Xboxlife forum

GTA:IV - The Ballad of Gay Tony

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA:IV - The Ballad of Gay Tony

Indlægaf Anonymous22 » 27. maj 2009 08:47

Før GTA IV udkom, blev det almindeligt kendt, at Microsoft havde betalt Take-Two $50 mio. for to DLC-udvidelser til spillet, der naturligvis skulle være Xbox 360-eksklusive. Det første af disse, The Lost and Damned, udkom i februar, og omhandlede primært en motorcykelbande.
Nu har Rockstar så annonceret det næste DLC i serien, GTA: The Ballad of Gay Tony, som vil stå i skarp kontrast til det første DLC, ved at være fokusere på det rige natteliv i stedet.

Rockstar, pressemeddelse:
The Ballad of Gay Tony injects Liberty City with an overdose of guns, glitz, and grime. As Luis Lopez, part-time hoodlum and full-time assistant to legendary nightclub impresario Tony Prince (aka “Gay Tony”), players will struggle with the competing loyalties of family and friends, and with the uncertainty about who is real and who is fake in a world in which everyone has a price.

Spillet vil udkomme sidst på efteråret og kan enten hentes som DLC over XBLM, eller man kan vælge at købe en dvd med begge DLC's på til $39,99.
Som noget helt nyt vil man kunne spille denne dvd uden at have købt GTA IV. Så der er på én og samme tid tale om et DLC og en stand-alone-udvidelse.
Billede
Anonymous22
 


Indlægaf Rechain » 27. maj 2009 09:03

Glæder mig :) det ska nok blive ligeså fedt som den første DLC pakke.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Hejan » 27. maj 2009 11:55

Yeah man!!! :D glæder mig fandeme!!
Rechain skrev:Glæder mig :) det ska nok blive ligeså fedt som den første DLC pakke.

/Rechain


Det bliver garanteret langt federe, det kan vi lige så godt være 100% sikre på! :D
Senest rettet af Hejan 22. jul 2009 17:46, rettet i alt 2 gange.
Hejan
 


Indlægaf DKhANSI » 29. maj 2009 15:58

lyder da lovende!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Timmy » 29. maj 2009 16:11

Det skal nok blive fedt :)
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf Beatwolf » 29. maj 2009 16:15

snakkende om e3 hvad sker de rså for nyhedsopdateringen på xboxlife her på det sidste...det går godt n ok sløvt i forhold til andre danske sider..
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf IppeR » 29. maj 2009 17:20

Glæder mig sygt meget!..
Man kan aldrig få nok GTA! :D
IppeR
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf kofoed » 29. maj 2009 17:38

Hejan skrev:
Rechain skrev:Glæder mig :) det ska nok blive ligeså fedt som den første DLC pakke.

/Rechain


Det bliver garanteret langt federe, det kan vi lige så godt være 100% sikre på! :D


Hvordan kan vi være sikre på det? TLAD var super fed og okay lang, så kan ikke forstå hvordan vi kan være sikker på denne bliver langt federe.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Hejan » 31. maj 2009 14:21

kofoed skrev:
Hejan skrev:
Rechain skrev:Glæder mig :) det ska nok blive ligeså fedt som den første DLC pakke.

/Rechain


Det bliver garanteret langt federe, det kan vi lige så godt være 100% sikre på! :D


Hvordan kan vi være sikre på det? TLAD var super fed og okay lang, så kan ikke forstå hvordan vi kan være sikker på denne bliver langt federe.

Øhh, det er pisse irriterrende og stødende du står overfor min mund 2 dage efter jeg skriver indlægget, kan jeg for helvede ikke bare sige hvad jeg vil?!
Hejan
 


Indlægaf kofoed » 31. maj 2009 20:54

Hejan skrev:
kofoed skrev:
Hejan skrev:
Rechain skrev:Glæder mig :) det ska nok blive ligeså fedt som den første DLC pakke.

/Rechain


Det bliver garanteret langt federe, det kan vi lige så godt være 100% sikre på! :D


Hvordan kan vi være sikre på det? TLAD var super fed og okay lang, så kan ikke forstå hvordan vi kan være sikker på denne bliver langt federe.

Øhh, det er pisse irriterrende og stødende du står overfor min mund 2 dage efter jeg skriver indlægget, kan jeg for helvede ikke bare sige hvad jeg vil?!


what? hvordan er det irriterrende og stødende jeg ikke forstår hvordan du kan sige at det her bliver langt federe og bedre end TLAD, som jeg synes der var super fedt, don't get me wrong, jeg ser også super meget frem til dette DLC, men vi ved ikke ret meget om det endnu! :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf hazzwar » 31. maj 2009 21:04

And the results are in... kofoed er vinder af den diskussion, da Hejan åbenbart har PMS :lol:

Anyway, jeg ser frem til dette DLC, selvom jeg endnu ikke har gennemført The Lost and Damned.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Hejan » 1. jun 2009 13:38

kofoed skrev:
Hejan skrev:
kofoed skrev:
Hejan skrev:
Rechain skrev:Glæder mig :) det ska nok blive ligeså fedt som den første DLC pakke.

/Rechain


Det bliver garanteret langt federe, det kan vi lige så godt være 100% sikre på! :D


Hvordan kan vi være sikre på det? TLAD var super fed og okay lang, så kan ikke forstå hvordan vi kan være sikker på denne bliver langt federe.

Øhh, det er pisse irriterrende og stødende du står overfor min mund 2 dage efter jeg skriver indlægget, kan jeg for helvede ikke bare sige hvad jeg vil?!


what? hvordan er det irriterrende og stødende jeg ikke forstår hvordan du kan sige at det her bliver langt federe og bedre end TLAD, som jeg synes der var super fedt, don't get me wrong, jeg ser også super meget frem til dette DLC, men vi ved ikke ret meget om det endnu! :)

Lad nu være med at spille 10-årig, det er irriterrende og barnligt at du står overfor min mund 2 dage efter jeg skriver indlægget.

Rockstar er et super lovende firma som presser citronen mere gang på gang og jeg synes vi ligeså godt at kan være 100% sikre på at de presser citronen endnu mere den her gang, også er den ikke længere.

hazzwar skrev:And the results are in... kofoed er vinder af den diskussion, da Hejan åbenbart har PMS :lol:

Er du dum eller hvad?
Hejan
 


Indlægaf kofoed » 1. jun 2009 13:56

var det så bedre hvis jeg havde set topicet med det samme og sagt det lige efter? Jeg fatter ikke en skid af hvad du mener med det ><
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Hejan » 1. jun 2009 13:59

kofoed skrev:var det så bedre hvis jeg havde set topicet med det samme og sagt det lige efter? Jeg fatter ikke en skid af hvad du mener med det ><

Ja, for du kan jo ikke stå og citere mig 2 dage efter
Hejan
 


Indlægaf kofoed » 1. jun 2009 14:01

Hejan skrev:
kofoed skrev:var det så bedre hvis jeg havde set topicet med det samme og sagt det lige efter? Jeg fatter ikke en skid af hvad du mener med det ><

Ja, for du kan jo ikke stå og citere mig 2 dage efter


Og hvorfor fanden gør det en forskel om det var 2 timer efter eller 2 dage? kunne forstå hvis det havde været et ½ år efter, men 2 dage?
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster