Xboxlife forum

Shopusa.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf KIAMMI » 18. nov 2008 22:23

Mr. Aggiz skrev:
KIAMMI skrev:har du fået et CS trace nr ??
og hvad siger den status ??
ring til dem tobes,
jeg kontaktede dem via mail ifbm en kommende order
og de ringede til mig stort set med det samme,
(er iøvrigt danskere), og jeg fik den fineste service.


Siger du at det er danskere der ringer tilbage på ens Mails?


Hvis de mener der er behov for det, men ellers kontakter de dig på dansk
via mail. hende jeg talte og har skrevet med hed Charlotte.

hvilket var meget sjovt, for jeg skrev min mail i 2 afsnit en på engelsk og en på dansk, for jeg vidste sørme ikke at de var danskere :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Mr. Aggiz » 18. nov 2008 22:29

KIAMMI skrev:
Mr. Aggiz skrev:
KIAMMI skrev:har du fået et CS trace nr ??
og hvad siger den status ??
ring til dem tobes,
jeg kontaktede dem via mail ifbm en kommende order
og de ringede til mig stort set med det samme,
(er iøvrigt danskere), og jeg fik den fineste service.


Siger du at det er danskere der ringer tilbage på ens Mails?


Hvis de mener der er behov for det, men ellers kontakter de dig på dansk
via mail. hende jeg talte og har skrevet med hed Charlotte.

hvilket var meget sjovt, for jeg skrev min mail i 2 afsnit en på engelsk og en på dansk, for jeg vidste sørme ikke at de var danskere :)


Ikke dårligt... hvor stor er chancen lige for at det præcist er dansk, der er nogle i virksomheden, som kan snakke :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Tobes » 19. nov 2008 11:18

Jep, jeg har også fået et svar fra Charlotte nu.
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf AddiBaker » 26. nov 2008 17:55

KIAMMI skrev:okay her er min update:

jeg bestilte en rock band 2 guitar til xbox360 fra amazon.com (d. 4/11) til kr 483 kr.


d 5/11 (express 1 day) havde de modtaget den
på "min" amerikanske adr. d. tors. 6/11 sendte shopusa de faktura oplysninger jeg havde givet til dem, (told, skat, moms osv) til postdk
9/11 kom den afsted med flyveren og 11/11 klokken 9:15 stod postbudet med min guitar :)
ganske effektivt må man sige!! 5 arbejdsdage.

prisen skal man så gøre op med sig selv, om man vil betale, for det løber jo op.


har lige været på netbank, og pris for
forsikring+transport told osv.
er der trukket 332 kr
Det er totalt:
815 kr +/- øre

Jeg synes faktisk ikke det er så galt, det er med forsikring (kan man selv vælge), og express lev.
(gad vide hvad den kommer til at koste i Danmark??)
og man får tingene hurtigt.

jeg ville personligt se med dette køb om konceptet virker , om man kan regne med firmaet, og det synes jeg, at man kan, og det synes jeg at det gør. :)

har allerede en ny bestilling klar der venter :)

håber i kan bruge det til noget.

RB2 guitaren er iøvrigt superfed, og langt bedre! end den første rock band guitar!!.


Så det du siger er, at du har givet 800 kr for en RB2 guitar? Det er der på ingen måder billigt imo...
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf KIAMMI » 30. nov 2008 12:24

jeg har ikke snakket om at det er billigere, men
da der er toldafgift og et er express med fly så koster det jo, jeg kunne jo bare have valgt den
billigste løsning, fra amazon, og forsikring(50 kr) havde jeg heller ikke behøvet (men det ved jeg jo så nu), jeg kunne også have valgt med skib, men så var det jo ikke kommet endnu ;)

men omkring 735 kr kunne jeg have sluppet med, og iøvrigt så fra imorgen (1 dec.(, er grænsen for beløbet du må købe fra i usa hævet væsentlige, du må nu handle for 150 euro, så nu kan det helt klart betale sig, med mindre at det er billigere i DK (hvis den kommer som solus), men det tvivler jeg lidt på, men nu får vi se.

For mig handlede det om, at se om hjemmesiden kunne bruges, og så ville jeg have det hurtigt.
men 735 kr synes jeg på ingen måder er galt!.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Henniboy » 24. maj 2009 17:21

Jeg bestilte der fra for præcis 2 uger siden, og modtog min pakke i Fredags :) Så jeg kan ikke andet end anbefale denne side !

Det er faktisk også derfor jeg trækker denne gamle tråd frem :D
Henniboy
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Indlægaf KIAMMI » 24. maj 2009 18:25

jeg har også bestilt flere ting siden uden problemer, og jeg har oplevet at hvis du har spørgsmål og kontakter dem på mail, er det rigtig god service man får. jeg har pga en defekt del måtte kontakte shopusa, og de handlede lige efter bogen og var meget effekttive! :)

Det er danskere du bliver kontaktet af, og de har styr på sagerne, så endnu engang, kan jeg kun sige, at jeg kan kun anbefale dem!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf dinx » 26. maj 2009 10:30

Men jeg synes nu det virker pænt dyrt at benytte den service som ShopUSA.com tilbyder....

Er ikke nogle, der har brugt shopusa.com, som vil skrive nogle prissammenligninger ift. køb i DK?
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf KIAMMI » 26. maj 2009 12:16

Dinx,

Hvorfor skulle du købe noget i USA, og betale flytransport, moms, evt told, hvis du kan købe det i Danmark ???

Jeg har brugt Shopusa når der var specielle ting, som IKKE kan købes i Europa, typisk
udstyr til Rockband(2) spillet
(Guitar, trommer cymbals osv...)
Hvis du endelig skal spare noget, så er det nok på smykker, ure, og den slags...
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Henniboy » 26. maj 2009 12:46

Jeg købte 5 t-shirts, 5 trøjer og et komplet skateboard fra siden www.skateamerica.com for kun 1700 kr inkl. fragt / told til Danmark. Og hvis jeg skulle købe det her hjemme, ville det nemt løbe op i omkring 3500-4000 kr. Så jeg har sparet masser af penge
Henniboy
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Indlægaf Shooter DK » 31. maj 2009 13:33

jeg har bestilt rockband 2 den komplette prisen er som følger:
rckband 2 pakken + forsendelse til veriginia (ShopUSA): ca. 1130 kr.
frosendelse fra shopUSA til danmark
+ told
+ moms
+ andre afgifter
+ forsikring
ca. 820 kr.

Ialt 1950 kr. for hele sættet med trommer, mic, guitar og rockband 2 spil hele sættet som ikke engang er udkommet i EU så jeg synes det er en god pris.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Shopusa.com

Indlægaf madslund » 18. okt 2010 18:14

Hey... faldt lige over denne tråd og ville bare sige at jeg har kun haft gode erfaringer med ShopUSA i det snart 1,5 år jeg har brugt dem :-).....

Jeg går primært efter tech produkter og har bla hentet iPad hjem i September og en Nexus One mobil. Begge produkter har jeg sparret en del på i forhold til at købe dem i en Dansk shop! Fragten tog 8 dage, hvilket jeg synes er rimeligt for at hente noget i USA!

Kan kun anbefale siden til andre tech liderlige som kan lide kvalitet til gode priser.

Hav en god aften.

ML
madslund
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Shopusa.com

Indlægaf anneskovbo » 10. nov 2010 22:01

Har lige købt min iPad via ShopUSA 3500 kr inklusiv moms, told og fragt.... Leveringstid 9 dage!

Kan klart anbefale ShopUSA til andre iPad fans :-)
anneskovbo
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Shopusa.com

Indlægaf Jakabov » 10. nov 2010 22:31

Sjovt så mange nye brugere der melder sig til xboxlife.dk for kun at rose ShopUSA... :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Shopusa.com

Indlægaf Morten Skou » 2. jun 2011 19:37

Hehe, ShopUSA synes åbenbart så godt om jeres kommentarer herinde, at de har linket til denne tråd fra deres egen website:

http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/ ... n_shopusa/ (sidste link)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster