Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf hazzwar » 12. maj 2009 20:12

Jeg synes også at Broken Steel er super godt... Har dog ikke fået spillet særlig meget af det, da jeg har haft hænderne fulde med Wolverine (som jeg gennemførte i dag ;)), men det skal da nok komme.

Lige nu er jeg, i spillet, på en quest hvor jeg skal ned i "The Presidential Metro" eller sådan noget, men jeg kan bare overhovedet ikke finde den, da jeg ikke synes at markøren på kortet leder et sted hen, jeg kan komme til.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Vix-blue » 12. maj 2009 22:04

hazzwar skrev:Jeg synes også at Broken Steel er super godt... Har dog ikke fået spillet særlig meget af det, da jeg har haft hænderne fulde med Wolverine (som jeg gennemførte i dag ;)), men det skal da nok komme.

Lige nu er jeg, i spillet, på en quest hvor jeg skal ned i "The Presidential Metro" eller sådan noget, men jeg kan bare overhovedet ikke finde den, da jeg ikke synes at markøren på kortet leder et sted hen, jeg kan komme til.


Det problem havde jeg også. Du skal ned gennem et kloakdæksel. Det finder du i White House Plaza ved siden af en patruljerende Brotherhood of Steel soldat og nogle sandsække.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf hazzwar » 13. maj 2009 16:58

Tak for hjælpen, nu har jeg gennemført Broken Steel :P
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf EvilDingbat » 13. maj 2009 17:53

switch-it skrev:Ved ikke om det er fordi jeg er lttp men syntes ikke der er særlig meget snak om Broken Steel?!

Jeg syntes ihvertfald det er en fremragende dlc. Det er bare mere af det gode fra Fallout 3 og jeg har ca spillet 20 ekstra timer pga at level cappet er blevet hævet. Sgu et fantastisk job de har gjordt ovre hos Bethesda.

Jeg har nu spillet det i lidt over 60 timer hvilket kun er halvdelen af hvad jeg har spillet af Oblivion men det føles alligevel som super lang tid. Og jeg har hele tiden haft noget at lave.

Nogen af jer der er blevet forelsket i Tesla Cannon? ;)


Jeg synes også kvaliteten af DLC lige blev hævet med Broken Steel. Jeg skal helt sikkert grinde mig vej op til lvl 30 :D Jeg håber der kommer mere DLC så jeg kan få mine timer op over 100 :P Pt er jeg på 83½ time med min primære karakter. Jeg elsker Fallout 3 så meget.

Nogen der ved hvad man kan reppe tesla kanon med? Den er nemlig rigtig fed!
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf switch-it » 13. maj 2009 18:05

Den kan kun repepreres med en anden Tesla Canon, desvære.
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf BenjaminK » 13. maj 2009 18:19

Ahr købte Broken Steel idag, men nu når jeg går ned til project purity og skal lave det der siger den unreadable disc . suk
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf skitzofraen » 13. maj 2009 18:57

switch-it skrev:Ved ikke om det er fordi jeg er lttp men syntes ikke der er særlig meget snak om Broken Steel?!

Jeg syntes ihvertfald det er en fremragende dlc. Det er bare mere af det gode fra Fallout 3 og jeg har ca spillet 20 ekstra timer pga at level cappet er blevet hævet. Sgu et fantastisk job de har gjordt ovre hos Bethesda.

Jeg har nu spillet det i lidt over 60 timer hvilket kun er halvdelen af hvad jeg har spillet af Oblivion men det føles alligevel som super lang tid. Og jeg har hele tiden haft noget at lave.

Nogen af jer der er blevet forelsket i Tesla Cannon? ;)


Jeg nåede 70 timer i alt inden, at jeg var færdig (main story + de 3 dlc pakker + alle locations besøgt med en god karakter)

Fallout 3 er i min top 5 over bedste spil, som jeg har nogensinde har spillet, men Broken steel var for mig en skuffelse.

De havde lovet en større pakke end de 2 tidligere, men vi fik noget som imo ikke engang var i nærheden af de 2 andre kvalitets og indholds mæssigt... (Jeg er 100% ligeglad med level-cap, og at kunne spille videre efter slutningen... De lovede den største af de 3 DLC pakker, men vi fik 6-7 nye missioner, et par nye fjender og en tesla cannon... Det er bare ikke godt nok, med de løfter de er kommet med, og tror det er derfor folk ikke snakker mere om det... de er simpelthen for skuffede til overhovedet, at ville snakke om det)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Schliemann » 14. maj 2009 21:35

Hvad sker der med ens følgesvend når man bliver taget til fange af Enclave og ført til Ravenrock. Jeg var sammen med Clover på det tidspunkt og nu mødte jeg Fawkes udenfor. Men jeg vil da være lidt ked af det hvis Clover er forsvundet.
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf spif2001 » 14. maj 2009 22:02

Schliemann skrev:Hvad sker der med ens følgesvend når man bliver taget til fange af Enclave og ført til Ravenrock. Jeg var sammen med Clover på det tidspunkt og nu mødte jeg Fawkes udenfor. Men jeg vil da være lidt ked af det hvis Clover er forsvundet.

Jeg tror bare du skal tage tilbage til Paradise Falls, når du engang er klar til det. SÅ er hun nok der.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Schliemann » 14. maj 2009 22:04

Jeg tog til Paradise Falls for at finde hende inde i Eulogy's hus, men der var hun ikke... :( Og jeg havde lånt hende min Terrible Shotgun...

Edit

Har dog læst et sted hvor der blev skrevet at det tog 24 timer før de ville være tilbage i det sted man fandt dem.

Edit Edit

Efter 24 timer var hun ganske rigtigt i Paradise Falls, men ikke lige det sted i Eulogy's hus jeg havde regnet med... Ydermere kan jeg ikke få hendes våben før jeg har sagt til Fawkes at han ikke er med i min gruppe mere.... grrrr :)
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf switch-it » 15. maj 2009 19:36

skitzofraen skrev:
switch-it skrev:Ved ikke om det er fordi jeg er lttp men syntes ikke der er særlig meget snak om Broken Steel?!

Jeg syntes ihvertfald det er en fremragende dlc. Det er bare mere af det gode fra Fallout 3 og jeg har ca spillet 20 ekstra timer pga at level cappet er blevet hævet. Sgu et fantastisk job de har gjordt ovre hos Bethesda.

Jeg har nu spillet det i lidt over 60 timer hvilket kun er halvdelen af hvad jeg har spillet af Oblivion men det føles alligevel som super lang tid. Og jeg har hele tiden haft noget at lave.

Nogen af jer der er blevet forelsket i Tesla Cannon? ;)


Jeg nåede 70 timer i alt inden, at jeg var færdig (main story + de 3 dlc pakker + alle locations besøgt med en god karakter)

Fallout 3 er i min top 5 over bedste spil, som jeg har nogensinde har spillet, men Broken steel var for mig en skuffelse.

De havde lovet en større pakke end de 2 tidligere, men vi fik noget som imo ikke engang var i nærheden af de 2 andre kvalitets og indholds mæssigt... (Jeg er 100% ligeglad med level-cap, og at kunne spille videre efter slutningen... De lovede den største af de 3 DLC pakker, men vi fik 6-7 nye missioner, et par nye fjender og en tesla cannon... Det er bare ikke godt nok, med de løfter de er kommet med, og tror det er derfor folk ikke snakker mere om det... de er simpelthen for skuffede til overhovedet, at ville snakke om det)


Det er det punkt hvor vi ikke enes. Uden at kunne level-up ville der ikke være nogen følelse af fremgang. Det var hovedsageligt derfor jeg stoppede med at spille i sin tid. Selvom jeg syntes at spillet sluttede i et antiklimaks nød jeg alligevel historien bagefter. Jeg havde dog håbet på nogle større ændringer i landskabet.
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf skitzofraen » 15. maj 2009 21:00

switch-it skrev:
skitzofraen skrev:
switch-it skrev:Ved ikke om det er fordi jeg er lttp men syntes ikke der er særlig meget snak om Broken Steel?!

Jeg syntes ihvertfald det er en fremragende dlc. Det er bare mere af det gode fra Fallout 3 og jeg har ca spillet 20 ekstra timer pga at level cappet er blevet hævet. Sgu et fantastisk job de har gjordt ovre hos Bethesda.

Jeg har nu spillet det i lidt over 60 timer hvilket kun er halvdelen af hvad jeg har spillet af Oblivion men det føles alligevel som super lang tid. Og jeg har hele tiden haft noget at lave.

Nogen af jer der er blevet forelsket i Tesla Cannon? ;)


Jeg nåede 70 timer i alt inden, at jeg var færdig (main story + de 3 dlc pakker + alle locations besøgt med en god karakter)

Fallout 3 er i min top 5 over bedste spil, som jeg har nogensinde har spillet, men Broken steel var for mig en skuffelse.

De havde lovet en større pakke end de 2 tidligere, men vi fik noget som imo ikke engang var i nærheden af de 2 andre kvalitets og indholds mæssigt... (Jeg er 100% ligeglad med level-cap, og at kunne spille videre efter slutningen... De lovede den største af de 3 DLC pakker, men vi fik 6-7 nye missioner, et par nye fjender og en tesla cannon... Det er bare ikke godt nok, med de løfter de er kommet med, og tror det er derfor folk ikke snakker mere om det... de er simpelthen for skuffede til overhovedet, at ville snakke om det)


Det er det punkt hvor vi ikke enes. Uden at kunne level-up ville der ikke være nogen følelse af fremgang. Det var hovedsageligt derfor jeg stoppede med at spille i sin tid. Selvom jeg syntes at spillet sluttede i et antiklimaks nød jeg alligevel historien bagefter. Jeg havde dog håbet på nogle større ændringer i landskabet.


Det er da fint med fremgang og udvikling, men jeg ville foretrække, at de smed nogen flere nye quests ud istdetfor.

IMO er der intet sjovt ved, at rende rundt og level-up når alt er overstået (hvorfor overhovedet gøre det, når de ekstra levels du opnår intet kan bruges til?... Når den sidste quest er overstået, bør man starte man bare starte forfra, hvis du spørger mig... At rende formålsløst rundt bare for, at nå level 30 virker for mig, som komplet spild af tid)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 19. maj 2009 16:43

2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Timmy » 19. maj 2009 16:49

spif2001 skrev:2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D


Yes!! :D Alien bortførelsen lyder total spændende!
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf EvilDingbat » 19. maj 2009 16:53

Ouh... Win
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron