Xboxlife forum

Official: E3 2009

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf kofoed » 1. jun 2009 10:36

Anders Dimaya Pedersen skrev:Activision har desuden allerede afholdt deres konference. Nye James Bond, Spider-Man, Shrek og Tony Hawk titler i 2010. Call of Duty indtager nye genre.


Du skal også lige huske det bedste der kom frem under Activisions konference, Starcraft II udkommer i 2009 8)

ved du om der er nogen steder man kan se (gense), activisions konference?

[6:55] There will be a Starcraft II beta test later this summer, and Morhaime offers to get anyone in attendance into the program. Morhaime expects to launch Starcraft II by the end of the year, though also notes that it will only ship once the game is done.

[6:56] Morhaime said more about the games will be revealed at BlizzCon, and encourages everyone to attend the August show, which sold out yesterday.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Anastacio » 1. jun 2009 10:40

Den vil ikke kunne ses. Alle tredjepart konferencerne bliver kun i form af live text og ingen kameraer. Hvis folk er interesserede kan jeg hurtigt opdaterer fra alle konferencerne på min blog med seneste nyheder?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf MopStyle » 1. jun 2009 10:41

Anders Dimaya Pedersen skrev:Den vil ikke kunne ses. Alle tredjepart konferencerne bliver kun i form af live text og ingen kameraer. Hvis folk er interesserede kan jeg hurtigt opdaterer fra alle konferencerne på min blog med seneste nyheder?

Ville satme være nice, det lader til du har ret godt styr på det hele. Jeg tror kun jeg vil kunne følge med i de store konferencer :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2009 10:45

Husk BTW at er kommer annonceringer omkring The Beatles: Rock Band fra klokken 19, dansk tid, på deres Twitter bruger (www.Twitter.com/thebeatles).

Bemærkelsesvist tæt på Microsofts pressekonference, og Microsoft har tidligere haft pengepungen ude og svinge, når det gælder tidseksklusivitet på Rock Band titler... One can only hope.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Dirty Harry » 1. jun 2009 10:47

Indtilvidere synes jeg godt nok ikke at E3 har haft meget at byde på, men det kommer sgu nok efter at Microsoft, Sony og Nintendo har pressekonference.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Anastacio » 1. jun 2009 10:52

http://blogs.xboxlife.dk/anastacio

At jeg pludselig kan opdaterer på bloggen skyldes, at jeg ikke skal dække E3 på hjemmesiden jeg arbejder for alligevel. Jeg skriver blot optaktnyhederne derinde, hvor en anden tager sig af konference nyhederne.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf kofoed » 1. jun 2009 10:54

Dirty Harry skrev:Indtilvidere synes jeg godt nok ikke at E3 har haft meget at byde på, men det kommer sgu nok efter at Microsoft, Sony og Nintendo har pressekonference.


Der har jo også kun været en pressekonference, så det er da klart den ikke har haft meget at byde på indtilvidere.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Anastacio » 1. jun 2009 10:59

E3 er slet ikke gået i gang.
Men det er pressekonferencerne i dag og imorgen der skal komme med de helt store nyheder.

Og indtil videre har der været mange leaks fra Sony lejren. PSP Go, Metal Gear Solid og Gran Turismo til PSP, men der er endnu ikke den helt store bombe at tyde fra nogen af de tre konsolfabrikanter.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr.Tendo » 1. jun 2009 11:32

Jeg skal lige fatte noget. Viser Gametrailers Microsoft, Nintendo, Sony i Livestream ?

Og viser de også livestream med Ubisoft og EA ?
Gamer Goal 2008 - 20XX ;)
100+ Spil gennemført på 1½ år !
Mr.Tendo
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf sCWasP » 1. jun 2009 11:35

Anders Dimaya Pedersen skrev:Og indtil videre har der været mange leaks fra Sony lejren. PSP Go, Metal Gear Solid og Gran Turismo til PSP, men der er endnu ikke den helt store bombe at tyde fra nogen af de tre konsolfabrikanter.


Hmm, der er da meget kraftige rygter om et nyt halo der hedder Halo: Reach, og tror også der er mange der regner med nyt Zelda til nintendo wii.
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Anastacio » 1. jun 2009 11:37

Nu definerer vi nok bombe forskelligt, for mig personligt er et nyt Halo og Zelda ikke store annonceringer, da det nærmest er forventet. Jeg vil have overraskelserne. =)

Det er desuden bekræftet at Tony Hawk dukker op under Microsofts konference i aften for at demonstrere Tony Hawk: Ride

"Just practised my part for Microsoft's E3 keynote tomorrow (introducing #thride)," stated Tony Hawk's Twitter. "First time I've ever had to wear make-up for a rehearsal."
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr.Tendo » 1. jun 2009 11:39

Jeg skal lige fatte noget. Viser Gametrailers Microsoft, Nintendo, Sony i Livestream ?

Og viser de også livestream med Ubisoft og EA ?
Gamer Goal 2008 - 20XX ;)
100+ Spil gennemført på 1½ år !
Mr.Tendo
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Anastacio » 1. jun 2009 11:45

Electronic Arts announces Crysis 2 for PS3, 360 & PC
Today EA and Crytek announced Crysis 2 for the PlayStation 3, Xbox 360 and PC.

The next instalment of Crysis will be the first game built on Crytek's CryENGINE 3 and will be released for the PlayStation 3, Xbox 360 and PC. EA will publish the game.

"The development of Crysis 2 marks a major stepping stone for our studio," said Cevat Yerli, CEO and President of Crytek.

"This is not only the next game in the Crysis franchise, it’s the first title we are developing for consoles and the first title being built on CryENGINE 3. We are excited to have the support of EA Partners again as we work together to make the launch of Crysis 2 a huge event."
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf sCWasP » 1. jun 2009 11:47

Mr.Tendo skrev:Jeg skal lige fatte noget. Viser Gametrailers Microsoft, Nintendo, Sony i Livestream ?

Og viser de også livestream med Ubisoft og EA ?


Gametrailers skulle så vidt jeg ved livestreame de 3 store konferencer i HD. Tror ikke de streamter andet.
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Anastacio » 1. jun 2009 12:14

Ny Battlefield: Bad Company 2 trailer:

http://www.bolumsonucanavari.com/Videol ... er-205.htm
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron