Xboxlife forum

Bionic Commando

Diskussion om third-person action spil her.

Bionic Commando

Indlægaf kofoed » 7. maj 2009 20:12

Hej, kunne ikke lige finde noget topic om Bionic Commando, så lavet et.

Tror i det bliver godt? Synes selv det så ret fedt ud, men efter og havde prøvet demoen er jeg sgu ikke så sikker på det mere, for synes ikke den virket ret fed.

Har altid godt kunne lide bionic commando, men tror alligevel jeg ser tiden an med dette spil.

Her er lige en youtube video fra GDC iår fra spillet, ser ikke ud til der er så mange action i det som man kunne håbe på :?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BIPs4vMFixg&feature=related[/youtube]
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf pac1994 » 7. maj 2009 20:22

jeg har allerade bestilt spillet håber bare det bliver godt:)
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Indlægaf kofoed » 11. maj 2009 20:01

Ser ikke ud til så mange ser frem til dette spil ;o
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf hazzwar » 11. maj 2009 21:21

Jo mere jeg ser af spillet, jo mindre bliver min interesse for det.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Zerofl » 16. maj 2009 15:50

Demoen er da' meget sjov, men grafikken er dog ikke særlig meget værd.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Mogwai » 16. maj 2009 19:29

Zerofl skrev:Demoen er da' meget sjov, men grafikken er dog ikke særlig meget værd.

Jeg tog et kig på Marketplace i dag for at se om der var noget nyt sjov. Studsede især over de screenshots from netop dette spil. Ser umiddelbart ret grimt ud.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Neverlie » 16. maj 2009 20:42

Selvom graffikken måske ikke ligefrem skriger på et 10-tal, kan der jo stadig gemme sig et fantastisk spil under den knap så kønne facade...

Synes at demo'en blev sjovere for hver gang jeg spillede den...
Neverlie
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Indlægaf tesoo » 16. maj 2009 21:34

jeg overvejer stadig om jeg skal bestille det :) grafikken er måske ikke et 10 tal men miljøet og stemmingen er godt der op ad.

At svinge sig gennem en ødelagt storby med sol nedgangen foran sig.. Lidt ligesom spiderman møder i am legend :)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf Enyeez » 16. maj 2009 22:29

så fedt i multiplayer hvis man ikker er over mange på mappet.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf tesoo » 16. maj 2009 22:41

synes måske at maskingeværet er lidt for overpower og granatkasteren er lidt for underpower :)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf Twins x Beast x » 16. maj 2009 23:09

I det hele taget så er alle våbene overpowed undtagen Grenade-Launcheren .. IMO
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf tesoo » 16. maj 2009 23:13

meeeh... Pistolen synes jeg er fair og fornuftigt, men shotgun'en kræver altså virkelig du kommer tæt på hvilket er farligt med det heavy punch man kan lave :)
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf Enyeez » 19. maj 2009 11:12

"synes måske at maskingeværet er lidt for overpower og granatkasteren er lidt for underpowered.

I det hele taget så er alle våbene overpowed undtagen Grenade-Launcheren .. IMO"

lol, Grenade Launcheren er SÅ god.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf DKhANSI » 19. maj 2009 20:59

Prøvede demo'en den var da meget sjov men efter jeg så IGN 's anmeldelse må det sku vente lidt!!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron