Xboxlife forum

Nybegynder på Live

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Nybegynder på Live

Indlægaf Pingvin » 14. apr 2004 16:38

Hey

Jeg vil gerne hører hvordan man kommer i gang på Xbox Live..

Har prøvet at være inde og spille, men det bliver hurtigt kedeligt når man ikke kender nogen derinde..

Nogen der ved hvordan man kommer til at kende folk derinde og hvis man fx. gerne vil være med i en klan i fx. Unreal Championship

Jeg er total n00b til at finde ud af det Live-ting der..

På forhånd tak
Aprilia Sonic
Pingvin
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Salleman » 14. apr 2004 16:47

Det er da meget enkelt... Du bruger bare nok tid på denne side... Add'er et par af brugerne til din friendslist, og husker på hvornår der er danske kampe(hvilket selvfølgelig kan læses på denne side:)...

Ej, hvis du vil spille med - og møde - andre danskere på live, så er dette den rette side... Følg med på forummet og opret evt. en kamp eller to i et spil du har lyst til at spille mod andre her fra forummet...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf DNS_DK » 14. apr 2004 17:21

hmm ja jeg fik live for 1 år siden og jeg mødte da mange coole englændere og folk fra USA... hvorfor spiller du ikke bare med dem??

jeg bryder mig f.eks. ikke om bare at blive added af en uden videre.... det er pisse irriterende! :D

mange folk er flinke online og nogen er ikke desværre :( men at du synes at det bliver kedeligt det er nok ikke folkene du spiller med der er skyld i det men måske fordi du ikke selv synes det er sjovt? dunno synes bare at det er underligt at du allerede synes at live er kedeligt :S

nå nå men det var bare lige det jeg ville sige!

og kommenter bare jeg får altid en kommentar for hvad jeg skriver :D

SeS :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Peet » 14. apr 2004 17:24

DNS, jeg må altså lige kommentere, at.... ;P

Pingvin, du kan som Salleman siger, følge med på forummet. Hvis du sågar ønsker at vide hvordan xbox Live i det hele taget fungerer, så kan du finde mere på www.xbox.com

Pete
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 15. apr 2004 09:37

bare add mig jeg har en plads eller 2 tilbage
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron