Xboxlife forum

Ip Fejl - Hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ip Fejl - Hjælp

Indlægaf Peter91 » 6. jan 2009 20:46

Hej XboxLife.
Jeg er ny her . Har lige fået mig en 360 i sidste uge, men kan ikk rigtig få den forbundet med min computer.
Jeg skal have den til at gå på nettet, igennem computeren. Da jeg ikk har andre muligeheder. desværre...
Men hvergang jeg trykker "Del denne internet forbindelse", siger den bare :: "Deling af internet forbindelsen kunne ikke aktiveres . Der er allerede konfigureret en LAN-Forbindelse med den IP-Adresse, som er påkrævet til automatisk IP-Adressering" . ?? :SS Og det fatter jeg intet af.
Min xbox er tilsluttet computeren med et Cross-Over kabel . Er dette korrekt ?
Jeg er heller ikk helt sikker på hva IP-Adresserne skal hedde, de forskellige steder .

Jeg ville blive rigtig glad, hvis der var en som ville hjælpe mig . Da jeg rigtig gerne ville på Live.
Hjælpen kan måske blive over telefon?? Det er nok hurtigere og nemmere end, at skrive frem og tilbage herinde.

På Forhånd Tak - Peter91
Peter91
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Cypax » 6. jan 2009 21:41

Går an på routeren.
Den primære ip er 192.168.1.2.
Billede
Cypax
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf Peter91 » 6. jan 2009 21:46

Skal jeg skrive den ip ind på xbox´en ? Eller på det netkort, som sidder i min com, hvorfra kablet går over i xbox´en ?
Peter91
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Cypax » 6. jan 2009 21:52

Du kan prøve med netkortet i computeren. Der kan du skrive 192.168.1.2

På xboxen kan du prøve med 192.168.1.3

Men har du en router eller pluger du direkte fra adsl til computer?
Billede
Cypax
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf Peter91 » 6. jan 2009 21:56

Jeg har en trådløs router nede under. Der er bare ret langt vej, for trække et kabel, så ville helst køre det trådløst over computeren .
Peter91
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf C.C » 6. jan 2009 22:00

Peter91 skrev:Jeg har en trådløs router nede under. Der er bare ret langt vej, for trække et kabel, så ville helst køre det trådløst over computeren .

Det nemmeste vil være at trække et kabel. Har prøvet at køre det gemmen en pc, der er ikke andet end problemer. Og husk en anden vigtig ting, din computer og xbox 360 kommer til at dele forbindelsen. Så det kan måske være at det kommer til at hakke meget når du spiller.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Peter91 » 6. jan 2009 22:05

CrazyMonkey - Ja det er selvfølgelig rigtig nok . Prøvede også lige at bære xbox ned til Routeren, og med kabel direkte i den, virkede det med det samme. :) .
MEn med hensyn til internet hastighed betyder det ikk det store. Vi har vidst 4 eller 8 mbit. Så det burde kunne gå . :D
Peter91
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf BulletEyeDk » 6. jan 2009 23:55

Prøv at check denne post -> http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=48938

Nederst er der et par links vedr. opsætning af internet til xboxen igennem en pc.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster