Xboxlife forum

Gears of War 2

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears of War 2

Indlægaf IX HerakleS XI » 28. okt 2008 22:17

Her er den nye launch trailer for årets hårdeste spil, nemlig Gears of War 2

Link: http://gearsofwar.xbox.com/Media/videos.htm

Og mens vi er ved det, så kunne jeg godt tænke mig at høre om folk herindefra glæder sig mest til ved GoW2

Jeg glæder mig personligt mest til at give andre folk smæk i multiplayer, samt at sidde med nogle skæve gutter og spille horde. :)

Hvad glæder i jer mest til ved GoW2?

EDIT: kunne ikke finde en tråd som handler og lige nøjagtig dette ;) (just so everyone know)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf sCWasP » 29. okt 2008 08:19

Glæder mig personligt rigtig meget til at se de undergrunds baner der er i spillet, synes screenshottene fra de baner ser utroligt flotte ud. Men altså jeg glæder mig jo til stort set alt ved spillet xD
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Daniel1919 » 29. okt 2008 08:26

glæder mig til campaign, som skulle være længere og jeg vil også spille en masse horde, jeg har tænkt mig at skaffe seriously 2.0 i horde, og jeg vil også mere en i GoW historien
Billede
Daniel1919
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf The Riddick » 29. okt 2008 09:02

jeg glæder mig til at blive no scoped af reptile, og blive savet over af boomboom
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Kesse » 29. okt 2008 09:13

Jeg glæder mig nu ikke til GoW2. Jeg har endnu ikke gennemført GoW, og jeg kommer nok heller ikke til det.

Så egentlig har jeg ikke de store forventninger til spillet. Lidt middelmådigt, imo.
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf S-turner » 29. okt 2008 09:32

Glæder mig uhyggeligt til at prøve "Horde"
og smadre folk på onde måder i multiplayer :D
Senest rettet af S-turner 29. okt 2008 12:32, rettet i alt 1 gang.
S-turner
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf tobias1690 » 29. okt 2008 09:54

kessekk så gå da ud og lav noget fornugtigt istedet for at prøve at starte et slagsmål :P
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf migums » 29. okt 2008 09:59

Den seneste launch trailer ser så ond ud! Jeg glæder mig mest af alt til campaign, men Horde ser også helt ufatteligt fedt ud.
Inkarneret Nintendo fan lige fra NES-tiden :D
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf WraithDK » 29. okt 2008 10:35

Kunne nogen af dem der har spillet det ikke kommet med lidt first-hand impressions? Jeg ved da i hvert fald at en her fra forummet har - er lidt nysgerrig efter at høre hans indtryk :-)
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf MiLuA » 29. okt 2008 10:41

tobias1690 skrev:kessekk så gå da ud og lav noget fornugtigt istedet for at prøve at starte et slagsmål :P


Hvad er det for noget vrøvl?? Han lægger på ingen måde op til slagsmål, men kommer blot med sin personlige mening om spillet. Det kan da ikke passe, at det kun er folk, der er ekstrem positive overfor spillet, som må deltage i debatten.

Personligt glæder jeg mig helt vildt til spillet :D
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Kesse » 29. okt 2008 10:45

tobias1690 skrev:kessekk så gå da ud og lav noget fornugtigt istedet for at prøve at starte et slagsmål :P


Vil skam ikke lave et slagsmål, jeg er bare ret uforstående overfor GoW's enorme succes.
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf xX Reptile Xx » 29. okt 2008 10:53

Danish Pleasure skrev:jeg glæder mig til at blive no scoped af reptile, og blive savet over af boomboom


Det er os det eneste, der er og glæde sig til :lol:
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » 29. okt 2008 11:17

Kesse skrev:
tobias1690 skrev:kessekk så gå da ud og lav noget fornugtigt istedet for at prøve at starte et slagsmål :P


Vil skam ikke lave et slagsmål, jeg er bare ret uforstående overfor GoW's enorme succes.


Så er det her måske ikke den rigtige tråd at være i. Det her er en Gears kærlighedstråd. Tror du får mere succes, og mindre had, hvis du opretter det som et blog indlæg eller i en seperat tråd.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf PonyArne » 29. okt 2008 11:41

Et er også at han ikke kan lide spillet. Fair nok. Men at han er "ret uforstående overfor GoW's enorme succes". Det er jo direkte dumt.... :D
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf MiLuA » 29. okt 2008 13:38

Vinterbird skrev:
Kesse skrev:
tobias1690 skrev:kessekk så gå da ud og lav noget fornugtigt istedet for at prøve at starte et slagsmål :P


Vil skam ikke lave et slagsmål, jeg er bare ret uforstående overfor GoW's enorme succes.


Så er det her måske ikke den rigtige tråd at være i. Det her er en Gears kærlighedstråd. Tror du får mere succes, og mindre had, hvis du opretter det som et blog indlæg eller i en seperat tråd.


Hvad er det for noget sludder? Hvor står der, at det er en kærlighedstråd? I øvrigt en ret så kedelig tråd, hvis man kun må ytre sig positivt om spillet - hvorfor ikke få en debat i gang i stedet, hvor folk der har en anden holdning til spillet også kan komme til orde?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron