og kalder det for et dyrt arcade spil.

Så lidt som forventet er det ikke noget for mig (jo, sikkert sjovt i en kort periode)
men giver ikke 400-500 for dette spil.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf mr Oliver DK » 15. jun 2009 01:22

købte det hjem fra england, og det er da skægt nok, utrolig flot landskab, dog trættende med de store distancer. nok et spil jeg sælger senere.
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Shreik » 15. jun 2009 08:25

Det er bestilt fra England til mig, selvom de lunkne anmeldelser var ved at skræmme mig væk, blev jeg overbevist af en kammerat. Nu må vi se hvor sjovt det er.
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Ryo » 15. jun 2009 09:40

Den første time stinker det lidt. Man ved ikke hvorfor man kører rundt. Og bilerne kan ikke styre. Men så finder man nye biler og de kører godt, og man finder ud af at spillet egentlig går mere ud på at køre langt og finde udsigtspunkter og ting og bare freeride. Så nogle gange kører man bare og ser ting og samler lidt fuel til at købe en ny bil eller bike.

Man kan til enhver tid hoppe ind i et race.

Syntes egentlig det er meget godt. Men man skal kunne lide at køre langt og lige vende sig til det. Det kan tage 3 timer at køre tværs over mappet! Men der er helipads så man kan komme frem hurtigere. Musikken i spillet sucks, så sæt et custom soundtrack på og kør.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf CrawzR » 18. jun 2009 19:26

Gametrailers har givet det 5.2/10.

Bl.a. har de givet "Presentation" et 4 tal, hvilket jeg ikke kan forstå. Jeg så det henne ved en ven, og der synes jeg godt nok at grafikken var lækker.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Incubus » 7. jul 2009 11:58

de små irritationsmomenter til trods synes jeg faktisk det er et meget fedt spil som har fået en lige lovlig hård medfart.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron