Xboxlife forum

Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Street Fighter IV

Indlægaf Jibla » 23. okt 2008 19:59

Udkommer på konsoller til vinter! Dvs. december-februar!

Street Fighter IV is coming to consoles this winter, Capcom confirmed to IGN.

http://pc.ign.com/articles/923/923017p1.html
http://kotaku.com/5067369/street-fighte ... -yoshi-ono
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 24. okt 2008 17:49

WTF?!

Jeg troede, at der var et helt år til! :0)

Fedt nok, dér.

Så slipper vi får at skulle bruge penge på SUPER STREET FIGHTER II TURBO HD REMIX EDITION FOR PROFFESIONELS ONLY.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf sLux » 24. okt 2008 18:41

Det skal nok blive et super fedt spil!
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Jibla » 24. okt 2008 22:03

What. SF2HD kommer jo snart!

"“That’s what we’re looking. I think you’ll see it before Christmas. I don’t know the price, I think it’s going to be more than $10, but I don’t know where [Capcom] is going to put it,” he said." - Capcom’s Seth Killian

http://kotaku.com/5068106/ssf2thd-remix ... h-the-wait

Køber det uanset hvad. :D
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Narfan » 24. okt 2008 23:21

cant wait
Billede
Narfan
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf neonxaos » 25. okt 2008 00:34

Det vil jeg sgu hellere spille end SSFIITURBOHDREMIXWITHACHERRYONTOP. Jeg har spillet Street Fighter II til døde, endelig. Nu må det altså stoppe.

Anyway, SFIV... hvem skal man maine? Gider ikke RuyKenAkumaGoukenDanSakura... Chun-Li bliver det nok.

Damn, jeg har holdt en efterhånden langt pause fra fightingspil. Beklager, Senzai, men jeg kunne ikke leve mig ind i SCIV, selv om jeg prøvede. Jeg har stadig lyst til at spille DOA, men jeg bliver jo aldrig mesteren. Og VF... VF kan oplsuge mit liv, det går heller ikke. Har lidt forventninger til SFIV og det med garanti ultra-broken MKvsDC.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 25. okt 2008 00:38

Jeg leger med den nye brawler gut i SFIV, og ellers går jeg tilbage til Guile/Chun li.

SCIV er lamt. Jeg har lige sat VF5 i maskinen igen. Håber og beder guderne om at få VF5:R til Eurioa.....

DoA bliver jeg aldrig god til.

Ses i MK vs DC.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 25. okt 2008 08:05

Jeg havde tænkt mig at spille med Ham MMA gutten i den blå gut eller Fei Long, så jeg kan give den gas med noget Kung Fu! \0/

Det bliver nok Fei Long, hvis Jibla kører den blå gut ! :D

Det fedeste kunne dog være, hvis får Capcom lige får en Hjernebødning og inkluderer Hugu, Makoto eller Karin, da det er dem fra SF, jeg bedst kan lide.

Jeg har lånt mit Soulcalibur ud, da jeg synes, det er så fantastisk dårligt. Jeg synes YoshiMitsu er en af de fedeste figurer nogensinde, men resten af spillet er ringe.

MIt førstehåndindtryk var at spillet var lort, men så satte jeg mig lidt ind i det, og så synes jeg det blev meget fedt, men så gamede jeg det lidt mere, end fandt ud af, hvor dårligt det er.

MK vs DC, tror jeg bliver alt for fedt. Glæder mig som et lille barn. Udfra den seneste Supermove/Promove trialer ser det så fedt og 2D agtigt ud.

VF5 var det lidt ligesom med SCIV. Goh er den eneste figur, jeg synes er spændende - til forskel er Gameplayet godt :D. Det der ødelagde VF for mig var det kedelige onlinesystem, der gjorde det besværligt at finde kampe medmindre, man vil spille mod den samme person 20 gange i træk.

Dead or Alive 4 er stadig det bedste Fighter spil til Xbox, Kanont online play, fantastisk gameplay, og så kan jeg lide næsten alle figurerne :D

Jeg regner dog stærkt med at MKvsDC bliver the new shit. Det ser så fedt ud. Eneste gripe jeg har er dog, at man ikke kan være Lobo, men så må jeg jo bare spille med CAPTAIN MARVEL istedet :D

- Kasper, der håber at hans HoriStick snart ankommer, så han er klar til MK VS DC.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf The Riddick » 25. okt 2008 08:09

Da Senzai skrev:MIt førstehåndindtryk var at spillet var lort, men så satte jeg mig lidt ind i det, og så synes jeg det blev meget fedt, men så gamede jeg det lidt mere, end fandt ud af, hvor dårligt det er.


make up you mind! :)
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Da Senzai » 25. okt 2008 08:20

heh, det er jo ikke nemt! Tager jo tid at sætte sig ind i, og lære en fighter! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Krisgebis » 25. okt 2008 10:29

Jeg glæder mig også til SF4, og har en lang liste med folk jeg gerne vil main, så må lige beslutte mig. Jeg har altid været rigtigt dårlig til fighting spil og denne gang har jeg besluttet mig for at nu skal jeg delme tage mig sammen og øve mig en masse (og købe et stick til formålet). Jeg har dog et gripe med titlen pt. jeg synes hoppe afstanden ser meget kunstig/kort ud, jeg ved ikke hvorfor men jeg synes slet ikke det passer ind i resten af størrelserne.

DCvMK synes jeg ikke ser særligt spændende ud. Det ligner for meget Mortal Kombat, også har de bare smit en masse minigames sammen (når man vælter ned og skal trykke på onscreen knapper, når det er "nærkamp" etc.).
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf neonxaos » 25. okt 2008 11:25

Senzai - helt enig med SCIV - jeg kom vist bare hurtigere gennem den tur, du beskriver. Dybden i spillet består simpelthend af semi-random ting, og jeg gider simpelthen ikke spilde tid på at sætte mig ind i det.

Hvorfor kommer T6 først så sent?? Det kunne være den perfekte afveksling :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 25. okt 2008 11:48

Jeg tror Tekken 6 bliver så klamt! :D

Det fedeste bliver alle de noobs, der tror de er verdensmestre, fordi de spillede Tekken 3 i deres ungdomsklub. Det skal nok blive sjovt at høre, hvordan de tuder og kalder os for CHEAP DANISH CUNTS, når vi Juggler dem over i hjørnet, hvorefter vi stomper dem ihjel :D

Tekken var sgu fede tider. Jeg er blevet challenged så mange gange, af folk, der mente de var guds gave til Gaming, fordi de kunne trykke X og O med Eddy, og så har jeg bare rundsmadret dem :D

Jeg tror personligt, at der er helt vildt mange, der siger ÅRRRRH HVAD TEKKEN?=!?=!? Det er jeg bare herresyg til!! Hvorefter de så går online, og bliver tæsket af dem, der ved, hvad de laver, og så smider de grædende spillet væk. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 25. okt 2008 13:01

Lige præcis! Jeg fik selv det største kulturchok, da jeg begyndte at spille med Chucky og dem for nogle år siden. Men siden da har jeg sgu haft en noget anden forståelse af Tekken, og jeg glæder mig så meget til at ødelægge folk.

T6 er jo juggle madness og klamme tech traps over det hele. Det bliver så godt. Og jeg bliver sikkert selv så tosset på det :D
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 25. okt 2008 15:55

Street Fighter IV Hits Consoles February 27, 2009 (In Australia)

"Try asking the same question of Red Ant, distributors of Capcom's titles in the Australian market. Their release schedule tells me Street Fighter IV will be out on these antipodean shores Friday, February 27, 2009."


http://kotaku.com/5068590/street-fighte ... -australia

....
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron