Xboxlife forum

Gears of War 2

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf EvilNinjaMoby » 29. okt 2008 13:54

Yes - lad os holde os til emnet. :)

Argumenter og modargumenter med noget sagligt tyngde bag, så der er basis for en ordentlig debat, det må være i alles inteterresse. Så frem med dét, i stedet for at skyde efter hinanden - det kan I gøre på LIVE. ;)

Personligt glæder jeg mig til GoW 2 - specielt for at se om man endnu engang får flyttet nogle grafiske grænser for konsolspil. Forventer dog ikke den samme wow-oplevelse, som det var tilfældet med etteren...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Animal Mother » 29. okt 2008 14:17

Jeg glæder mig nu rigtigt meget til Campaign, for der kan jeg følge med uden at blive slagtet konstant af små teenagedjævle der ikke passer deres lektier og sengetid :twisted: .

Jeg frygter dog jeg vil begynde at græde, når nu en af de største helte går hen og dør, som lovet.....Jeg vil ikke kunne bære det. Og det er stemningen i GOW og de monsterfede trailers skyld at jeg er blevet så knyttet til de her gutter. Håber historien og stemningen holdes kørende hele vejen, og det ikke bliver noget pjat.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.

Billede
Animal Mother
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Briskplayer1 » 29. okt 2008 14:46

det er kommet meget om spillet på youtube...men pas på hvad i ser...har kommet til at se slutning....fordi en eller spasser har skrevet 50 wavs on horde
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf Narfan » 29. okt 2008 21:42

9 dag til jeg har limetid edtion, cant wait
Billede
Narfan
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf IX HerakleS XI » 29. okt 2008 21:51

Er der nogen som ved hvad man får oveni ved at pre-order Gears of War 2 i ebgames/gamestop?
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Daniel1919 » 29. okt 2008 21:57

en golden lancer :) aka. golden hammerburst
Billede
Daniel1919
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf IX HerakleS XI » 29. okt 2008 22:52

Daniel1919 skrev:en golden lancer :) aka. golden hammerburst


Jamen er det ikke kun ved CE udgaven at man får de der golden lancer med?

Men ellers så er det da fedt nok at få det, selvom jeg nu foretrækker standard lancer, da bling bling på banen gør én til et oplagt mål. ;)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf BadaBing DK » 30. okt 2008 09:35

Daniel1919 skrev:en golden lancer :) aka. golden hammerburst


Lancer og Hammerburst er sgu ikke det samme. Lanceren er standard-våbnet fra GOW1 med motorsaven, hvor Hammerbursten er en slags langdistance pistol.

Jeg mener at det er CE udgaven der unlocker golden Lancer og pre-order der unlocker golden Hammerburst, men jeg er sgu ikke helt sikker.
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Healer Locust.

Indlægaf Animal Mother » 31. okt 2008 11:49

Jeg har set lidt til at der kommer en "Healer" lignende karakter, der kan rev'e locusts....Er det kun mig der syntes de rammer rigtig meget ved siden af, ved indføre den slags? For mig står GOW for mekanik og teknik og IKKE magi.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.

Billede
Animal Mother
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Foxx » 2. nov 2008 09:50

Jeg har egentlig et spørgsmål.
Er der COG tags med i Gears2, ligesom der var i det forrige spil?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf tobias1690 » 2. nov 2008 11:05

ja det tror jeg numzi tjek nogle achivements videor på youtube eller lignende der er vist noget om at finde nogle ting hvis jeg ik husker forkert :D
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Virgo DK » 2. nov 2008 11:52

Underligt - én på min friendlist har tilsyneladende spillet Gow 2. Hvordan kan det have ladet sig gøre?
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf Butcher » 2. nov 2008 12:31

Animal Mother skrev:Jeg har set lidt til at der kommer en "Healer" lignende karakter, der kan rev'e locusts....Er det kun mig der syntes de rammer rigtig meget ved siden af, ved indføre den slags? For mig står GOW for mekanik og teknik og IKKE magi.


Hvorfor er det mærkeligt?? Du kan da også revive dine mates, når de er nede. Nu kan fjenderne også gøre det ;)

Foxx skrev:Jeg har egentlig et spørgsmål.
Er der COG tags med i Gears2, ligesom der var i det forrige spil?

Der er noget der hedder "collectibles" hvor du skal samle 41 stykker op af forskellige ting.
Virgo DK skrev:Underligt - én på min friendlist har tilsyneladende spillet Gow 2. Hvordan kan det have ladet sig gøre?

Ja hvad tror du selv..Anmelder eller noget ulovligt :|
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf surk 3vil » 2. nov 2008 12:41

-- Slettet af MT --

centric dk
surk 3vil
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Core » 2. nov 2008 13:23

WraithDK skrev:Jeg ved da i hvert fald at en her fra forummet har - er lidt nysgerrig efter at høre hans indtryk :-)


Hvis det er mig du mener, så må jeg skuffe dig. Jeg har kun spillet de første to chapters. Jeg har indgået en pagt med en kammerat om at køre igennem det sammen, når han har fået det, så jeg venter loyalt på ham.

Men baseret på den smule jeg har spillet, så ligner det sig selv på godt og ondt. Jeg er ikke en af dem der er ekstremt begejstret for 1'eren, men jeg syntes det er ganske godt. Det er den samme lækre visuelle stil, og som den AAA-titel det nu engang er, er der ikke sparet på noget.

For mit vedkommende er det største plus, det historieforløb der udspiller sig allerede fra de første mellemsekvenser. Det savnede jeg meget i det første spil.
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron