Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Alan Wake [official thread]

Indlægaf Anastacio » 28. jan 2009 14:53

Remedy | Microsoft Game Studios | Official Website | Players: 1 | Release: N/A

Billede

"Fra skaberne af Max Payne kommer en ny action thriller om forfatteren Alan Wake. ."



Billede
Senest rettet af Anastacio 28. jan 2009 15:34, rettet i alt 9 gange.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 28. jan 2009 14:54

Og så lige en ny leaked video (rygte, ikke bekræftet) af Alan Wake fra i dag til at starte tråden:

*Leaked video bekræftet fake*

Det er det eneste Xbox 360 jeg "ser frem til" i år indtil videre, da der ikke er meget andet der er annonceret. =)
Senest rettet af Anastacio 28. jan 2009 15:29, rettet i alt 3 gange.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Stricker » 28. jan 2009 14:56

Er det ligesom The Thing, oder was?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Maltéz » 28. jan 2009 15:00

.....Jeg håber MEGET på at det ikke bliver FP view. Det ser umiddelbart ikke ud til at det er fintunet dertil. Minder lidt om hvordan 3rd. person view ser ud i Fallout 3, hvor det er tydeligt at spillet er lavet med FP in mind.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Anastacio » 28. jan 2009 15:16

Kan denne tråd flyttes til 'Generelt'?

Maltéz skrev:.....Jeg håber MEGET på at det ikke bliver FP view. Det ser umiddelbart ikke ud til at det er fintunet dertil. Minder lidt om hvordan 3rd. person view ser ud i Fallout 3, hvor det er tydeligt at spillet er lavet med FP in mind.

Det bliver både 'first person' og 'third person' view.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Vinterbird » 28. jan 2009 15:19

Note til folk:

Videoen er hverken bekræftet til at være et leak eller være originalt materiale. SÅ det kan lige så godt være en god fake, som det kan være ægte.

Og spillet er ikke ligesom The Thing, da det var en decideret horror titel. Vi ved ikke meget om spillet, men remedy har sagt det ikke bliver et typiske RE wannabae spil, men mere psykologisk terorr.

Anastacio skrev:Kan denne tråd flyttes til 'Generelt'?

Maltéz skrev:.....Jeg håber MEGET på at det ikke bliver FP view. Det ser umiddelbart ikke ud til at det er fintunet dertil. Minder lidt om hvordan 3rd. person view ser ud i Fallout 3, hvor det er tydeligt at spillet er lavet med FP in mind.

Det bliver både 'first person' og 'third person' view.


Igen. Bare fordi det er spekulationen på GAF, og det der bliver insuineret af posteren på YouTube, så gør det ikke videoen til en bekræftelse af noget indtil vi ser et tegn på dette i form af videoen bliver hevet ned eller lignende.


Edit: Så er det officielt bekræftet fra Remedy selv at videoen er fake - http://www.videogaming247.com/2009/01/2 ... ys-remedy/
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Anastacio » 28. jan 2009 15:22

Ved ude mærket godt det ikke er bekræftet, men, hvornår er det blevet fyfy at tale om rygter og andet interessant i et forum. . geez du behøver ikke rette på alt og alle mester.
Vi er trodsalt folk der ved lige så meget som dig.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf morten p » 28. jan 2009 15:47

Anastacio: skal du ikke opdatere din signatur? :P

On topic: Synes Alan Wake ser fedt ud. Glæder mig til at se noget mere af spillet.
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Neverlie » 13. mar 2009 17:30

Fik denne mail i dag... Fra Gameplay.co.uk - jeg er tilmeldt en service der fortæller når udgivelsestidspunktet skifter for alan Wake...

Hi Thomas Rahbek,

The release date for Alan Wake has changed (to Jun 26 2009).

If the release date for this item changes again between now and then, we will send you a further Email Alert containing the new date.
Neverlie
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Indlægaf Zerofl » 25. apr 2009 21:30

Ser faktisk rimelig interessant ud. Ser frem til en demo, hvis der da kommer sådan en!
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf switch-it » 15. jun 2009 20:37

Jeg havde håbet på at der ikke ville være noget gunplay i spillet. Det kunne være genialt.
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Anastacio » 17. aug 2009 10:00

Helt ny video, viser nogle nye segmenter af spillet. Meget bedre præsentation end under Microsoft konferencen i juni.

http://www.eurogamer.fr/videos/presenta ... -exclusive
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 17. aug 2009 11:37

glæder mig!
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf kofoed » 15. nov 2009 11:32

Ny gameplay video: http://www.gametrailers.com/video/exclu ... wake/58984

Et af de spil jeg ser mest frem til i 2010!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Spankey103 » 15. nov 2009 12:07

Hold kæft hvor ser det sweet ud! GOTY 2010!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron