Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

FIFA 2010

Indlægaf mj7 » 18. dec 2008 21:18

Ja , jeg ved at der er meget lang tid til det kommer og fifa 09 lige er udkommet, men jeg synes at det kunne være sjovt at høre hvad man godt ville lave om og forbedre
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Indlægaf Djon-A » 19. dec 2008 12:29

Helt sikkert en træningsmode. Det irriterer mig grusomt at det eneste man kan træne, er i Arena.
Hvis man vil træne frispark kan man ikke bruge det til noget, fordi muren mangler og keeperen derfor er placeret helt anderledes.
Min drøm (med hensyn til dette) er en træningsmode hvor man blandt andet kan spille på en fuld bane, mod et andet hold og indstille præcist hvordan modstanderen skal reagere. Altså om de skal være meget passive og, hvis man gerne vil øve nogle tricks eller om de skal være vildt aggresive hvis man skal have en udfordring.
Udover dette skal man kunne opstille situationer som Hjørnespark, Frispark, indkast osv.
En anden ting der kunne være fedt var en mulighed for, når man spillede træningsmode, at spole tilbage og spille en given situation igen. Jeg synes ofte jeg sidder og tænker: "Orv, det kunne måske have været rigtigt fedt hvis jeg istedet havde gjort sådan".

Jeg er ikke pro-hardcore gamer. Det er sjældent efterhånden at jeg spiller mere end 5 kampe i træk (medmindre vi sidder nogle venner sammen og gamer fifa hele aftenen). Derfor kunne det være rart at have nogle bedre muligheder for at træne de ting som jeg gerne ville blive bedre til. Og det er lidt tåbeligt at jeg skal sidde med to controllere, placere spilleren med bolden foran feltet, tage controller 2 og lave en sviner-tackling bare for at få lov at øve frispark.
Det fandtes også i nogle af de ældre udgaver af fifa, hvorfor har de så fjernet det nu?


[edit]Selvfølgeligt er der mange andre ting jeg også gerne ville have ændret, men lige denne ting er noget jeg har siddet og mangler lige siden 07. Ved ikke hvornår de fjernede det, for har ikke rigtigt spillet Fifa imellem Fifa 98 og Fifa 07. Der har jeg så tilgengæld spillet det lige siden :)
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf mj7 » 19. dec 2008 12:37

Ja helt sikkert og syntes også at trænings mode skulle være ligesom på PC og PS2
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Indlægaf xbox 360 M » 19. dec 2008 12:39

de skal lave spillet realistisk i forhold til med spiller indkøb. f.eks. har jeg oplevet at fcm byder på Cristano ronaldo.

i be a pro mode kunne det være sjovt hvis man tjente penge som man så kunne købe biler og huse for :D
xbox 360 M
Niveau 4
 
Indlæg: 379


Indlægaf MopStyle » 19. dec 2008 12:42

xbox 360 M skrev:i be a pro mode kunne det være sjovt hvis man tjente penge som man så kunne købe biler og huse for :D

Nej, EA skal for guds skyld ikke lave FIFA 2010 til et The Sims spil...
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf sethzor » 19. dec 2008 13:14

Det ville da være mega nedern, hvis vi og skulle til at indrette vores "be a pro" mands hus osv !
sethzor
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf pimpofpersia » 19. dec 2008 13:54

fifa 2010 bliver jo sikkert endnu et fodbold world cup spil som vi så de gjorde det med 06.
pimpofpersia
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf sebnoes » 19. dec 2008 13:54

Jeg er helt enig, med hensyn til en træningsmode, det vil være fedt! Jeg synes dog helt klart at karrieredelen skal forbedres, det er alt for urealistisk.
Og så en anden meget lille ting omkring gameplayet. Jeg synes at forsvaret er alt for aggressivt, når man f.x. kommer med en Chr. ronaldo, så går de på ham med det samme, i stedet for at afvente, som de gør i virkeligheden, fordi han er så skarp. Jeg synes heller ikke man får lov til at spille rundt på meget små arealer, eller i sin egen bagkæde, fordi modstanderen er alt for aggressive.
sebnoes
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf xbox 360 M » 19. dec 2008 13:55

MopStyle skrev:
xbox 360 M skrev:i be a pro mode kunne det være sjovt hvis man tjente penge som man så kunne købe biler og huse for :D

Nej, EA skal for guds skyld ikke lave FIFA 2010 til et The Sims spil...



nej ikke sims. det skulle ikke være sådan at man gik rundt med sin person, men at der billeder af bilerne og husene man havde købt
xbox 360 M
Niveau 4
 
Indlæg: 379


Indlægaf beefjoe » 19. dec 2008 13:56

Indendørs bane, med og uden bander...!
beefjoe
Niveau 4
 
Indlæg: 421


Indlægaf macho » 19. dec 2008 13:57

pimpofpersia skrev:fifa 2010 bliver jo sikkert endnu et fodbold world cup spil som vi så de gjorde det med 06.


det blir jo en titel ved siden af, lige som em i år

og i 2009 får vi nok et CL spil ved siden af

det plejer at være en slags opdatering fx fifa 09,5 vil det næste så være:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf macho » 19. dec 2008 13:58

beefjoe skrev:Indendørs bane, med og uden bander...!


yes sir det kunne være alt for fedt
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf lionel » 19. dec 2008 14:11

Danske kommentators, First Person(ligesom i nike reklamen :D).
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Indlægaf EvilDanielZ » 19. dec 2008 14:59

Indendørs er prøvet før i fifa og det fungerede da slet ikke, hvad skal vi bruge det til? de kan bare ligge tag over parken hvis i ikke kan lide det regner.
EvilDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf TagEnKiks » 19. dec 2008 15:10

EvilDanielZ skrev:Indendørs er prøvet før i fifa og det fungerede da slet ikke, hvad skal vi bruge det til? de kan bare ligge tag over parken hvis i ikke kan lide det regner.

Det var da genialt? Nøøj hvor var det fedt at spille og kan da kun blive bedre med det gameplay og grafik vi har idag...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron