Xboxlife forum

Coolshop point.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Coolshop point.

Indlægaf susperia » 23. aug 2008 09:09

Jeg har lige købt et spil ved coolshop, Og undrede mig over det blev 10kr mindre end der stod, Og så så at jeg havde brugt et point.

Og at jeg har 0 tilbage, Har de ændret det? For jeg har 8-10 stk her hjemme, så de gælder ikke mere?
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Indlægaf Moses87 » 23. aug 2008 09:45

det kan godt være de har ændret det for sidst jeg købte ssbb der fik jeg heller ingen point med men jeg vender lige tilbage for jeg har lige bestilt viva pinata så kan jeg svare når det kommer :)
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf susperia » 23. aug 2008 09:56

De må have lavet et om, For nu har jeg læst at de giver et point ved køb for 300kr.

Men mit spørgsmål er så om mine gamle point bare kan smides ud.
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Coolshop point.

Indlægaf pgrundl » 23. aug 2008 09:57

susperia skrev:Jeg har lige købt et spil ved coolshop, Og undrede mig over det blev 10kr mindre end der stod, Og så så at jeg havde brugt et point.

Og at jeg har 0 tilbage, Har de ændret det? For jeg har 8-10 stk her hjemme, så de gælder ikke mere?


Jeg mener, at de gamle point skulle sendes ind til dem med "slow-mail", så de kunne blive lagt i det nye point system. Jeg formåede at have -1 point tilbage?!
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Counter Heroes » 23. aug 2008 09:58

Jeg har 4 papir points der skal sendes ind :P
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Mr.Tendo » 23. aug 2008 10:27

Jeg har 34 !! Skal det være sendt ind til dem inden for et bestemt tidspunkt ?
Gamer Goal 2008 - 20XX ;)
100+ Spil gennemført på 1½ år !
Mr.Tendo
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Playkid » 23. aug 2008 10:32

Jeg har også en 10-12 stykker liggende, sparede dem op til en psp.
Dælme træls hvis de er ugyldige nu.
Playkid
 


Indlægaf Moses87 » 23. aug 2008 10:33

jeg har 3 forstår bare ikke hvordan man sender dem ind :S ?
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Rechain » 23. aug 2008 10:35

Man har en bruger på CoolShop, under betaling, ka man vælge de point man har fået tilsendt automatisk i systemet. I ska jo ik sende papirlapperne ind :P haha...

(det er ik ondt ment)

> https://www.coolshop.dk/catalog/Point.php <

Forstår det egentlig ik helt? Man får papir lapper med point når man køber på siden, men så ka man sende dem tilbage for at få extra point? Det er sku da helt hen i vejret, er der noget jeg ik forstår? :D

VIGTIGT:
Alle point som indsendes må være optjent på din egen konto. Dette for at undgå kopiering, tyveri eller anden form for uventet udnyttelse af denne ekstra service.
Der skal gå min. 21 dage fra afsendelse af din sidste faktura med point til du kan benytte det pågældende point i shoppen

Har du fysisk papir point, indsender du bare disse, så tilskriver vi dem straks til din konto

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf hazzwar » 23. aug 2008 14:15

Rechain skrev:
VIGTIGT:
Alle point som indsendes må være optjent på din egen konto. Dette for at undgå kopiering, tyveri eller anden form for uventet udnyttelse af denne ekstra service.
Der skal gå min. 21 dage fra afsendelse af din sidste faktura med point til du kan benytte det pågældende point i shoppen

Har du fysisk papir point, indsender du bare disse, så tilskriver vi dem straks til din konto

Der er vist noget du ikke forstår, for der står da klart og tydeligt, at man skal sende papirpoints ind, og så få dem.

Papirpoints var det system de brugte, inden de skiftede til det nye system, hvor points automatisk bliver tilføjet til din konto.

Hvis I har papirpoints, så send dem ind til CoolShop, på samme måde som før.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Rechain » 24. aug 2008 11:12

hazzwar skrev:
Rechain skrev:
VIGTIGT:
Alle point som indsendes må være optjent på din egen konto. Dette for at undgå kopiering, tyveri eller anden form for uventet udnyttelse af denne ekstra service.
Der skal gå min. 21 dage fra afsendelse af din sidste faktura med point til du kan benytte det pågældende point i shoppen

Har du fysisk papir point, indsender du bare disse, så tilskriver vi dem straks til din konto

Der er vist noget du ikke forstår, for der står da klart og tydeligt, at man skal sende papirpoints ind, og så få dem.

Papirpoints var det system de brugte, inden de skiftede til det nye system, hvor points automatisk bliver tilføjet til din konto.

Hvis I har papirpoints, så send dem ind til CoolShop, på samme måde som før.

Jeg har udmærket læst det. Grunden til at jeg ik forstod det ved første øjekast, er at jeg intet ved om at de har "skiftet" system? Sidste gang jeg handlede lagde jeg mærke til at der stod nogen POINT som man kunne betale med, og de andre gange havde jeg modtaget papir stykker med point på. Jeg har ik været meget inde i det der system, så derfor jeg fattede hat. At man så skulle sende dem ind, så blev jeg endnu mere forvirret. Hvorfor modtage dem med posten, når man ska sende dem ind. Det gik først lidt mere op for mig, da I begyndte at snakke om "nyt system" - så det ka godt være det står klart og tydeligt (har læst det) - men når man ik har vidst så meget om det, og kun modtoget nogen papir point med spil når man købte, så bliver man altså pænt forvirret. Så der er ingen grund til at rakke ned på mig.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf caps-iii » 24. aug 2008 12:01

Rechain skrev:Man har en bruger på CoolShop, under betaling, ka man vælge de point man har fået tilsendt automatisk i systemet. I ska jo ik sende papirlapperne ind :P haha...

(det er ik ondt ment)

> https://www.coolshop.dk/catalog/Point.php <

Forstår det egentlig ik helt? Man får papir lapper med point når man køber på siden, men så ka man sende dem tilbage for at få extra point? Det er sku da helt hen i vejret, er der noget jeg ik forstår? :D

VIGTIGT:
Alle point som indsendes må være optjent på din egen konto. Dette for at undgå kopiering, tyveri eller anden form for uventet udnyttelse af denne ekstra service.
Der skal gå min. 21 dage fra afsendelse af din sidste faktura med point til du kan benytte det pågældende point i shoppen

Har du fysisk papir point, indsender du bare disse, så tilskriver vi dem straks til din konto

/Rechain


Jeg tror bare det er den overbevisende måde du skriver det på "I skal jo ikke sende papirlapperne ind :P haha.." Og der kan man se, du tog fejl.

Rechain skrev:
hazzwar skrev:
Rechain skrev:
VIGTIGT:
Alle point som indsendes må være optjent på din egen konto. Dette for at undgå kopiering, tyveri eller anden form for uventet udnyttelse af denne ekstra service.
Der skal gå min. 21 dage fra afsendelse af din sidste faktura med point til du kan benytte det pågældende point i shoppen

Har du fysisk papir point, indsender du bare disse, så tilskriver vi dem straks til din konto

Der er vist noget du ikke forstår, for der står da klart og tydeligt, at man skal sende papirpoints ind, og så få dem.

Papirpoints var det system de brugte, inden de skiftede til det nye system, hvor points automatisk bliver tilføjet til din konto.

Hvis I har papirpoints, så send dem ind til CoolShop, på samme måde som før.

Jeg har udmærket læst det. Grunden til at jeg ik forstod det ved første øjekast, er at jeg intet ved om at de har "skiftet" system? Sidste gang jeg handlede lagde jeg mærke til at der stod nogen POINT som man kunne betale med, og de andre gange havde jeg modtaget papir stykker med point på. Jeg har ik været meget inde i det der system, så derfor jeg fattede hat. At man så skulle sende dem ind, så blev jeg endnu mere forvirret. Hvorfor modtage dem med posten, når man ska sende dem ind. Det gik først lidt mere op for mig, da I begyndte at snakke om "nyt system" - så det ka godt være det står klart og tydeligt (har læst det) - men når man ik har vidst så meget om det, og kun modtoget nogen papir point med spil når man købte, så bliver man altså pænt forvirret. Så der er ingen grund til at rakke ned på mig.

/Rechain


Jeg synes ikke hazzwar på nogen måde rakker ned på dig. Han lærer dig bare om den nye system på coolshop :D
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Rechain » 24. aug 2008 12:30

caps-iii --> Sikke en weekend...formulere mig dårligt, så indrømmer min dumme måde skrive på :D jeg spilder både jeres tid og min egen...haha...bare ignorer mig. Jeg går ind og lægger mig :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf spif2001 » 24. aug 2008 12:32

Hvor er Nobunaga og hans 'Dagens pose lol'?

(eller hvad den nu hed, den lille æresbevisning)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Counter Heroes » 24. aug 2008 13:42

Hvordan sender man dem ind altså adresse osv.
Nogen der har erfaringer fra det :)?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron